Om-nom Of The Day: 09/10/2012

U utorak sam se družila veći dio dana s frendicom koju sam povela u grad, pa smo posjetile nove lokacije i prošetale veći dio puta koji bi inače prosjedile u tramvaju. Imam toliko energije u zadnje vrijeme zbog promjene prehrane, osjećam se fantastično i nikad nisam ukusnije i raznovrsnije jela! Evo nekih isječaka od utorka:


Vegehop štand u podrumu Cvjetnog shopping centra. Naprijed na štandu vidite plastičnu bocu sa slamkom u kojoj se nalazi multivitamnski smoothie kojeg sam uzela u Green pointu, mom novom najdražem fast food mjestu u gradu (preporučujem vege tortilje, njaaaam!). 


Neka od ukusnih jela sa štanda. Kupila sam Samosu koja je prefina i krcata je zdravim stvarima poput povrća, začina i tofua. Simpatična cura za štandom nas je nudila svježim lazanjama iz dućana u Vlaškoj, no nismo mogle natpati u sebe :D


Bio Zisch sokovi od naranče i guarane/kole.


U Centru sam pronašla i steviu u tableticama - 100 komada 25 kn!



Cvijeće na prozoru frendičine sobe u domu. Inače mrzim cvijeće no ovo je bilo toliko šaroliko i veselo da nisam mogla odoljeti da ga malo uslikam :)


Posjetile smo i Sapunoteku u Gundulićevoj, te obnovile svoje zalihe sapuna 


Domaći miks banana i agruma koji rado pijem ovih dana. Danas su mi baka i mama poslale blender i štapni mikser, pa ne moram više ručno gnječiti sve :D


Bademi i suncokretove sjemenke - ukusan snack i izvor željeza, omega-3-aminokiselina, folne kiseline, biljnih proteina i magnezija.


Diona u kvartu je zbilja vege-friendly: ne samo da nude ogromne količine raznog voća i povrća, nego je izbor  biljnih mlijeka, sojinih proizvoda, začina, konzerviranih plodova i slatkiša jako jako dobar! Na fotki su zlatni delišes jabuke kakve najviše volim, Alpro mlijeka koja stalno pijem i sojini komadići Primavita brenda koje sam taj dan večerala. (Proizvod je hrvatski i nije genetski modificiran, prije nego li krenete o soji ;) )


Večera - nasjeckani luk i zelena paprika, sol sa hvarskim biljem kao glavni začin i sojini komadići u umaku od rajčice, posuti dodatnim začinima - paprom, curryem, peršinom, origanom i bosiljkom. Jako ukusno i 5 puta toliko zasitno!

P.S. Očekujem neke stvari s eBaya i iHerb-a pa ću kad mi sve kolektivno dođe napraviti veliki New in post. A u subotu ću se potruditi napraviti jedan video :jedva čeka: ;)

3 komentara:

  1. razmišljam o promjeni cjelokupne prehrane i tvoji savjeti mi dobro dođu! :)

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata