Om-nom Of The Day: Vegehop 05/10/2012


Još je ljetos moja viša polovica stalno spominjala Vegehop restoran u Vlaškoj u Zagrebu. Danas smo imali skroz slobodan dan pa smo ga odlučili posjetiti. Točna lokacija je Vlaška 79, u haustoru. Na prvi pogled ne djeluje nešto pretjerano impresivno izvana, iako mi se svidjelo mjesto za peseke vani i lokacija u širem centru grada.


Unutrašnjost je nešto manja i ako očekujete veliki otmjeni restač - neće ga pronaći ovdje. Izgleda da je Vegehop rezerviran samo za određeni broj stalnih posjetioca koji se stalno vraćaju te lutajućih turista koji se opušteno kreću unutra kao kod doma. Danas je bio stvarno prometan dan pa smo trebali malo sačekati da se oslobodi jedan stol da možemo sjesti (ukupno ih ima 5-6).

Zidovi su ukrašeni hindu motivima i ilustracijama, a iznad glava se kreće neobična meditacijska glazba sa zvukovima vode (!). Ne znam, ja bih radije stavila Grimes da trešti :D


Na drvenim stolovima se nalaze papirnati jednokratni podmetači sa informacijama o restaču i random vege činjenicama, a kraj soli, papra i jabučnog octa ćete pronaći i ovaj upitnik :)


Ja sam strašno željela isprobati seitan (gumasto jela od punog pšeničnog zrna - služi kao zamjena mesu), a dragom je bilo svjedno jer je umirao od gladi :D

Naručili smo: ja - seitan u tempuri sa pireom od hokaido bundeve i batata, te parenom blitvom...


...a on - sir canelloni umotan u tikvice sa tofu-om posutim klicama poriluka.


Njegovo je bilo i ljepše i ukusnije :D No ja sam se najela ko' nikad! Seitan je super, mislim da ću izdvojiti koju kunu više iz džepa da bih ga češće jela. Ove klice poriluka su tako genijalne, moram pod hitno naći gdje se mogu kupiti!! Om-nom-nom.

Kraj blagajne se nalazi i zanimljiva ponuda kolača i slastica (uglavnom veganskih):


Konobarica je jako ljubazna mlada žena (ujedno i vlasnica, Romana) koja nas je na kraju htjela ponuditi s nečim slatkim, no nismo mogli. Ja sam bila presita, pa nisam mogla niti gutljat vode u sebe unjeti. No nakon plaćanja računa slijedio je pozitivan šok - dobili smo na poklon 2 kolača iz njihove stalne ponude! Voćna Yamuna - brašno 850, smeđi sećer, krema od svježeg sira, orasi, aroma naranče, biljni šlag i voće.


Oduševljena sam! Jela super, kolači super, usluga presuper. Cijene su sasvim OK i nisu prenapuhane - kreću se od 20-ak kuna, a niti jedno jelo nije skuplje od 70 kuna. Definitivno ću se vratiti u Vegehop - nije ni čudno da ljudi poput nas danas čekaju da se oslobode stolovi u restoranu! Više informacija, kompletnu ponudu sa cijenama i ostalo možete naći na njihovoj stranici: www.vegehop.hr

6 komentara:

  1. Na poslu često naručujemo klopu od njih. Jako su dragi. :). Jesi bila u Bamboo gardenu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nisam bila, to je samo dostava ili imaju i restoran?

      Delete
  2. Klice možeš kupiti na Dolcu, OPG Solina prodaje: http://klicesolina.com/ :)
    Meni su najbolje alfa alfa klice

    ReplyDelete
  3. Mmmm.. izgleda fino! Ja sam baš pripremila krem juhu od graška, krumpira i mrkvice pa ti preporučam da si to izmiksaš i probaš :I Jednostavno za napraviti, a zasitno :)

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata