Inglot Freedom System Trio Paleta


Ne sjećam se točnog datuma kupnje ove palete, no znam da je to bilo negdje početkom rujna jer sam željela proslaviti dolazak u Zagreb nakon ljetovanja omanjim demoliranjem dućana po gradu (iako je to završilo samo posjetom Illamasqui i Inglotu, no ja sretna :D). Nisam nikad kupovala u Inglotu i željela sam si kupiti nešto malo trajnije od pudera ili maskare kod njih, iako sam čula priče o njihovom lošem poslovanju ili promociji, pogotovo putem Facebooka. Sve na što sam ja naletila tog kišnog ljetnog dana u dućanu je simpatična mlada prodavačica (mislim da je bila jako mlada, 20ak godina maksimalno) kojoj je bilo brutalno dosadno tamo pa smo 40ak minuta pričali o raznih stvarima, od Poljske kao zemlje do preporuke boja za kosu u Irisu :D Na kraju sam izašla vani s ovom paletom:


Paleta je izrađena od mat crne plastike, minimalističkog dizajna koji mi se sviđa i nema kutiju na otvaranje, zatvaranje, guranje, gubljenje kakve mrzim, već kutija nema bočne stranice pa se lako uvlači i izvlači, što mi olakšava život poprilično. Mislila sam ovo napraviti sa svim kutijama, no nisu ovako prijanjajuće/uske uz palete.


U ovoj mojoj paleti se nalazi tri nijanse okruglih sjenila (Inglot u ponudi ima okrugla i kockasta sjenila). Namjerno sam tom prilikom odabrala nijanse koje nisu baš tipične za mene i mogu se nositi u dnevnim i večernjim kombinacijama, zimi i ljeti i bilo kad između.


S lijeva na desno: AMC Shine 34, Pearl 406 i AMC Shine 44.


AMC Shine 34 (nijansa je realnija na slici cijele palete, bila je nemoguća za podesiti u PS-u) je zlatna boja, više isprana i svijetla nego što se na prvu loptu doima. Ima nešto sitno breskvaste u sebi, no mislim da bi pristajala divno na sve podtonove. Lijepo pigmentirana i odlična za naglašavanje i sjaj. 


Pearl 406 je čista boja bronze. Jako pigmentirana i svilenkasta, odlično se nanosi i blenda. Izgleda sjajno nanesena preko cijelog kapka ili (u neobičnijoj varijanti) u unutarnjem kutku oka sa jako tamnim smokey look-om. Moje najdraže sjenilo u paletici.


AMC Shine 44 je prigušena smaragdno zelena sa mnogo zlatnih čestica u sebi. Iako sam nju prvu odabrala i izgradila paletu oko nje jer sam dugo željela imati ovakvu nijansu sjenila, na očima ne daje toliko WOW efekt, recimo kao sjenilo na ovoj fotografiji: link. (photo by Temptalia) Naneseno suho, razočarava pigmentacijom i nepostojanošću, no s bazom ili pod kremastom bijelom podlogom situacija postaje mnogo bolja (na bazi se bolje vide šljokice, a na NYX Milk olovci dubina boje).

Sva sjenila dolaze u gramaži od 1.8 g što će vam trajati zauvijek, pogotovo ako imate hrpu sjenila ili ih ne nosite svaki dan. Nazivi svih sjenila se nalaze ispod metalnog dijela svakog sjenila, koje ulazi u paletu.



Zajedno ova paleta sadrži 5,4 g sjenila, a dođe oko 120 kn (za usporedbu, cijena palete s dva sjenila je oko 80 kn). Mislim da je za kvalitetu ovih sjenila to OK cijena, možda bih je osobno spustila za 30ak kuna. Swatchala sam hrpu sjenila taj dan tamo i mogu vam reći da su stvarno sva jako kvalitetna, a imaju ogroman izbor boja, finisha i mogućnosti kombiniranja. Ja znam da će mi ova paleta trajati stvarno dugo, pa sam se tom prilikom počastila. Znam također i da su cijene Inglot proizvoda u Poljskoj mnogo mnogo jeftinije, pa bih ovu paletu tamo vjerojatno platila 60-70 kn. Pigmenti su im stvarno vrhunski, pa ću ih pokušati nabaviti nekako od tamo jer je tu cijena jednog pigmenta prokleto previše (mislim oko 80-90 kn, no nisam sigurna). 
Bonus karakteristika ovih Inglot Freedom System paleta: kad potrošite (ili nedovrag, razbijete ili izgubite) sjenilo, uvijek možete doći s praznom paletom u dućan i kupiti samo sjenilo u metalnoj košuljici. Imali su na umu ne samo uštedu, već i reciklažu, što definitivno podupirem!

Evo i swatchevi sjenila (znam da niste ništa čitali prije ovog, nego samo prevrtili do tu, priznajte! :D):


Moj favorit je definitivno srednja nijansa, Pearl 406. Sve tri nijanse u nastale na old-skul način: prst u sjenilo i razmaži po ruci jednom (onda znate kakva je pigmentacija). Ne nosim često ovakve boje, eventualno ljeti, no super je imati ovakve metalik "klasike" u kolekciji. Jako sam zadovoljna kvalitetom Inglot sjenila i nabaviti ću ih još u budućnosti. I da, Inglot je cruelty free. :)


6 komentara:

  1. Pročitala sam sve :D:D:D!
    Ja sam baš danas bila u njihovom dućanu sasvim slučajno te kupila jedno sjenilo koje mi nije bilo ni najmanje potrebno ali je bilo tako lijepo ;)...u principu koliko sam ja puta imala priliku vidjeti tamo je uvijek dućan prazan a ni ja sama ne ulazim prečesto jer nekako jednostavno nisam "kliknula" s tim brendom a zaista nemam razloga za to.
    Uglavnom, meni je ova tvoja paletica predivna.

    ReplyDelete
  2. Super su mi njihove stvari. Mislim da je sa Hrvatskom greška manjak komunikacije i promocije. Totalno su zanemareni i to je šteta jer su dosta kvalitetni.

    ReplyDelete
  3. Wow, ova zlatna bi bila odlična za highlight <3 Iako sam ja za tu namjenu vjerna Essence pigmentu Be My Brightsmaid (tako nešto :)).

    ReplyDelete
  4. Jako mi se sviđa tvoj izbor :)

    ReplyDelete
  5. ovu recenziju sam čekala :D i sve sam pročitala :P
    odlična ti je paletica, ali to sam vjerojatno rekla već kad si je tek kupila.
    ja sam nedavno kupila kod njih rumenilo i obožavam ga.

    ReplyDelete
  6. I ja sam pročitala sve :) Divan izbor, moj favorit je ova najsvetlija.

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata