e.l.f. Studio makeup kistovi

Tražeći fotku taman dospijelih kistova koju bih ju mogla "okačiti" u ovaj post, shvatila sam da sam ove kistove kupila prije skoro 2 mjeseca. Što je pomalo šokirajuće jer ne mogu vjerovati da mi se počelo nakupljati toliko stvari za recenziju pa ne stignem po 2 mjeseca obaviti što trebam. A opet, u jednu ruku je super jer sve stignem lijepo uredno na miru isprobati, pa dobijete zbilja pouzdani dojam (jer često recenzije od par dana nisu pretjerano pouzdane).

Dakle, prije skoro 2 mjeseca naručila sam 4 Studio kista za makeup sa e.l.f.-ove stranice:


Svaki kist dolazi u svojoj plastičnoj "košuljici" a ovi veći za lice će biti omotani dodatnom zaštitnom navlakom, da ne bi izgubili oblik do otvaranja i korištenja. Kistovi su kompletno crni i oku ugodni.



Na zadnjoj slici, s lijeva na desno: Stipple Brush (bockalica), Angled Contour Brush (koso rezani kist za konture), Eyeshadow "C" Brush (kist za sjenilo "C" oblika) i Contour Brush (kist za konture). Prvi kist ser koristi za proizvode na licu, a ostala tri za makeup na očima.


Krenimo s "crnom ovcom". Odmah ću vam reći da me Studio bockalica razočarala iako nisam imala neka velika očekivanja i ranije sam čitala negativne recenzije za nju. Drška je (kao i kod ostalih) od mat plastike, a sami kist je dosta kratak (nešto manju od ispružene ruke). Dlačice (od sintetičke dlake) su mrvicu predugačke i mislim da bi ovom kistu jako dobro došlo šišanje. Sama bockalica nije pregusta i aplikacija tekućih ili kremastih podloga zna često biti neravnomjerna. Također, sama drška je kasnije pukla na pola kad sam ju malo jače povukla, što definitivno ne laska kvaliteti. Dlačice nisu ispadale tijekom pranja ili korištenja, a sasvim su soldino mekane. 1,5 od 5. 


Koso rezani kist za konture me ugodno iznenadio. Na prvu loptu se doima prevelik za makeup na očima, no ako imate velike kapke i općenito veći prostor između obrva i trepavica, ovo će vam biti super za ublažavanje prijelaza. Jedina je zamjerka što je "pregeometrijski" rezan i mislim da bi bio savršen da je malo obliji, s jednakom veličinom. Dlačice su ugodne i ne pregrube. Ovaj kist se također nije "linjao" tijekom pranja ili korištenja. 4 od 5.


Klasični kist za konture na očima je korisna mala stvarčica, no ništa revolucionarno. Jako me podsjeća na Essence crno-ljubičasti kist za smokey look koji je od ponijeve dlake, pa je ovo dobra veganska zamjena za njega. Dobro blenda prijelaze, no mislim da najbolje funkcionira na manjim/nižim kapcima i utorima, poput onog kraj korijena nosa. Bez "linjanja" ili struganja kao i ostali kistovi. Ne kupi previše pigmenta i dobro raspoređuje isti. 3,7 od 5.


Kist za sjenila "C" oblika je moj najdraži kist iz ove skupine. Savršen je za aplikaciju sjenila po cijelom kapku, a nešto veće dimenzije mu super dođu ako imate velike kapke poput mene. Doslovno su potrebna 2 ili 3 poteza da lijepo rasporedi bilo kakvu vrstu pigmenta. Bez ispadanja dlačica i jako mekan. Drška i dlačice čvrsto i kvalitetno napravljeni. Razmišljam da si kupim još jedan primjerak u budućnosti da imam rezervu ako se prvom išta dogodi. 5 od 5.

Sve kistove možete kupiti na e.l.f.-ovom web shopu. Najbolje je pratiti njihove Facebook stranicu i čekati neke akcije ili popuste kojih ima jako puno, pa proći jeftinije. Svaki kist sam platila 3,75 £ ili cca 35 kn + besplatna poštarina (jer su kupljeni za vrijeme akcije "Free shipping on all orders over 12 £" ako se ne varam). Kistovi su izrađeni od plastičnih drški i sintetičkih dlačica, pa su veganski i cruelty-free, kao i cijeli brend. 


11 komentara:

  1. Za "C" sam se dugo dvoumila (ima nekoliko negativnih recenzija na internetu), ali poslije ovog posta ide definitivno na wishlist. Nikad nije previše dobrih kistova za sjenila.

    Hvala na odličnoj recenziji. :)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Ovaj C zbilja izgleda obećavajuće :)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. http://www.eyeslipsface.com/studio/tools/single-brushes/stipple_brush
      3 dolara dođu negdje oko 5 KM a 3,75 funtića skoro pa 10 markica ... zato mi nije bilo jasno :) uvijek imaju neke akcije,popuste,i free shiping za potrošenih 25 $ ... možda ja nisam najbolje skontala i " povezala " al' se čini jeftinije :)

      Delete
    2. aha. ja nikad ne gledam US stranicu (.com) jer se s nje ne može naručivati, pa gledam samo cijene na UK stranici, s koje svi naručuju.

      Delete
  5. Ja svoj koso rezan kist imam još malo pa dvije godine, ali jedino za što ga koristim je blendanje korektora. :D

    ReplyDelete
  6. Žao mi je za bockalicu :( U potrazi sam za nekom povoljnom a dobrom, imaš li kakve preporuke? Što se elfovih kistova tiče, meni je inače odličan powder brush iz studio linije, a koristim ga i za nanošenje tekućih pudera i u prahu/kamenu. Ocjena 5/5!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Powder Brush mi je sljedeći na wish listi :D

      Delete
  7. Hvala na ovoj recenziji! Nešto sam računala naručiti njihovu bockalicu prije RT da uštedim koju kunu, no zahvaljujući tebi, sada znam bolje :)

    Lijep pozdrav :)
    Zmaj

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata