New in: iHerb!

Preksinoć sam dobila svoj prvi paketić sa iHerba. Moram priznati da sam ugodno iznenađena brzinom dostave - samo 11 dana od kupnje! (OK, točnije 12 sa jednim danom čekanja isporuke)

Proizvodi su došli u manjoj kartonskoj kutiji, jako čvrstoj i dobro zaštićenoj. iHerb srećom ne označava iznos poštarine na paketu, pa su šanse za vas "opale" carinom mnogo manje. To će mi ubuduće dosta značiti ako ću naručivati išta preko 160 kn, pa da ne ispaštam za evenutalnih 5-10 kn više. Kad otvorite kutiju, prvo ugledate pak-papir koji štiti proizvode od udaraca, a sami proizvodi su dodatno ubačeni u plastičnu vrećicu sa zip zatvaračem i zaljepljeni ljepljivom trakom za čepove da se ne bi slučajno prolili. Baš je bilo prava milina otvarati ovaj paket :D


A evo što sam i naručila:


NutriBiotic Skin Cleanser gel za pranje/umivanje, Pure & Basic prirodni šampon protiv prhuti s čajevcem i ružmarinom, Avalon Organics regenerator za kosu s lavandom za prijateljicu (posuditi ću malo od nje pa javim dojmove :D) i Home Health losion protiv mitesera koji sam vidila kod anavi.

Na poklon sam dobila uzorak St. Dalfour Black Cherry organskog čaja (srećom nije filter woohoo! jer mrzim filtere. UPDATE: ipak je filter neeeeeee) i mali zeleni markerić s natpisom iHerb.


Imala sam i malu znatiželjnu pomoć koja mi se samo izvalila po svemu -.-


Napraviti ću kolektivnu recenziju svih proizvoda kad ih pošteno isprobam. Imate li možda ikakvih prijedloga proizvoda s iHerb-a koje bih mogla ubaciti u sljedeći paketić?

Btw, za kupnju možete iskoristiti moj kod KPL205 pri čemu dobivate 5 $ popusta na prvu kupnju. ;)

I jedna brzinska napomena - očistila sam svoj Tumblr i odlučila na njemu postati postove na engleskom. Iako mi se dizajn nije svidio na prvu loptu, sad mi je super je je jako minimalistički, jednostavan i pregledan. Tumblr blogove možete pratiti preko Blogger čitatača. Link za Tumblr blog se nalazi ispod bannera, s desne strane.




15 komentara:

  1. I meni je nedavno stigao RT paketić od njih i dobila sam također čaj i oštrilo :D Isto tako lijepo zapakirano i brzo stiglo. Sad su mi jedno od omiljenih mjesta za shopping :)

    ReplyDelete
  2. Hvala za oznaku ;)...nadam se da će ti pomoći...radujem se recenzijama!
    Usputno...mojih paketa ni na vidiku a dobila sam odgovor da povrata novca nema :( !

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je najveći problem kod iHerb ... nemaš garancije da će stići ako ne platiš tracking code a ne vraćaju novac :/

      Delete
    2. zato i nemaju PayPal, da ne bi slučajno ljudima vraćali refundove. šteta, stvarno super sajt no to im je propust a koliko sam vidila na Fejsbuku, to rade svako malo..

      Delete
    3. Imaju sjajnih stvari ali ja sam sa njima gotova!

      Delete
  3. Do sada sam imala pozitivna iskustva sa iHerbom. Jučer sam naručila kapsule za mršavljenje, bile su na akciji 6$, a kad sam ih stavila u košaricu pisalo mi je da imam 4$ bonusa i kupila kapsule za 2$ :). Cijena istih takvih kod nas je 250 kn:/

    Inače jako sam zadovoljna ovim gelom za pranje, savršeno očisti šminku i ne zateže me lice. Jedino mi ima malo bljak miris, onako sterilan, kao lijekovi :(
    I ja sam dobila flomić i čaj (koji je preeedobar).

    ReplyDelete
  4. jedva čekam recenziju regeneratora,a sve mi se čini baš super kupovina.Do sad nisam ništa kod njih kupila,ali razmišljam o RT kistićima

    ReplyDelete
  5. Drago mi je što si imala dobro iskustvo s iherbom, ja sam imala show program.
    Kupila sam RT kistove za 29$ i bila sma spremna platiti carinu i PDV ako mi otvore paket.
    Ali nije se samo dogodilo to, već su IDIOTI napisali da paket sadrži "Health supplements for personal use", dakle dodatci prehrani - što je zabrenjeno uvoziti.
    Tako je moj paket zadržan na carini, bio kod inspektora, a dotični unutra nisu stavili račun pa sam ga morala nositi (iako su stavili točan ukupan iznos, dakle nisu mi radili "uslugu").
    Na kraju sam platilia oko 90kuna dodatno i čekala preko 6 tjedana paket zbog toga što su napisali da sam kupila nešto što je ilegalno uvoziti u zemlju.
    Požalila sam se iherbu, ali dobila vrlo generičan odgovor.

    Ne znam zašto su mi to napravili kad nisam naručila ništa jestivo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. auč bogte :( ja bih im zaljepila ovo na FB i oglasila svuda, da što više ljudi sazna da postoji mogućnost da se ovakve stvari dogode. zato i nemaju Paypal jer ne daju povrat novca, barem ne preko 6$ opcije za poštarinu. fkt mi je žao što ti se to desilo. ja razmišljam da naručim još toga kod njih, nadam se bez frke :(

      Delete
    2. ako budem jako dobro raspoložena možda naručim Eucerine kremiu za lice kod njih i nešto s onim aktivnim kiselinama.
      Ali neće mi paket preći vriejdnost 25$, tako mi mlijeka u prahu :D

      Delete
  6. Moja naruđba od njih je prošla bez problema, čekala sam 10ak dana, otvarali su paket na carini, cijelog su ga raskupusali pa naknadno poljepili onim svojim selotejpom sa carinskim logom. :)

    Uglavnom, naručila sam ovaj šampon i regenerator:

    http://www.iherb.com/Nature-s-Gate-Henna-Conditioner-Shine-Enhancing-18-fl-oz-532-ml/6201

    http://www.iherb.com/Nature-s-Gate-Awapuhi-Volumizing-Shampoo-18-fl-oz-532-ml/6202

    Oboje su mi odlični, imam masnu i tanku kosu bez volumena. Ova kombinacija mi da malo 'bounca' i bez problema mi kosa bude 2-3 dana prihvatljiva bez pranja. Malo sam se brinula pošto su boce ogromne, ali ovo su najbolji 'prirodni' šamponi koje sam probala (isprobala sam Sante, Logona, Biopha, Lush i još neke, ali se ne mogu sad sjetiti).

    I ono šta će se tebi svidjeti, veganski su i cruelty free. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. odlično! tak je i meni brzo došla. žao mi je za kupusanje paketa na carini :( sve me strah naručivati više od njih zbog toga i kašnjenja paketa.. hvala na preporukama, ja još nisam našla HG šampon kme :(

      Delete
  7. Zdravo svima!! Imam pitanje jer sada sam prvi put saznala za iherb.com, a ono je u vezi troškova dostave??

    ReplyDelete
  8. Marija Mary, kad se registriraš, imaš popust od 5 dolara. ako naručuješ paket težine ispod 1,8 kg onda je poštarina 6 dolara. s popustom je dakle samo 1 dolar. uživaj :)

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata