Om-nom Of The Day 16/10/2012

Današnji Om-nom OTD post je posvećen Valentini, koja me prati preko Facebooka i jučer je javila da stvarno voli ovakve postove. Hvala Valentina! :D

Na meniju je osvanuo domaći sataraš sa srcima od riže, uz dodatak peršina i curry-a :)



Recept za sataraš (ali i za ostatak "ekipe" na tanjuru) je jako jednostavan, a ovakva jela su prikladna kad nemate previše vremena, kad napravite previše pa želite staviti u zamrzivač za neki drugi dan ili kad želite neko lagano predjelo jer se nećete puno najesti od ovakve kombinacije :)


Uvijek poslužite u paru jer su onda srca (ona na tanjuru i u nama) toplija 

Vjerojatno vas zanima kako sam dobila ovako pravilan oblik srca od riže. Tajna se skriva - u reciklaži!

Do nedavno sam skupljala praznu ambalažu jogurta i vrhnja, no nisam znala što točno napraviti s njom. Danas sam spojila ugodno s korisnim i izrezala trakice od čašica po širini, trakice sam prerezala napola po dužini i spojila u polovice srca sa ljepljivom trakom.

I to je to! Ovu metodu reciklaže možete koristiti i za izadu drugih kalupa za kolače i predjela. Nema potrebe da bacate iskoristivu plastiku ili da kupujete skupe kalupe koje ćete ionako rijetko koristiti (poput mene).

Čuvajmo okoliš i jedimo zdravo! :)

2 komentara:

  1. Uvik ogladnim na ovakvu spizu i ovakve super slike od spize. Predivno je sve! Samo tako nastavi ;)

    ReplyDelete
  2. super ideja za kalupe, uvijek su mi preskupi, a rado bi nekad ih upotrijebila

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata