Dupe alert: Illamasqua Rude vs. Catrice Love & Peach

Jučer sam u obližnoj Kozmo drogeriji proučavala nove nijanse Catrice Defining Blush rumenila. Sve su mi bile predivne, pa sam se jedva odlučila na 030 - Love & Peach, mat boju breskve. Nakon dolaska kući, fotkanja ambalaže i swatcheva (kakva bih to bila blogerica da zarujem prste u proizvod prije fotkanja? :D) shvatih da me Love & Peach uuuužasno podsjeća na Illamasquino kremasto rumenilo u nijansi Rude koje sam kupila prošlu zimu. Nisam se prevarila jer sam su Rude i L&P zbilja identični! Znam da je blesavo imati identična rumenila u kolekciji, no stvarno nisam imala pojma da će biti OVOLIKO slični.


Illamasquin Rude dolazi u crnom sjajnom pakiranju od 4 g (0.14 oz.), rok trajanja nakon otvaranja mu je 9 mjeseci, a dođe 185 kn (ja sam ga platila 155 kn, prije poskupljenja).
Catrice Love & Peach dolazi u prozirnom pakiranju od 5 g (0.17 oz.), rok trajnja mu je 12 mjeseci nakon otvaranja, a dođe 34 kn.

Rude je kremasto rumenilo, pa mu je namjena multipraktična - može poslužiti i kao ruž ili baza za sjenila. Love & Peach, nažalost, možete koristiti samo kao rumenilo jer dolazi u kompaktnom (prešanom) obliku.


Cjenovno se strašno razlikuju - Rude je čak 150 kn skuplji od Love & Peach, a za tu cijenu dobivate jedan gram manje! Zbog kremastog oblika, trajnost mu je znatno kraća. Ako imate suhu ili dehidriranu kožu na obrazima, kremasto rumenilo bi vjerojatno bilo bolji izbor zbog trajnosti na istoj, a kompaktno rumenilo za masnu ili normalnu kožu. No mislim da bi uz dobru bazu ili svježe naneseno na podlogu i kompaktno rumenilo dugo trajalo na obrazima. Love & Peach je jako pigmentirano i baršunasto rumenilo, pa mu cijena ne parira dobivenom proizvodu. Trajnost ću mu još malo iskušati, pa javim dojmove naknadno kroz individualnu recenziju.

Ako niste Illamasquin poklonik ili nemate naviku koristiti rumenila kao ruževe ili baze za sjenila, savjetujem da uzmete Catrice Defining Blush u nijansi Love & Peach. Jako sam zadovoljna Love & Peach rumenilom jer ga, uz mali kabuki, mogu nositi u torbici ili neseseru za hitne slučajeve zbog straha da ne pogubim Rude negdje u gradu :D

I Illamasqua i Catrice su cruelty-free brendovi :)

5 komentara:

  1. Jao Catrice rumenilo je predivno *.*

    ReplyDelete
  2. vi'š ti to. Mogla bi i isprobat ovaj Love & Peach ;)

    ReplyDelete
  3. Stvarno su baš preslični. Jooj sad me ovo Catrice vuče da ga isprobam :)

    ReplyDelete
  4. Meni je Catrice imao divna duo rumenila...u principu isto pakiranje kao ovo samo dvije nijanse...postojani, pigmentirani...ma divni ;) a ovaj je baš pravi slatkiš!

    ReplyDelete
  5. Love & Peach sam mislila i tako uzet, ovo mu je samo jos jedan plus, illamasqua mi je zasad jos van budjeta

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata