Sleek i-Divine Oh So Special paleta


Sleek i Divine Oh So Special paleta sjenila za oči je moja prva paleta od Sleek-a, no ne i njihov prvi proizvod općenito. Prvotno sam naručila paletu sa eBaya, no nakon mjesec i nešto sitno dana dobila sam novce natrag jer paleta nikad nije došla do mene.. Onda sam čula da sestrina frendica putuje u London na tjedan dana, pa sam iskoristila vraćene novce i zamolila ju da mi kupi. Trebala je doći tek sad u rujnu no dobila sam ju prije skoro mjesec dana =)

Paleta se sastoji od 12 sjenila, 7 mat i 5 shimmer sjenila, svako po 1,1 gram. Sjenila su odlično pigmentirana iako sam primjetila drugačiju teksturu kod mat i shimmer nijansi. Prve su jako kredaste i ne nanose se blago kao shimmer, dok su potonje jako svilenkaste, mekane i savršeno se stapaju.


Prvi red čine sjenila:
Bow - mat boja bjelokosti, Organza - shimmer boja breskve, Ribbon - srednje roza, Gift Basket - shimmer brončana, Glitz - shimmer srebreno-plava i Celebrate - shimmer bordo sa crnom bazom.


Drugi red čine sjenila:
Pamper - mat svijetlo roza, Gateau - prekrasna shimmer roza sa zlatnim česticama, The Mail - mat boja svijetle kave, Boxed - mat smeđa, Wrapped Up - mat smeđe-ljubičasta i Noir - mat crna.


Moji favoriti su: Bow (iako je mat i ima kredastu teksturu, savršena je za naglašavanje kože ispod i iznad obrva), Gateau (ovakvu sam posebnu nijansu tražila dosta dugo, ne mogu vam opisati koliko je prekrasna!), Glitz i Celebrate. Shimmer nijanse u ovoj paleti su mi draže od mat i češće ih koristim - stvarno se genijalno blendaju. Navodno je Sleek sa svojim novijim paletama iz 2012. godine poboljšao teksturu mat sjenila.

Iako sam više tip za jarke boje i lude kombinacije, ova "smirenija" paleta za svakodnevni izgled me očarala. Kombinacije koje nudi su izvrsne i sve boje odlično funkcioniraju zajedno! Ove smeđe mat nijanse znam ponekad koristitit i za popunjavanje obrva, a mat roze kao i rumenilo. Jako sam zadovoljna s njom, definitivni je klasik i must-have.


Swatchevi cijele palete.


Sjenila su bez baze, osim prve nijanse Bow koja je bila nevidljiva na mojoj ruci. Prvi red sjenila, s lijeva na desno: Bow, Organza, Ribbon, Gift Basket, Glitz i Celebrate.


Drugi red sjenila, s lijeva na desno: Pamper, Gateau, The Mail, Boxed, Wrapped Up i Noir. Na posljednje 3 mat nijanse se najviše primjećuje kredasta tekstura sjenila.

Sjenila sam vam već pokazala na očima u Makeup favoriti za ljeto 2012. postu iz sredine kolovoza:


Ispod obrva - Bow, na pregibu oka - Boxed i duž cijelog kapka - Organza. Na cijeli kapak često stavim i Gateau nijansu, a na pregibu su mi drage i Wrapped Up, Gift Basket i Celebrate.

Sve u svemu, za cijenu od skoro 70 kn ovo je stvarno kvalitetna paleta sjenila za kojom biste sigurno posezali skoro svaki dan, kao i ja. Nudi izvrsne kombinacije sjenila za svakodnevni, lagani look sa svijetlijim tonovima ili malo dramatičniji i edgy look kombinacijom tamnijih boja. U Engleskoj je dostupna u većim Superdrug dućanima.

Sleek ne testira svoje proizvode i sastojke na životinjama. ;)

7 komentara:

  1. Palete su stvarno super, imam Au Naturel i Me, Myself & Eye i koristim ih na dnevnoj bazi. Sad sam bacila oko na Matte palete, obje ću kupit u Londonu za 10ak dana. Imam i Life's A Peach rumenilo, ali ga jako rijetko koristim i razmišljam o tome da ga prodam, stvarno nikad ne koristim takve nijanse, ali eto, slučajno je zalutalo do mene :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni su predivna Life's a Peach, Pixie Pink, Rose Gold i Pomgrenate rumenila! sve bih ih imala :D ok, možda ne ovu tvoju jer imam već breskvasto rumenilo od Illamasque koje također rijetko koristim (sad sam u rozim rumenilima dosta)

      Delete
  2. Divne nijanse...ja nemam niti jedan Sleek proizvod a stalno gledam i palete i bronzere i rumenila...ma doći će jednom valjda i u moje ruke da isprobam :D

    ReplyDelete
  3. super izgleda paleta! ja si nekak najviše želim Au Naturel, a lijepe su mi i Original, Storm i ova tvoja :)

    ReplyDelete
  4. Baš sam prošli tjedan naručila ovu paletu i set testera kremastih pudera u najsvjetlijoj nijansi, a par dana nakon toga i njihovu BB kremu koja je tek neki dan došla u prodaju uopće, nijansa fair, te Kohl pencil u nijansi Sugar Plum. Malo sam se pomamila, jer zbilja imaju prekrasne nijanse, cijela kolekcija me oduševila! :) Samo mi rumenila nisu nešto, jedino mi Pomegranate izgleda kao da bi mi pasao. Sad sam još nestrpljivija da dođu :)) Javim dojmove :)

    ReplyDelete
  5. Paleta stvarno divno izgleda, pogotovo boje koje su svakodnevne :D Nisam imala nikakvu predožbu koliko bi paleta mogla koštati pa kad sam pročitala cijenu nije uopće puno. :)

    ReplyDelete
  6. Nemam ništa Sleekovo, ali me privlači par stvari...Sad kad su napravili novu stranicu sa znatno jeftinijom poštarinom nego prije, mozda nesto i naručim :) Ova paleta je jako lijepa i višestruko primjenjiva :) Odličan ti je ovaj look s njom, posebno mi se sviđaju nudaste usne ;)

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata