Illamasqua Growl

Postala sam lijena blogerica.. Ili prezauzeta, ajmo iskreno. Zadnjih tjedan dana društveni život mi je učinio mali "puf" i ništa ne stižem.. Čak mi je Patuljčica bolesna, ima upalu očiju pa smo bili jučer u veterinara - Goldi Veterinarska ambulanta u Tomašićevoj u ZG-u, same pohvale! Pokušati ću ne izbivati više dana ubuduće, no nemojte zamjeriti uglavnom. :)

Danas vam predstavljam predivni Illamasuin ruž u nijansi Growl. Zanimljivo je činjenica da sam ga probala još prošlu zimu u Illamasquinom dućanu na Cvjetnom, te patila za njim mjesecima, skidala ga i vraća s wish list-a i što sve ne. Na kraju je osvanuo na Oglasima forum.hr-a, jednom isproban, skoro duplo jeftiniji i tada sam ga jednostavno morala kupiti. I nisam požalila!



Growl i Sangers su dosad moji jedini Illamasquini ruževi. No uvjeravam vas ne i posljednji jer su naprosto sjajni. Istina, skupocjeni su i neke će cijena odmah odbiti u startu (160 kn za 4 grama proizvoda), no Illamasquini se proizvodi ne kupuju iz puke potrebe već želje da se počastite nečim lijepim i luksuznim.

Kao i svi njihovi proizvodi, dolazi u elegantnom crnom sjajnom pakiranju, s odgovarajućom kutijicom. Ne znam za vas, no ja sam opčinjena pakiranjima i kutijicama i svaki moj proizvod mora zauvijek ostati u kutijici. Za ove Illamasquine ruževe to itekako vrijedi.

Growl je voskaste teksture, mat finisha. Nijansa je bogata mahagonij smeđa, iako na meni iskače neki blagi ljubičasti pigment u njemu (?). On je nešto suši od Sangersa, pa je ujedno i dugotrajniji. No definitivno nije neugodan na usnama, a ujedno se i ne preslikava na zube (što nije baš slučaj sa Sangersom). Nanosi se malo teže i neravnomjerno ako imate ispucale ili suhe usne, pa je možda dobro nanositi ga preko tankom sloja balzama za usne. Ja nemam pretjeranih problema s nanosom, nekad zna biti na milimetre nepravilan, no to se jedino primjeti ako se sasvim približite (i date mi pusu :) ). Ima jako blagi miris meda.



Postojanost mu je sjajna! Drži na usnama dosta dugo i ne blijedi od središta prema rubovima usana kao Snagers, već svuda ravnomjerno. Ostavlja blagi stain ili otisak nakon skidanja pa imajte to na umu ako ne volite takve proizvode.

Growl je definitivno boja za jesen i zimu, nosiva cijeli dan (barem meni). Znam da će većina vas pomisliti da je nijansa Growl-a pretamna za dnevni look, no uz minimalni makeup na očima i ostatku lica (konturirani obraz-mat podloga-maskara) izgleda sjajno!


Ovaj ruž, kao i sve druge nijanse, možete pronaći u Illamasquinom dućanu u Zagrebu, na adresi Trg Petra Preradovića 3 (Cvjetni trg) ili na webshopu www.illamasqua.hr.

Brzinska napomena za fotke: znam da ovaj novi vodeni žig malo "strši" na fotkama, no uz sve češće posjete na blogu i FB stranici, ne bih htjela riskirati krađu fotografija. Nadam se da razumijete, hvala!

6 komentara:

  1. Kao i ti, i ja imam samo 2 Illamasqua ruža :five:
    Doduše, meni su to jedini ruževi koje posjedujem jer ih inače jako rijetko nosim, ali od kad sam kupila Test, na usnama je skoro svaki dan i polako se navikavam, tako da vjerujem da će se brojkica uskoro povećati ;) Obožavam ga, savršen je za svaki dan!

    ReplyDelete
  2. Divna nijansa, savršena za jesen/zimu. Odlično ti stoji. :)

    ReplyDelete
  3. Ja ih zasad imam 4, i ne znam koji više volim :D Sljedeći na listi su mi Disciple i Pristine.

    Growl ti stvarno krasno stoji, nije moja boja, ali na tebi je super.

    ReplyDelete
  4. Divno ti stoji i idealan je za jesen/zimu!

    ReplyDelete
  5. Slažem se s ostalima, super ruž i super ti stoji!

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata