Oct 28, 2012

Pakiranje kozmetike za putovanje


Road trip! Woohoo!

Za koji sat putujem za jug kod rodbine na skoro tjedan dana, pa sam vam htjela pokazati koju kozmetiku nosim sa sobom. Putujem skoro cijeli život, a u zadnjih 6 godina, otkad živim u Zagrebu, ta su putovanja češća (bilo da odlazim na jug ili putujem po Europi). Kad sam se pakirala jutros, upitala sam samu sebe: "Zašto se POBOGU nikad prije nisi sjetila bočica putne veličine i testera, nego si uvijek vucarala cijelu kupaonicu sa sobom?!". Naime, jučer sam skoknula u Kemig i nabavila nekoliko plastičnih bočica od 50 ml za razne tekućine čije fullsize bocetine ne želim vući sa sobom na ovako kratko putovanje, a usput sam našla i neke zakon testere u većim formatima koji su se učinili IDEALNIMA za ovakve prilike.

Krenimo prvo sa preparativom i "manje je više" pristupom:


S lijeva na desno: Lavera Basis Sensitiv regenerator za kosu, Pure & Basic Natural šampon protiv prhuti, Fruit of the Earth Cocoa butter losion za tijelo i Terra Naturi gel za tuširanje s bademom i ružom. Ove sam proizvode prelila u ove malene bočice od 50 ml koje možete pronaći u Kemigu za 1,80 kn komad (ova sa kapaljkom za regenerator je bila oko 2 kn). Na kraju zaljepite naljepnice sa oznakama ili ispišite oznake markerom na čepovima, kao što sam ja napravila. Jako praktično i povoljno. Bočice uvijek možete koristiti za buduća putovanja.


Neki od full size proizvoda koje nosim jer ih nisam mogla/htjela pretočiti u manje posudice: Balea Med deo sprej, Melvita mlijeko za skidanje šminke s ružom, Batiste Blush suhi šampon (Alfa i Omega za putovanja!), Lavera B. Sensitiv krema za ruke, Lavera B. Sensitiv pasta za zube bez fluora, Curaprox Ultra Soft četkica za zube, Oral B konac za zube, Balea Aqua Serum i mini verzije Melvitinih krema za lice - Hydrastim gela i fluida za matiranje mlade kože.


Testeri Lavera Young Face maske za eksfolijaciju kože s organskom metvicom, Cattier gel za tuširanje/kupka tonik od lavande i ružmarina, Cattier šampon za masnu kosu s ružarinom, Cattier Homme gel za tuširanje bez sapuna, s kakaom i pšeničnim proteinima, te Skinfood serum i krema za okoloočno područje. Da, volim isprobavati i muške proizvode :D


I minimum dekorativne kozmetike koja je stala u maleni La Praire neseser veličine šake koji mi je frendica poklonila ovo proljeće s jednim Chanel lakom: Lavera Trend Sensitiv tekući puder, Sleek Pixie Pink i Catrice Love & Peach rumenila, Alverde Duo Highlighter, Physicians Formula Organic Wear Volume maskara, Essence Like A Walk in the Summer Rain edt, Essence Stay With Me Deep Rose sjailo, Illamasqua Mistress Intezivno sjajilo, Catrice Pink Me Up! ruž, pinceta, Alverde duo olovke za obrve Blond, Illamasqua Under-Eye Concealer (korektor ispod očiju), Eveline Celebrities tekući tuš, razni mineralni pigmenti (Meow Cosm., Archetype Cosm. i Detrivore Cosm.), te košča za kosu s leopard uzorkom.

Sva ova kozmetika mi je stala u neseser dužine 30ak centimetara. S obzirom da putujem dosta kratko i nosim samo manju weekend torbu, ova količina mi je apsolutno taman. Prije sam znala vući full size sve sa sobom, od straha da mi ne bi nestalo nečega, no mislim da bi s ovim komotno preživjela i par tjedana na pustom otoku :) Uz sve izloženo, pakirala sam još i četku za kosu, blazinice, tampone i uloške, te Ecotools 6-dijelni set makeup kistića koju su dušu dali za putovanja.

Čitamo se sljedeći tjedan, pusa.

7 komentara:

  1. sretan put, al savjet, umotaj ove plasticne bocice u jednu vrecicu jer znaju curit. :-/

    ReplyDelete
  2. Sretn put! Zasnji put sam isla zbof posla i sama i imala sam hrpu sminke.

    ReplyDelete
  3. Lijepa kolekcija :)
    Negooo, zapeo mi je za oko Lavera Trend Sensitiv tekući puder. Koju nijansu imaš i da li bi ga mogla ukratko recenzirati :pliz: ?

    ReplyDelete
  4. ajme hvala na obavijesti za ove bočice iz kemiga, definitvno kupujem!

    ReplyDelete
  5. Sretan put :)
    Imamo istu boju Curaproxice :D

    ReplyDelete
  6. Jesi možda probala DM- ov suhi šampon? Kupit ću si jedan, pa neznam koji je bolji

    ReplyDelete
    Replies
    1. dm-ov? misliš, Balein? ne, samo Syoss, Swiss O Par i ovaj. ovaj je bez premca, najbolji na tržištu!

      Delete

Copyright by Voodoo Blonde. Powered by Blogger.

© 2011 Voodoo Blonde, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena