Lavera kozmetika #1

Meni su baš super ovi "čoporativna recenzija" postovi jer na taj način mogu dobro prezentirati neki brend kroz više njihovih proizvoda, a bome i olakšam sama sebi posao jer kasnije imam manje recenzija za odraditi  :ljenguza:
Ovom prilikom vam predstavljam brend organske kozmetike koji sam nedavno otkrila - Lavera. Vjerojatno ste naletili na njihove proizvode u dm drogerijama, a sigurno ako volite odlaziti u dućane poput Gardena, Kemiga ili Bio Terre, poput mene. Veći dio Laverinog asortimana se može pohvaliti jednim ili više od sljedećih certifikata i oznaka: BDIH Certified Natural, vegan, gluten-free, Vegan Society Certified i cruelty-free. Isprobala sam uglavnom proizvode iz Basis Sensitive linije koja je (koliko sam skužila) najšira po broju proizvoda, ali i najzastupljenija po trgovinama. Sve proizvode koristim minimalno 3 tjedna.


S lijeva na desno: Trend Sensitiv Natural Liquid Foundation 02 Ivory, krema za ruke, pasta za zube bez fluora i regenerator za sjaj i volumen kose.

Prvi proizvod koji sam kupila još u listopadu je Basis Sensitiv regenerator za sjaj i volumen kose. Pakiranje od 150 ml dođe 45 kuna, a uzela sam nakon što sam na netu pročitala da je nevjerojatno sličan John Masters Organics Honey & Hibiscus regeneratoru kojeg sam probala ovo ljeto i koji mi je bio poprilično dobar, no nema teorije da bih dala +200 kuna za njega. Ovaj regenerator radi svoju osnovnu funkciju: raspetljava kosu i malo ju omekšava. Primjetila sam nešto veći sjaj kose, no ništa pretjerano vidljivo. Kao i svi njihovi proizvodi, jako miriše na med ili medene kolačiće što je jako ugodno (dakle, sadrži parfem pod sastojcima no piše da je prirodnih esencijalnih ulja). Dobar je, no nije HG. Proizvod nije veganski. Dajem mu ocjenu: solidnih 4 od 5. Ako ste ikad probala JMO Honey & Hibiscus i bio vam je dobar, no preskup, probajte ovaj Laverin. ;)

Sljedeća je na redu Basis Sensitiv pasta za zube. Ova pasta (plavo pakiranje) jedina u njihovoj ponudi ne sadrži štetni fluor, pa je ujedno i najprodavanija od svih. Malo mi je blesavo puno pisati o pasti za zube, pa ću reći da je dobra, dobro čisti i ima ugodan okus. Taman sam jučer kupila novu tubicu u Gardenu za 22 kune. Ocjena: 4,5 od 5 čisto zato jer nema onog luđačkog pepermint cooling efekta iza pranja na koji sam dosta naviknula.

Puder za lice Natural Liquid Foundation u nijansi 02 Ivory je jako ugodno iznenadio i stvarno mi je odličan, pa ću vam malo više pričati o njemu, s više fotografija (naravno).



Odmah ću istaknuti manu ovo proizvoda, ujedno jedinu stvar koja me smeta: nema vidljivog popisa sastojaka. OK, možete otići na službenu stranicu i pročitati ih, no zbilja? Dakle, proizvod je veganski i ima sve certifikate koje sam prethodno napomenula u uvodu. Ovo je ukratko lagani tekući puder koji jako osvježava lice. Ne daje prejako prekrivanje (slabo do srednje), jako je kremast i koncentriran, te se s bockalicom dosta dobro razmazuje i upija. Teksturom je jako sličan azijskim BB kremama. Nijansa 02 Ivory je neutralna svijela nijansa koja meni savršeno pristaje (na MAC N20 ton kože). Nijansa 01 mi je bila preroza, a nijansa 02 prežuta i tamna. I kod ovoga pudera se nalazi parfem u sastojcima, dobiven iz prirodnih esencijalnih ulja, pa proizvod dosta miriše na med. Mislim da se ne bi svidio svima koji ne vole parfimirane proizvode za lice ili dekorativnu kozmetiku, no meni ne smeta jer je ugodan. Daje blagi dewy efekt i ne masti dodatno t-zonu, što mi je jako bitno. Veliki plus je higijensko pakiranje na pumpicu koje sprječava kontakt proizvoda sa zrakom. Plaćen je 87 kn u Kemigu na akciji, a redovna cijena mu je 105 kn. Ocjena: 5 od 5.


Posljednji proizvod je veganska krema za ruke iz Basis Sensitive linije. Čitala sam netu jako puno pohvala o ovoj kremi, pogotovo o onoj s Q10 (antiage) oznakom, pa sam ju uzela jer je bila povoljna u dm-u (30 kn). Odmah sam primjetila ugodan miris po medu (ne možete pobijeći od njega!). Krema se jako brzo upija i (NAPOKON) ne moram nakon 15 minuta nanositi novi sloj kreme jer je hidratizacija dugotrajna. Pošto je krema laganija, mislim da ću se uskoro prebaciti na neku hranjiviju jer su mi ruke jako suhe zimi, pa zahjevaju "pojačanu" vlagu. Za ostatak godine ova krema je prava stvar! Stvarno sam zadovoljna s njom. Ocjena: 4,8 od 5.

Ostalu ponudu i informacije pronađite na www.lavera.com.


6 komentara:

  1. je li mi možeš molim te objasniti zašto je fluor u pasti štetan??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odgovorila sam na tvoj upit na svome blogu, malo je poduži pa baci oko tamo da ne spamam ovdje ;)

      Delete
  2. Odlična recenzija, baš me zanimala pasta za zube i puder! Možeš li molim te reći kolika je trajnost pudera na licu, odnosno izdrži li jedan radni dan bez da blijedi i/ili nestane?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :D da, puder je dosta izdržljiv, na kraju dana imam koliko-toliko pudera na blazinici kad ga skidam s lica. s puderom u kamenu preko je super postojan! ali ovako sam, sasvim solidan. nije otkriće stoljeća, no zaslužio je svoju peticu :)

      Delete
    2. E to mi se sviđa, mislim da će biti moj uskoro :D
      Hvala na odgovoru :)

      LP :)

      Delete

 

Newsletter pretplata