Sleek Face Contour Kit - Light

Ljetos sam sasvim slučajno na Oglasima forum.hr-a naletila na nekorišten primjerak Sleek Face Contour Kit-a ili seta za konturiranje lica u nijansi Light, pa sam ga bez puno premišljanja odmah kupila. Dugo vremena mi je bio na wish listi i bila sam sretna kad mi je došao u ruke odmah sljedeći dan.


Set sadrži 14 g proizvoda, s većim dijelom za sjenčanje i manjim za posvjetljivanje. Rok trajnosti mu je dvije godine nakon otvaranja. Dolazi u kutijici od matiranog kartona, sa uputsvima unutra, a sama ambalaža seta je crna, elegantna i mat, kao i svi Sleek proizvodi. Iznenadila sam se kako je set malen - nešto manji od ispruženog dlana.


Dio za sjenčanje je potpuno mat i nijansa je odlična za svijetlopute osobe (bez narančastih tonova), a dio za posvjetljivanje ima shimmer u sebi, nešto veći nego li sam očekivala, što mi se nije svidilo kad sam prvi put ugledala set.


Tekstura je odlična - baršunasta, sjajno se blenda i nema trusenja. Kvaliteta ovog seta je stvarno zavidna, pogotovo za cijenu od 80-ak kuna. Iako koristim uglavnom ovaj tamniji dio, zadovoljna sam ovim setom. Zanimljivo kako mi uz njega Essence Sunc Club Matt Bronzing Powder i dalje ostaje najdraži proizvod za konturiranje... Sve je to stvar ukusa :)


Swatchevi:



(na usnama Illamasquin ruž u nijansi Sangers)

Sleek inače kupujem na eBayu kod provjerene sellerice vanitypalace, no trenutno nema u ponudi ovaj set. Doduše, možete ga naručiti i sa službene stranice: sleekmakeup.com.
Sleek je slavni cruelty-free brend iz Velike Britanije, a u ponudi još imaju sjajna rumenila, palete i ruževe koje preporučujem (očekujem svoj paketić iz Londona ovih dana).

7 komentara:

  1. Wow, ovo izgleda dosta drukčije nego fotka na njihovoj stranici - http://www.sleekmakeup.com/face/contouring/face-contour-kit Tamo ta nijansa light izgleda bitno tamnije. Sad sumnjam u sve swatcheve sa njihove stranice :D Doduše, imam njihov Creme to Powder tester kit i nijanse odgovaraju onome što se vidi na webu. Divan puder btw, preporučam.

    Koliko treba da ti dođe paket kad naručuješ od ove sellerice? Meni je prvi paketić došao za 22 dana (2.9.-24.9.), dok drugi (naručen 9.9.) još čekam :-/ U prvom je bila Oh so special i ovaj tester kit, u drugom je BB krema i olovka za oči.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tjedan, tjedan i pol maksimalno. nikad nisam imala problema s njom, dok mi je paleta od drugog sellera dolazila mjesec i tjedan dana pa sam dobila refund.

      Delete
  2. Nisam znala da su cruelty free, što je super, a čula sam da su poprilično kvalitetni. :D Krasno ti stoji. :))


    P.S. Imam giveaway pa svrati ako hoćeš. ;) http://sarasmagicalworld.blogspot.com/2012/10/giveaway-international.html

    ReplyDelete
  3. ak nisi znala, opako su smanjili shipping na njihovoj stranici, naručila sam dva rumenila, shipping me ispao manje od 3$, a paket je došao za ravno tjedan dana :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. taman si gledam par sitnica za naručiti :D thnx na info.

      Delete
  4. Vidjela sam da Sleek ima u ponudi na njihovoj stranici Face Form Contour Kit, dakle ovo za konturiranje i rumenilo/bronzer u istoj kutijici :D Sad se premišljam dali da uzmem to ili ovo što ti imaš :D

    ReplyDelete
  5. Imam i ja isto, iako nisam svjetle puti, nekako mi se medium cinila prejaka za konturiranje. Super stvar, highlighter je predivan, a mislim da cu u sljedecoj narudzbi i medium ubaciti da ga isprobam kao bronzer :)

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata