New In 10/2012 + Prvi blogorođendan!

Da citiram tekst sa Facebook stranice (jer sam dans lijena i nekreativna): 

I eto ga - prvi blogorođendan :) 22.10.2011. sam otvorila ovaj mali blog s željom za komunikacijom s ljudima, izmjenom iskustava i uživanje u kozmetici, no nisam baš znala da će me do danas +600 ljudi pratiti na FB-u, a da će blog dosegnuti +156,000 pogleda. Upoznala sam neke divne ljude, naučila HRPETINU informacija (i još ih učim!) i podijelila sve to s vama. Hvala vam svima puno od srca! ♥



Ovaj mjesec sam kupovala sve i svašta, uglavnom drogerijske sitnice:


1 - Sleek Pixie Pink rumenilo koje mi je donjela Babushka iz Londona ♥, NYX Glow kremasto rumenilo, L.A.Colors Mineral Blush u nijansi Sheer Bliss i Catrice Love & Peach rumenilo u kamenu. 2 - Meow Cosmetics i Archetype Cosmetics mineralna sjenila koje mi je poslala Ana s još nekim uzorcima, (hvala Ana ♥) i s kojima se stalno igram ovih dana. 3 - Wet n Wild paletice I'm Feeling Retro i Spoiled Brat. 4 - Catrice Pink Me Up ruž i Essence Stay With Me Deep Rose sjajilo.

U Šminka i to studiu sam pronašla oh tako hvaljenu NYX Jumbo olovku za oči u nijansi Milk za koju mi je sad jasno zašto ju svi živi hvale (recenzija naknadno), a u Gardenu sam pronašla brend Natracare koji u ponudi ima uloške i tampone od organskog pamuka, koje sam kupila i oduševila se!



Jedna od dražih stvari koju sam kupila ovaj mjesec (osim Illamasquinog Furore-a) je Batiste Blush suhi šampon, bez kojeg sam (ne znam kako) živjela zadnjih nekoliko mjeseci i ne želim ponoviti taj horor. Stvarno jedan od proizvoda godine, obožavam ga! Nadam se da mi neće izazvati nekakvu reakciju zbog s.dermatitisa na tjemenu. Javim sve naknadno.



Mala vijest za kraj posta: Razmišljam da se vratim pisanju na engleskom, za internacionalne čitatelje, no to neću raditi ovdje jer mi je stvaralo šizofreniju zbog nepreglednosti i dužine postove. Razmišljam o Wordpressu ili Tumblru, no o tome naknadno. Ako itko čita ovo u Google translate čitaču, znajte da ću postove uredno objavljivati na Facebook stranici, kao i sve ostalo. U međuvremenu ću petljati po dizajnu ovdje jer nikako na zelenu granu s istim. Hvala na razumijevanju :)


10 komentara:

  1. Cestitam na blogorodjendanu :-)
    Lijepe si stvarcice pokupovala,rumenila su mi posebno super i Catrice ruz.
    Batiste je odlican,i ja ga koristim,samo od kokosa. Nadam se da ce ti odgovarati.
    Pozzz :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :D i ja se nadam, inače ću poluditi...

      Delete
  2. Sretan rođendan :D... očekujem još puno puno sjajnih postova!!!
    lp

    ReplyDelete
  3. Čestitke na godini dana uspješnog bloganja! Nadam se da ćeš nas i dalje uveseljavati svojim postovima!

    ReplyDelete
  4. sretan blogo rockas i napisi nam jos puuuuno postova,jer ih jako volimo :D

    ...a i dobar si shopping obavila :P

    ReplyDelete
  5. hej, bok :)
    čestitam na 1.blogorođendanu i želim ti ih još puno :D odlični su tvoji postovi :D

    Imam samo jedno pitanjce...odakle si naručila wet n wild paletice ?

    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :D
      od tu: http://www.beautyjoint.com/ (poštarina se obračunava po težini, meni je za ove dvije male paletice bila 8$, tako da nije baš jeftino, ali ako ti treba koja sitnica, ok je)

      Delete

 

Newsletter pretplata