Sapunoteka "Anis i kakao" i "Mala vještica" sapuni

Nedavno sam isprobala još dva nova Sapunotekina sapuna, oba kupljena tijekom ovogodišnjeg ZeGeVege festivala na Trgu bana Josipa Jelačića. (7. i 8. rujna 2012.) - Anis i kakao i Malu vješticu.

Anis i kakao  (50 g, 13 kn) je jako mirisan sapun. Uvjerena sam da je ovo najmirišljaviji sapun u Sapunotekinoj ponudi. Dolazi u kružnom obliku, a pošto nije nakrcan glicerinom, ne topi se lako u kontaktu s vodom kao neki iz njihove ponude.


Miris ovog sapuna podsjeća na Bronhi bombone, koji mi je osobno jako drag jer me podsjeća na djetinjstvo  (što se može pripisati anisu u sastojcima). Sapun je sadrži SLS, pa me pritom i ne isušuje. Kožu ostavlja mekanom, no ne i hidratiziranom pa često stavim ili ulje ili losion poslije tuširanja. Pjenjenje tijekom korištenja je jako blago, no to ne utječe na njegovo djelovanje. Kao i svi Sapunotekini sapuni, ovaj sapun prije svega sjajno čisti kožu. Isprobala sam ga samo na tijelu, no ne i na kosi ili licu.


Jako sam zadovoljna s ovim sapunom, a najviše s njegovim mirisom. Mislim da u ga kupiti opet za sobu da širi ugodnu aromu a onda iskoristiti za tuširanje kad mi dosadi :D

Mala vještica (100 g, 25 kn) je sapun s više glicerina, pa je ujedno i mekaniji. Ovaj sapun se razlikuje po većini sapuna iz ponude jer sadrži zrnca koja obavljaju ulogu eksfolijacije kože, pa je ovaj sapun pravi pogodak za sve koji traže blaži piling u obliku sapuna. Kvadratnog je oblika, duplo veći od Anis i kakao sapuna, pa ga je možda najbolje prepoloviti na pola prije upotrebe, zbog lakšeg korištenja.


Osim simpatičnog imena, ovaj sapun odlikuje i ugodan blagi miris ružmarina. Lako se topi u kontaktu s vodom, kao i Pivski sapun, pa ga valjda što više držati na suhom mjestu. Ja ga držim uspravno u kružnoj posudici s ostalim sapunima u tušu, na uzvišenoj podlozi, da bi što manje vode "nagrizlo" sapune. Mala vještica hidratizira kožu mrvicu više od Anis i kakao sapuna, no svejedno moram nanositi proizvode za hidratizaciju i njegu nakon tuširanja.


Piling koji Mala vještica obavlja je jako ugodan i nježan, no ne dovoljno učinkovit za mene. Mogla bih ga koristiti svaki dan, samo što bih prebrzo potrošila sapun :( Svakako ću ju kupiti opet, kad isprobam preostale sapune iz ponude kojih se još nisam dočepala.

Kao i uvijek, Sapunotekini sapuni su prirodni, domaći proizvodi iz Šibenika, izrađeni na bazi maslinovog ulja. Ručne su izrade, veganski i nisu testirani na životinjama.


Webshop im odavno ne radi, kao ni štand u Avenue Mall-u u Zagrebu, no možete im poslati narudžbu u inbox na Facebook stranici ili posjetiti dućan na adresi Gundulićeva 11 u Zagrebu. Koristim ih od početka godine i jako sam zadovoljna s njima, pa ih toplo preporučujem.



1 komentara:

 

Newsletter pretplata