Lush Sultana of Soap


Prošli mjesec sam samo "zaronila" u LUSH s kojom kunom više i namjerom da se počastim nečim lijepim jer samo tad se usuđujem ući u njihove dućane. Koliko zbog ludih cijena, toliko zbog toga što sam ja slabić na kozmetiku i ne mogu reći ne. Ovom prilikom sam tražila hidratizirajući sapun za suhu kožu kojeg bih koristila za tuširanje. Prodavačica mi je ponudila Honey I Washed The Kids i Sultana of Soap sapune. Potonji je mirisao toliko dobro da se nisam puno premišljala koji ću uzeti :)


Sultana of Soap je definitivno jedan od najmirišljavijih sapuna u LUSH-evoj ponudi. Miriše puterasto i podsjeća na božične kolače, bakin retro parfem i kupku sa uljima kokosa. Na vrhu se nalaze grožđice pa je dojam kolača koji jedva čeka da ga pregrizete potpun. Mekan je i topljiv u rukama, no ne pretjerano poput njihovih masažnih pločica. Činio se jako obečavajući, pa sam jedva dočekala iskušatu ga pod tušem.


Nažalost, gdje miris prestaje, tu i zabava nestaje. Sultana of Soap me isušio luđački! Probala sam stvarno dosta sapuna do sad, a LUSH-eve sapune koristim od osnovne škole i niti jedan sapun ili proizvod me nije isušio kao ovaj. A i ne može se pohvaliti nekom jakom ljepotom, za razliku od drugih sapuna iz njihovog asortimana. Dosta cura mi je javilo da je i njih isušio, a neke pripisuju taj efekt SLS-u u sastavu samog sapuna. Također, ove grožđice poprilično opadaju sa sapuna dok se tuširate s njim i začepljuju odvod. :(


Ako imate suhu i osjetljivu kožu, preskočite Sultanu. Moja je relativno normalna, ponekad dehirirana pa joj treba pomoć ulja i balzama da se napoji nakon tuširanja. Ovaj sapun sam kombinirala sa uljnim pilingom od Ulole (za osjetljivu kožu, s lavandom i ružmarinom) jer bi mi inače koža užasno pekla i zatezala. Znate onaj gadni osjećaj kad nakon tuširanja s jako isušujućim sredstvom pređete prstom preko kože, a ona škripi za poluditi a osjećate se totalno tijesno u koži? Tako sam se ja osjećala tih nekoliko puta kad sam koristila Sultana of Soap. Ovaj primjerak ću ili proslijediti dalje ili ostaviti na radnom stolu da mi miriše jer mu je to jedina pozitivna odlika.

Komad ovog sapuna od 123 grama sam platila 51,17 kn (cijena po kg je 416 kn). Puno love za ovako loš sapun :( Možda još isprobam Honey I Washed The Kids koji je navodno super i ne isušuje, no nisam 100% sigurna. LUSH me počeo nervirati u zadnjih godinu-dvije. Sve više proizvoda koji me razočaraju, a sve više novaca za iste.

Kako vi stojite s LUSH-om?

******************************

Offtopic Kitty Photo of the Day:


Što? I ja bih učila s tobom!

11 komentara:

  1. Da, iz istog razloga ne ludujem baš za ostavljanjem novaca u Lushu, skupo a osobno nije čak ni to problem jednom u ne znam koliko, ali za dosta sam stvari čula da isušuje, pa me frka previše i isprobavati. Tako da ću sapune preskočiti i radije se fokusirati na neke njihove druge stvari :)

    ReplyDelete
  2. Baš mi je žao! Da, Lushevi sapuni sadrže SLS i dosta su isušujući, unatoč kremastoj teksturi. Ja ti ne bih preporučila HIWTK ako te isušio ovaj. Umjeto toga, pričekaj zimske specijalitete i uzmi Snowcake. E on je stvarno krasan! :)

    Baš mi je čudno da si ovako reagirala na SLS u Lushevom sapunu jer znam da inače koristiš gelove koji su nakrcani s SLSom pa ništa... tko će ga znati. Kažem, pričekaj Snowcake pa ako ti on ne paše - onda Lush fakat nije za tebe.

    ReplyDelete
  3. Lush i ja nismo u ljubavi od samog pocetka a davala sam mu sansu mnogo puta. Jedine dve stvari koje su mi bile ok su crna pasta za zube i kana..sve ostalo fuj, fuj :))

    ReplyDelete
  4. Mene je HIWTK očajno isušio, kao i svi ostali Lushevi sapuni osim Sultane, a probala sam ih sigurno 10ak. A imam dosta suhu kožu. Tako da je očito kod svakog drukčije.

    ReplyDelete
  5. Mačka je GENIJALNA!

    A glede teme, i sama imam utisak da su LUSH sapuni pomalo agresivni za kožu, naročito onu koja je osjetljiva, suha ili samo naginje ka suhoj.

    ReplyDelete
  6. Ja imam HIWTK i krasan mi je. Veći dio mi stoji u sobi i krasno miriše, a dio po dio onda režem i trošim za pranje urku i tuširanje. Ne isušuje me, nego me lijepo očisti, a nekad ga koristim i za brijanje nogu jer britvica fino klizi po njemu. Vidjet ćemo kakav će biti sad kad krene sezona radijatora, tad mi se koža na nogama očajno osuši i svrbi za poludit :(

    ReplyDelete
  7. Honey i washed the kids je mene isušio. A nemam neku pretjerano suhu kožu, ako se otuširam nekim normalnim gelom, dove, fa, nikad nisam isušena i zategnuta, a od toga sam bila.

    ReplyDelete
  8. Ne kupujem u Lushu I'm here for the kitty <3

    ReplyDelete
  9. Lush je postao bezobrazno skup, od sapuna sam samo isprobala the godmother i bio mi je dobar, ali moram priznati da prije nego sto sam ga kupila sam imala fantazije da ce mi nesto od njega izbit na kozi, ali nije, pa si ga iz tog razloga vrlo cesto i priustim :) Isprobala sam i neke krute sampone i bili su mi ok, ali I love juicy (to je tekuci sampon) je definitvno NAJBOLJI sampon koji sam ikad probala! Kosa mi je od njega bila mekana, sjajna, nije mi se mastila po 4-5 dana i nisam imala potrebe koristit regenerator nakon pranja, ali OGROMAN minus mi je cijena :( I sad ko neki ludak trazim adekvatnu zamjenu za taj sampon, ali bas mi i ne uspijeva, i sve si mislim da cu si ga kupit, pa makar ono malo putno pakiranje. Maca je zakon!

    ReplyDelete
  10. Isuse ja sam na prvi mah pomislila da je torta hahah :D

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata