Catrice Defining Blush - Love & Peach


Danas vam napokon donosim detaljnije slike i recenziju rumenila koje me oduševilo u posljednje vrijeme, te je automatski završilo u favoritima za prošli mjesec - Catrice Defining Blush u nijansi 030 Love & Peach. "Defining Blush" je relativno nova linija rumenila u Catrice-evoj ponudi, a osim ove postoji još 5 predivnih nijansi.


Kao što mu ime kaže, Love & Peach je breskvasto rumenilo. Čista, vedra boja breskve, bez ikakvih šljokica ili sličnih kerefeka, jednostavno i predivno. Nevjerojatno je svilenkasto pod prstima, a svatko tko ugura prste u tester u dućanima znati će o kakvoj je pigmentaciji riječ. Nalazi se u pakiranju od prozirne glatke plastike koja čuva ukupno 5 grama proizvoda. Ne znam za vas, no meni su odlična ova pakiranja Catrice proizvoda. Minimalistički i lijepo.


Love & Peach se nevjerojatno lijepo nanosi i blenda. Postojanost mu se slaže s pigmentacijom - traje mi cijeli dan na licu dok navečer ne skinem kompletni makeup, dakle cca 8 sati. Ova nijansa vjerojatno najbolje pristaje neutralnim i toplim podtonovima, a kompaktni oblik najbolje drži na masnijoj koži ili onoj s boljim primerom.



Na zadnjem swatchu izgleda kao da Love & Peach daje neki blagi satin efekt, no na mojoj koži je totalno mat a ionako se taj eventualni satenski sjaj i ne vidi ako nosite highlighter preko (pokušajte mi oprostiti lošu izblendanost rumenila na fotografiji).


Još prije sam ga usporedila s Illamasquinim kremastim rumenilom u nijansi Rude i ispostavilo se da su skoro 100%-tni dupe. Usporedbu pogledajte na ovom linku.

Jedina mana ovog rumenila je neoznačeni sastav jer vjerujem da ima vas kojima je važan svaki sastojak u proizvodu koji stavljate na kožu, pa bi Catrice mogap razmisliti da uloži u duple naljepnice (ispod gornje se nalazi sastav) i malo veće dimenzije pakiranja. Unatoč tome, ovom rumenilo ne vidim manu i jako sam ali jako zadovoljna s njim. Ostale nijanse me nisu nešto pretjerano oduševile no svakako ću ih opet provjeriti kad se nađem u Kozmu jer mi se možda još neka naknadno svidi.


Vama toplo preporučujem ovo rumenilo jer se stvarno kvalitetno, pigmentirano do bola, postojano i dođe samo 34 kune za 5 proizvoda koje ćete teško brzo potrošiti, makar se samo s njim dekorirale do kraja života.


9 komentara:

  1. Divno je i krasno ti stoji :)

    radi one usporedbe s Rudeom sam ga kupila, ali zasad stoji u ladici, čeka red na slikanje :D

    ReplyDelete
  2. Imam ovo rumenilo u nijansi 06 - Rosewood nešto i prekrasno je. Općenito Catriceova rumenila su nešto sjajno, daju divan prirodan izgled. Lako se nanose i blendaju, izbor nijansi je odličan i fina su i svilenkasta pod prstima. Uz maskaru, valjda jedina stvar od dekorative koju stavljam baš svaki dan.

    ReplyDelete
  3. ja sam kupila Apropos Apricot i predivno je, za blijedu put bogom dano, da predivnu nježnu boju i osvijetli lice =) ali ja sam svoje platila 29 kn u Kozmu =) kad sam kupila to prvo, odmah sam škicala i ovo i Rosewood Forest, oni su mi na wishlisti za BOžić :D

    ReplyDelete
  4. Ugrabila ovo (i još jedno) i prezadovoljna sam! Malko mi se truse, al to je vjerojatno do kista koji je malo oštriji,,,Zbilja su prepigmentirana i lako se da pretjerati! I meni je ambalaža prekrasna!

    ReplyDelete
  5. nakon tvoje usporedbe s rude-om sam htjela rude :zubo: ali mislim da ću ipak ubosti catrice :)
    btw, prekrasna si mi na ovim slikama ;)

    ReplyDelete
  6. Ovo su postovi zbog kojih uživam u čitanju ... malo me je počelo smarati sve ono sa CF proizvodima i Ilamasqua ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni su CF proizvodi i Illamasqua i bitni i dragi. ako te postovi smaraju, ne moraš ih čitati. bez uvrede, naravno. :)

      p.s. Catrice je također CF marka. ne bih kupovala/recenzirala da nije.

      Delete

 

Newsletter pretplata