Empties #3

Proizvodi koje sam potrošila u posljednje vrijeme;

Babylove kupka Od glave do pete - odličan proizvod koji sam recenzirala u Favoritima za rujan. Radi se o gelu blage boje i mirise koji je zbilja multipraktičan, te se može koristiti kao gel za umivanje, tuširanje, šampon, gel za intimno pranje (PH mu je 5.5. pa ako vam paše nešto kiselije od ovoga, preskočite), tekući sapun, kupka.. Jako prihvatljiva cijena (20 kn) i količina (500 ml). Neću kupiti ponovno jer se Babylove kao marka dm drogerija našla na sivoj listi tvrtki.

Batiste Blush suhi šampon - moj standardno savršen HG proizvod, bez kojeg sam bila dosta dugo i ne želim ponovo proći taj period. Spašava me u trenutcima manjka volumena ili svježine u kosi. Recenziju pročitajte na ovom linku.

Curaprox Ultra Soft četkica za zube - nije me oduševila jer je pretvrda za moj ukus (da, čuli ste, pretvrda) i ravno rezane dlačice mi ne odgovaraju oblikom.

Essence Nail Care Pencil (narančasta) - olovka za njegu noktiju, krcata uljima, jako dobra i kupila sam ih već nekoliko zaredom no više volim svoje domaće DIY ulje za zanoktice, pa ju za sad neću ponovno kupovati.

Balea kremasti piling za lice s aloe verom - začudno dobar piling kremaste teksture i malo snažnijeg učinka eksfolijacije kože. Nije za osjetljivu kožu i osjetljive nosiće jer ima (meni osobno) neugodan miris. Ostavlja tanki uljni film na koži. Jeftin i dobar za putovanja, no neću kupovati opet i da je Balea na bijeloj listi.





Skin79 VIP Gold BB krema - jedna od mojih najdražih BB krema s azijskog tržišta. Lagana, srednje prekrivanje, idealna za ljeto i moju mješovitu kožu. Pošto sam odustala od BB krema jer su mi dugoročno jako mastile T-zonu, te prešla na kompaktne pudere (Illamasqua) neću ju ponovno kupovati. Detaljniju recenziju pogledajte na ovom linku.

Melvita Crème à raser pour homme ili Krema za brijanje/depilaciju za muškarce - solidna krema za brijanje i dosta dugotrajna (mini pakiranje od 30 ml mi je trajalo više od mjesec dana) i Melvita Hydrastim gel za dehriranu kožu lica - sjajan i možda ga jednom kupim. Detaljnu recenziju oba proizvoda pogledajte na ovom linku

Lavera pasta za zube bez fluora - jako dobra, novo pakiranje već kupljeno, a za više detalja u vezi paste pogledajte ovdje.

Essence Stay With Me sjajilo u nijansi Candy Bar - jedno od mojih najdražih drogerijskih sjajila (uz NYX Mega Shine sjajila) u divnoj koraljno rozoj nijansi. Kupiti ću ga nakon što potrošim Illamasquino intezivno sjajilo u nijansi Mistress jer su dosta slični, samo je potonje pigmentiranije i kvalitetnije.

Ulola piling za osjetljivu kožu s lavandinom, ružmarinom i maslinovim uljem - jako dobar piling, dobro njeguje kožu i ne radi pregrubu eksfolijaciju no preskup (skoro 60 kn za 270 grama proizvoda) i našla sam mu bolju zamjenu od kojoj ću uskoro pisati (#Mala Od Lavande). 

Sapunoteka Lavanda sapun - sjajan za umivanje ako imate masnu kožu lica, no za tijelo je preisušujući. Ne znam jeli ovaj potpuno jednak kao onaj u okruglom pakiranju kojeg sam recenzirala u travnju, no pogledajte recenziju na ovom linku za više detalja.



Hrpa testera u većim pakiranjima ili količinama koje sam isprobala barem 2 puta, što je često dovoljno za ovakvu vrstu proizvoda (možete slobodno preskočiti ako ne vjerujete ovakvim recenzijama):

Cattier Homme gel za tuširanje s kakaom i pšeničnim proteinima - nije mi isušio kožu, no imao je čudan miris, teksturu i nije baš dobro čistio kožu pa ne bih ga kupila ni sebi ni dečku. 

L'Erbolario šampon protiv peruti s proplisom - sjajan! Super čisti kosu i njeguje ju, no malo me brine što bi mogao skinuti boju s kose (antimikotik, hvala B. na info!). Planirala sam ga uzeti, no prvo sam naletila na jedan hvaljeni Laverin, pa ću prvo isprobati potonji prije kupnje L'Erbolario-ovog.

Skinfood Platinum Grape Cell okoloočna krema - nije mi puno hidratizirala kožu i ima vodenastu teskturu koja mi se ne sviđa, no tester je bio dovoljan za samo 5-6 primjena što mi nije dovoljno da realno procijenim utječe li ova krema na vlažnost kože, prevenciju prvih bora, etc.

Cattier gelovi za tuširanje Tonik Lavanda i Ružmarin, te Limeta i Narančin cvijet - potonji je bio loš (najviše zbog neugodnog mirisa), no nije mi isušivao kožu a Tonik (žuti) je jako dobar, te bih ga kupila ako bi imao dobar omjer cijene i količine (nisam još pogledala, zna li itko?). 

Cattier šampon za masnu kosu s ružmarinom i octom - loš šampon kojeg treba dosta da bi iti malo očistio kosu, a ne bih se složila da je za masnu kosu jer mi je dodatno mastio tjeme. Također ima neugodan miris kao velika većina Cattierovih proizvoda koje sam isprobala (osim neutralne maske sa zelenom glinom). Neću kupovati veliko pakiranje ovog šampona svakako.

Lavera Young Faces maska/piling za lice s organskom mentom - jako dobar proizvod te blagi piling koji regulira sebum na licu, te nježno odstranjuje mrtve stanice kože. Svako pakiranje se može iskoristiti za 3 do 4 primjene jer je gel jako koncetriran. Ovo nisu testeri, već "full size" pakiranje. Proizvod je veganski. Možda jednom ponovno kupim.


10 komentara:

  1. Od svega sam samo kremasti Balea peeling probala :) Meni i sestri je jedan od najboljih tog tipa, i uvijek mu se vraćamo. Cijena je sitnica, a ona kremasta tekstura s jakim česticama baš dobro očisti pore. Nisam primjetila da ostavlja film :)

    ReplyDelete
  2. gde mogu da kupim tu pastu bez fluora?

    ReplyDelete
    Replies
    1. u HR u Garden i Bio&Bio dućanima, te Kemig ljekarni u Zagrebu

      Delete
    2. Hvala na odgovoru, te prodavnice nemaju u Srbiji. Šteta, baš imam želju da isprobam neku bez fluora.
      Sve pohvale za tvoj blog, baš mi se sviđa kako pišeš.

      Delete
  3. Jel bi molim te mogla napisat koji je to hvaljeni Laverni sampon? Nikak da se okurazim i da probam njihove sampone.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lavera Regenerative šampon. taj je za suhu i oštečenu kosu, no meni je dobar i za normalnu s masnim vlasištem. cca 57 kn u dm-u.

      Delete
  4. O tim Cuprapox četkicama i Babylove gelu čitam posvuda nadugačko i naširoko i svi ih hvale. Možda da prestanem zujati po forumu :Đ

    ReplyDelete
  5. obavezno probat ULOLA kreme za lice! veliku zelenu koja je prejeftina s obzirom na kvalitetu - 60ak kuna (imam jako problematicnu i osjetljivu isusenu kozu - koja nikako nicim da se nahrani - i 37godina) - zelena plasticna kutija, mislim da pise za lice i tijelo!!! cure, žene, nećete požalit! pogotovo ove skuplje lifting. divota jedna.

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata