Melvita kozmetika #1


Melvitu sam otkrila početkom rujna, kad sam na ZeGeVege festivalu na njihovom štandu kupila sapun s mirisom pačulija i na poklon dobila neke mini proizvode koje sam duže vrijeme isprobavala. Isti ti proizvodi su me toliko oduševili da sam se vratila po jedan full size, a pritom opet dobila hrpu testera za isprobavanje. Do sad ste već vjerojatno mogli pročitati moje beskrajno zadovoljstvo i njihovim osobljem u dućanu u Areni Zagreb i općenitom filozofijom i ponudom brenda. Moje dojmove od sapunu s mirisom pačulija i mini proizvode dobivene u rujnu pročitajte u nastavku posta.


Njihov organski kremasti sapun od 100 g s mirisom pačulija i medom, uljem sezama i karite maslacom u sastavu je bio prvi proizvod koji sam isprobala. Riječ je o povećem sapunu koji je oblikom izvrsno prilagođen za tuširanje i odbline na tijelu, što mi se milijun puta više sviđa od npr. Sapunotekinih plosnatih sapuna. Iako ovaj sapun jako fino miriše (i otkrio mi je da sam bezveze bježala od pačulija u proizvoda), fino se pjeni i relativno je povoljan (25 kn za 100 g), nažalost me isušuje ko' lud. Inače imam takvu reakciju na SLS u većini proizvoda, pogotovo u LUSH-evim sapunima, no nisam pronašla pravi SLS u ovom sapunu.

Sastav:

Sodium Palmate*, Sodium Palm Kernelate*, Aqua [Water], Glycerin, Parfum [Fragrance], Mel [Honey]*, Sesamum Indicum Oil [Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil]*, Sodium Chloride, Butyrospermum Parkii Butter [Butyrospermum Parkii (Shea Butter)]*, CI 77891 [Titanium Dioxide], Linalool**, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Limonene**, Sodium Hydroxide.

*Ingrédients issus de l’Agriculture Biologique / proceeding from Organic Farming

**Constituants naturels du concentré aromatique / Natural components of fragrance

(isprike za mutnu fotku!)

Na kraju sam ga iskoristila za pranje ruku, no i tu se pokazao kao jako isušujući proizvod, pa nisam imala blage veze što uraditi s njim i sad tužno stoji u kupaoni kao jedini Melvitin proizvod koji mi se nije baš previše dopao :( Moram mu dati i plus za dugotrajnost jer se na njemu slabo vide tragovi korištenja.  


Sa "minijima" sam bila mnogo zadovoljnija. Svi dolaze u izdanju od 15 ml, s iznimkom Kreme za depilaciju za muškarce, koja drži 30 ml proizvoda. Sve sam isprobala u periodu od minimalno mjesec dana, a s obzirom na količinu jako su dugo trajali, pogotovo Krema za depilaciju!

Crème à raser pour homme ili Krema za brijanje/depilaciju za muškarce je zbilja čudne formule. Nešto između kreme i pjene - kremasta pjena. Nije klasično bijela, već sivkasta i ima blagi miris, po meni unisex. Odlično radi svoj posao - koncentrirana je pa je treba fkt malo i za veće područja kao što su noge, britivica odlično klizi po njoj i koža je glatka nakon upotrebe. Jedino bih joj zamjerila manjak hidratacije, no pošto ionako koristim losione poslije depilacije a i ženska kože se dosta razlikuje od muške (pa ne mogu dati totalno vjerodostojan dojam) nije toliki horor. Jednak efekt dobivam i s nekim koncentiranijim regeneratorima za kosu, pa ću preskočiti kupnju full size proizvoda.

Sastav:


Fluide sébo équilibrant ili Fluid za regulaciju sebuma (za mladenačku kožu) je sjajan za moju masnu t-zonu. Jako je čudne (i iskreno) odbojne boje - smeđe-sive koja podsjeća na razno razne tjelesne sekrete, no to pregrmim nekako svaki put kad ovaj fluid nanosim na lice jer je fkt dobra stvarčica. Kladila bih se da sad za hladniji period nije dobra, no mislim da bi u kasno proljeće i ljeto bila sjajna. Vrlo vjerojatno ću do tad nažicati još neki tester i kupiti u tom godišnjem periodu. Nije mi izazvao nikakve prištiće, začepljene pore, dodatno lučenje sebuma ili ostale probleme. Za upotrebu ujutro i tijekom dana.

Sastav:


Crème pour le change ili Krema protiv pelenskog osipa (za bebače) je masna kremica namjenjena bebinim guzama no može super poslužiti i za jako perutavu, suhu ili ispucalu kožu odraslih i starije djece. Zapravo, rekla bih da je ova krema univerzalna. Teže se razmazuje i upija, no upravo takva i treba biti krema protiv pelenskog osipa. Proslijedila sam ju sinoć cimerici koja ima jako suhu i perutavu kožu, a ja nemam problema s tim pa ju nisam niti pretjerano ni koristila. I nemam (još) bebača na čijoj bi guzi istu kremicu i testirala. :D (Mislim da će moje buduće potomstvo biti izloženu cjeloživotnom isprobavanju svih mogućih kozmetičkih proizvoda muahhahaha.) Zato ju ne bih preporučivala s 100% sigurnošću djelovanja.

Sastav:


I posljednji proizvod za danas - Hydrastim ili Hidratantni gel za dehiriranu kožu lica. U dućanu im stoji na odjelu za muškarce ili "Homme" no zapravo se radi o unisex proizvodu. Ovaj gel tj. kremica je odlična! Jako lagana i tečna, no opet hidratantna. Uz nju sam istodobno isprobavala i njihovu Aloe Soft kremicu/balzam i učinile su mi se jako slične, s tim da je Hydrastim laganija i pritom bolja za recimo proljeće i ljeto. Jako dobar proizvod i svakako ga preproučujem! Koristim ga i navečer i jutri i djeluje mi kao serum, no mogu ga nositi i samog bez krema. Nisam imala ama baš nikakve reakcije na njega, pa je ovo moj najdraži proizvod iz ove skupine minija.

Sastav:


Melvita proizvode za sad možete pronaći kod nas  u Areni Zagreb (prvi kat, blizu fast food restorana) i CC1 West (hvala Martina na dojavi!), no rekli su mi da traže još uvijek prostor u centru grada. Jedva čekam jer mi Arena Zagreb nije nikako usput, a vjerujem da je još manje ljudima koji rijetko dođu u grad i kreću se oko centra ili Glavnog kolodvora. Mislim da bi im to donio malo pozititvni BOOM u prodaju, jer su stvarno odlično odličnI! Svi proizvodi imaju Ecocert oznaku i nisu testirani na životinjama. Njihove proizvode mogu koristiti i trudnice, iako se savjetuje da izbjegavaju one proizvode koji sadrže veće koncentracije esencijalnih ulja. Svi sastojci su organski, no nisu ujedno i veganski.


4 komentara:

  1. Melvita ima svoj dućan u City Centru One West :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. da?? nisam to znala o_O nikad ne idem tamo pa nisam ni vidila. hvala na info.

      Delete
  2. Vezano za sapun - sodium palmate je isto što i sodium cocoate, samo je jedno iz palminog, a druho iz kokosovog ulja. Svi tenzidi su isušujući, samo su neki više (SLS). Primarna funkcija im je odstranjivanje masnoće i prljavštine s kože, a time odstranjuju i površinski sloj lipida koji lubricira kožu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. vidiš, nisam to znala. ima smisla, pošto tako tvari i trebaju biti u sapunu da obavlja svoju primarnu funkciju. ovaj je grozan što se tiče isušivanja doduše :(

      Delete

 

Newsletter pretplata