Update & new in 20/09/2012

Znam, znam. 6 dana bez ijednog posta. Sram me bilo. No ispiti su danas napokon gotovi (zadnji ispit danas položen sa vrlo dobrim woohoo!) i krenimo naprijed u revijalnom tonu. Nisam kupovala ništa pretjerano fensi posljednih tjedan dana, uglavnom nužne sitnice.

Kvartovska Diona se NAPOKON otvorila, sva sjajna i renovirana, te sa solidnom ponudom vegetarijanskih, veganskih i zdravih namirnica. Toplo preporučujem Soy Dream mlijeko (meni daleko ukusnije od Alpro-ih, osim onih sa čoksom (kojeg također imaju) i crvenim voćem). Mia, hvala na dojavi ;) Ugrabih usput i Prima Vita bolognese koncentrat i Omegol vegansku majonezu. NJAM.


Preparativni šoping: Ulola piling za osjetljivu kožu - odličan, Oh So Heavenly Time Out krema za ruke i nokte - odlična i Lush Sultana of Soap sapun - smeće skupo :( Recenzija za sve naknadno.


I naravno, moj prvi full size šampon za seboreični dermatits na vlasištu (fuj) - Ducray Kelual DS + tester Elution šampona u kutiji. Kelual DS je genijalan, spasio me od simptoma ovog gadnog stanja na tjemenu. Detaljniji dojmovi i za njega naknadno.


Dekorativni šoping - nedavno pristigla Physicians Formula Black Organic maskara za volumen (odlična), Eveline olovka za oči sa smudge nastavkom (prosječna) i Catrice All Around crna maskara (očajna).


Inače, danas odmaram, uživam i večer provodim u društvu:


...domaće vege pizze - rajčica, sir, tikvice, paprika i puuno origana, i..


The Prestige filma u mrklom mraku. Odlična priča, scenarij i glumačka postava. Tople preporuke.

Btw, itko zainteresiran za besplatan wallpaper s Patuljčicom koja bulji u vaše desktop ikone? Ljepotica moja <3 br="br">


Nedavno sam dobila i svoju prvu blogger nagradu od Niki i Veki. Hvala puno, cure!


Pjesma večeri: TBF - Uvik kontra


6 komentara:

  1. aaa sad sam gladna :D maca je preslatka

    ReplyDelete
  2. Maca je preslatka,a ta veggie pica bas mami,premda sam ja mesozder :-)
    Meni je takodje super jedna Ducray sampon,ali onaj anaphase protiv opadanja,plus mi se manje masti od njega i mirise bajno
    Taj piling izgleda kao nesto dobro

    ReplyDelete
  3. Plava Catrice All Around maskara mi je super bila, bas mi je cudno da crvena ne valja, mislila sam da su slicne...Pizza je prica za sebe, gladna sad dok ovo kucam, a ti ne pomazes haha. Najbolje su mi te kucne u ogromnom plehu :D I ja ponekad pravim vrlo slicnu "zdravu" varijantu sa rajcicom, tikvicama, paprikom, blitvom i kozijim sirom. Isprobaj, odlicna je! :)

    ReplyDelete
  4. Maca je super, ja sam trenutno u fazi nabavljanja jedne (i googlanja kako sprijateljiti pse s mačkom). :D Nikad nisam bila cat person, ali nekako mi postaju draže... A pizza izgleda genijalno, sline mi cure! Otkriće godine mi je feta sir na pizzi, ako voliš probaj. Ja ga razmrvim po vrhu.

    A Lush, hm, neko vrijeme sam puno stvari koristila, ali pošto u zadnje 2-3 godine bezobrazno svako malo dižu cijene (neke su se i utrostručile!) više si ne mogu to priuštiti, i mislim da im većina proizvoda ipak nije toliko dobra da bi cijena bila opravdana. Zadnje šta sam od njih uzela je bila tonirana krema negdje krajem prošle godine, bila je ok možda mjesec dana i onda se jednostavno razdvojila na komponente! Slala sam im mail, objasnila šta se desilo, poslala detaljne slike i obećali su poslati mi zamjenski proizvod - koji do mene nije nikad stigao. :( Iskreno mislim da su prerazvikani, ima puno pristupačnijih i prirodnijih brendova na kraju krajeva.

    ReplyDelete
  5. Obožavam ovakve postove :)
    Jedva čekam recenziju pilinga i ove kreme za ruke. Krema mi je posebno zanimljiva, posebno još ako je dobra. Često sam ju znala zagledati i kontati jel mi zaista teba još jedna krema za ruke. :)

    Za Lush imam slično mišljenje kao i nina; kupovala sam par puta kod njih, sjećam se Coalface sapuna (bio je dobar, ali zaista nište spektakularno) i Sweet Japanese Girl (koja je navodno trebala smanjiti pore i sl., ali kod mene to nikad nije uspjela :P). Mislim da su preskupi i da se definitivno može naći puno povljnijih prirodnih pripravaka :)

    Vege pizzu sam probala prije nekog vremena, iz čista znatiželje i jako mi se svidjela (iako nisam vegatarijanka), tako da otada svaki put kad se pravi standardna pizza ja na svoj dio dodam malo rajčice i paprike. I bude baš fino <3

    Prestige sam gledala još davno, kad je igrao u kinima. Genijalan film <3

    Željno iščekujem novi post ;)

    ReplyDelete
  6. tvoja patuljcica je jako slicna mojom maci (jednoj od 4 haha) i ja sam uzela eveline olovku kao ti,i ugodno sam iznenađena s obzirom da je bila 11kn na kozmo srijedi!

    btw decko kupio neki dan gel za lice/tijelo/kosu za seboreicni dermatitis,kaze da osjeti napredak pa ako oces mogu pogledat kak se zove.. ;)

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata