Om-nom Of The Day 02/10/2012

Jučer sam napravila daleko najljepši ručak ikad - mješavina graha i raznog povrća sa kulom od riže presute peršinom. Srećom je okus uspješno parirao izgledu :D Moja viša polovica je bila oduševljena kad je ugledala ove male "instalacije".



Što sam sinoć gledala skoro cijelu noć (uz stanke editiranja fotografija za blog): Delicious Nippon - seriju starih dokumentaraca na Youtube-u o japanskoj prehrani, tradicionalim namirnicama te pripremi istih za svakodnevnu konzumaciju (uz detaljni pregled povijesti). Priznajem da su mi voditelji presmiješni, kidala sam se na trenutke :))



Oh, I know why the rice is sticky - it stays in shape!  :D

2 komentara:

  1. mljac,odlično izgleda. i ja ću napokon danas kuhati :)

    ReplyDelete
  2. obožavam i grah i rižu, ali užasno kuham! :DD
    super izgleda, sigrno je bilo fino. ;)

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata