Essence Gel Eyeliner - Midnight In Paris

Ovaj proizvod (u crnoj nijansi, točnije 01 - Midnight in Paris) sam spomenula u videu o rujanskih favoritima. Pošto sam stvarno zadovoljna s njim, bilo bi red da vam ga predstavim na malo detaljniji način.


Essence Gel Eyeliner dolazi u staklenom lončiću s plastičnim poklopcem, a broji 3 ml proizvoda. Neka vas oznaka "ml" ne zavara - ovaj tuš nije tekući, već u gelu. Prije bih rekla "u kremi" jer je jako kremast i lako se razmazuje. U skoro mjesec dana nije mi se osušio niti malo, pa je njegova gustoća očuvana. Prije njega nisam nikad koristila tuš u gelu i ostala sam začuđena unikatnošću ovog proizvoda.


Lako se nanosi (ako imate pravilan alat i uvježbanu, mirnu ruku), ne preslikava (barem ne na mojim kapcima koji nisu pretjerano masni), vodootporan je, no lako se skida s uljnim skidačima. Nemojte pokušati skinuti ovaj tuš sa micelarnim otopinama ili nekim drugih blažim sredstvima jer neće ni mrdnuti. Moje Melvita mlijeko za skidanje šminke na bazi ruže ga skida jako dobro, doduše. Uz njega sam kupila i Essence kosi kistić za tuš u gelu koji me jako razočarao. Dlačice (sintetičke) su jako oštre, često ispadaju vani ili pojedine dlačice budu predugačke pa to stvara nepravilnu crtu i iziritiranost osjetljive kože kapka. Moj savjet - preskočite ju. Ja sam ju podrezala i sad ju koristim za oslikavanje face chartova.


Trljanje kože preko kojeg ste nanjeli ovaj tuš u gelu ne uklanja tuš, eventualno ga malo "defokusira" i umanji intezivnost boje. Ta karakteristika čini ovaj proizvod idealnim za ljeto i za sve one koji se često znoje, a vole imati jaku, istaknutu i intezivnu crnu liniju na kapcima.

Lijevo: svježe naneseno, desno: nakon trljanja.

Izgled tuša na očima (naneseno sintetičkm kistićem za usne - meni najbolji alat za ovaj proizvod zbog oblika kistića).

Ukratko, ovaj proizvod je postojan, pigmentiran i povoljan. 3 ml proizvoda platiti ćete 27 kn (u videu sam rekla 17 kn, to nije točna informacija, isprike!), a isti će vam trajati zauvijek. U mjesec dana mi se nije niti malo osušio, pa ako se to dogodi u skoroj budućnosti, razrijediti ću ga s nečim poput kapi za oči ili glicerinom. Ili jednostavno kupiti novi, jer je fkt jeftin :D Planirala sma kupiti još nekoliko nijansi, no ponuda je loša - sivi, smeđi i (mooožda sam vidila) maslinasto zeleni. Jedno vrijeme su u ponudi imali i ljubičasti, kojeg nisam kupila, no sad mi je žao :/ 

13 komentara:

  1. ovi su stvarno odlicni! imam zeleni, ljubicasti, crni i smedji... super si "izvukla" liniju

    ReplyDelete
  2. odlican,jeftin,drzi cijeli dan/noc al ga je tesko skinut obicnim skidacima :P
    samo mi jos treba prakse za jednaku crtu pouci na oba oka jer mi je desno vise "naborano" :S
    a kosi kistic mi je puno bolji catrice,onaj sa dva kraja,malo j skuplji ali je puuno tanji i ugodniji :P

    ReplyDelete
  3. meni je Catrice bolji, Essence mi se osušio... a Catrice košta 5kn (oko 32kn) više a dobije se 2ml proizvoda više (ukupno 5ml)... tekstura je jako slična, a duže mi traje =)

    ReplyDelete
  4. Imam takav zeleni i ljubičasti, ok tuš za te novce, jedino me smeta to što obje boje kad se nanesu djeluju pretamno, pa ih više koristim kao bazu za sjenila nego kao tuševe. Najbolji ljubičasti tuš mi još uvijek ima Bourjois, a najbolji zeleni ikad mi je bio (neprežaljeni) Essence sa kistićem.

    ReplyDelete
  5. Imam essence i catrice i essence mi je teksturom bolji jer je više suh u odnosu na catrice i lakše je s njim radit. imam i ovu četkicu, mene super služi

    ReplyDelete
  6. Imam zeleni i crni već valjda godinu dana, i super su mi, pogotovo ovo ljeto dok na mom licu ništa nije ostajalo. Imala sam Catrice i on je nekako presuh, briše se, brzo se suši...

    ReplyDelete
  7. Odličan mi je ovaj, ali se brzo suši.

    ReplyDelete
  8. imam tamnoplavi i boja je super,al na mojim kapcima se precrtava :((( a nisu pretjerano masni

    ReplyDelete
  9. Pozdrav svima! Nova sam ali pratim već neko vrijeme, hvala na recenziji, baš sam planirala uzeti ovakav tuš pa dobro dođe čuti dojmove.Inaće uvijek koristim one u olovci, mislim da ću isprobati i ovaj.

    ReplyDelete
  10. Ja se s njim nisam nasla. Na kapku mi se redovito preslika, dvaput mi se rekordno brzo osusio, tako da ga koristim samo na waterlineu gdje ostaje dugo i s tom stranom sam zadovoljna :)

    ReplyDelete
  11. Baš zato što si ga stalno spominjala kupila sam ga i prije recenzije i slažem se,zbilja je odličan . Ne mogu da nađem smeđi a jakoo ga želim jer će mi se lakše uklopiti u dnevni make-up ... Btw.meni je taj kistić odličan ... dlačice su ravne,ništa na strši,nije premekan već baš fino " izvučem "

    :)

    ReplyDelete
  12. i ja imam sve boje, ali mi je jedino crni ok! sa smeđim, ljubičastim i zelenim imam problema s aplikacijom jer su drugačije strukture! popucali su mi u teglici, a od ljubičastog čak katkad imam neku reakciju čudnu... naravno da me to ne sprječava, tudum ja! :D

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata