Illamasqua Sangers

Nakon ljetovanja, u čast povratka u Zagreb, počastila sam se sa dva Illamasquina ruža - Sangers i Growl. Growl sam kupila preko forum.hr-a, a Sangers sam kupila u dućanu na Cvjetnom trgu. Ono što me privuklo kod njega je sasvim neutralna nijansa crvene, niti pretopla niti prehladna, taman "u sridu". Idealna za nekoga s neutralnim podtonom, kao što sam ja, koji usput traži klasičnu svevremensku crvenu koja paše u skoro svim formalnim i neformalnim prilikama.


Formula Sangersa je jako zahvalna - niti prekremasta niti presuha - ona je uistinu mat, no također i voskasta, što meni osobno savršeno odgovara prilikom nanošenja na usne. Boja postepeno blijedi od središta usana prema rubovima dok jedete ili pijete, bez efekta "stain-anja" ili ostavljanja trajnog traga na usnama. Nisam iskusila bilo kakvo isušivanje usana s njim.


Za razliku od Growl-a (čiju recenziju spremam uskoro), Sangers nije ekstra postojan, no ostaje na usnama dovoljno dugo bez previše prepravaka. Za razliku od hvaljenog Box-a (kojeg sam tijekom kupnje swatchala na ruci zajedno s ovim), Sangers nije hladan i stoga zbilja idealno pristaje neutralnog podtonu kože, no i svima onima koji žele neupadljivu i "iskrenu" crvenu boju na usnama, prikladnu za svako doba godine.


Zadnje dvije spojene fotografije prikazuju izgled Sanger-a na ruci i usnama. Jedna primjetna mana mu je što se preslikava na zube, što meni smeta jer sam osoba koja se puno smiješi i priča, pa bi trebali imati na umu ako se odlučite na kupnju Sangers-a. Osim preslikavanja na usne, ne vidim mu veću manju. Kao što sam spomenula u videu "Favoriti u rujnu 2012." (u kojem se spominju Growl i Sangers), ovo nisu najtrajniji ruževi koje posjedujem, no definitivno su jedni od najkvalitetnijih i najugodnijih na usnama, pogotovo Sangers.

Ovaj ruž, kao i sve druge nijanse, možete pronaći u Illamasquinom dućanu u Zagrebu, na adresi Trg Petra Preradovića 3 (Cvjetni trg) ili na webshopu www.illamasqua.hr. Za cijenu od 160 kuna dobiti ćete količinu od 4 g (ja sam ruž kupila po staroj cijeni od 140 kn). Jako uživam u Illamasquinim ruževima i svakako ću si priuštiti još barem nekoliko nijansi u budućnosti :)

7 komentara:

  1. Odličan je <3 Oko tih crvenih nijansi se nikad ne mogu odlučiti jer su sve predivne na svoj način

    ReplyDelete
  2. Nemam još niti jedan njihov ruž jer mi se teško odlučiti ovako dok osobno ih ne swatcham. Ovaj ti baš lijepo pristaje ;)

    ReplyDelete
  3. Nikad nisam mislila da će mi se dogodit da naiđem na neki blog koji će me toliko oduševit da bih čitala postove na njemu 2 sata. A to mi se upravo dogodilo! Iz ne znam kojeg razloga prije nisam naletila na tvoj blog ali ja već 2 puna sata samo listam i čitam i ne mogu prestati! Da nemam ujutro predavanja vjerojatno ne bih odustala od čitanja dok ne dođem do prvog posta. Kladnjam se, kraljice!

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Zašto meni ne stoje ruževi,aaaaa :'( ovaj je divan,rado bi ga nosila al' znam da ću izgledati kao klaun :/

    ReplyDelete
  6. Oko njega i Boxa sam se dvojila pri kupnji, ali na kraju sam uzela Box, to je nekako više ''moja'' crvena, na meni je bila malo dublja i upečatljivija. I ne znam jel to samo kod mene slučaj, ali uvijek kupujem hladne ruževe, a izrazito sam žuta. Volim taj kontrast, nekako mi se ten i ruž međusobno naglašavaju kad su drukčijeg podtona.

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata