New in 26/09/2012

Ovaj tjedan je samo preparativa na tapeti, pa sam tijekom posjetu Kemigu kupila:


Hladno prešani shea maslac 100 g (29,45 kn) i uljni macerat oraha 50 ml (15,48 kn). Ovaj put sam mislila unaprijed s ambalažom pa sam tiskane dijelove naljepnica zaštitila prozirnom ljepljivom trakom. Poznavajući ovu Kemigovu tiskanu boju, sve bi se izlizalo za tjedan do dva.

U Harmici sam uspjela nažicati testere Afordita Hydra Thermal koncentrata za lice, kojeg isprobavam ovih dana, pa vam javim dojmove:


U Kozmu sam odlučila dati šansu još jednom CF/mineralnom deziću prije nego li potražim nešto jače (tipa muški dezići, ima li itko iskustva s tim?):


Riječ je o Bionsen deziću koji je zapravo plastična bočica na pumpicu napunjena sa 20 g minerala. U bočicu se napuni voda i minerali se tope u vodi. Nadam se da će biti dobar za razliku od drugog Bionsena u svijetloplavom roll on pakiranju zbog kojeg sam se više zasmrdila nego da sam bila bez dezića uopće. Proizvod je skroz prirodan, pošto se radi o čistim mineralima, a plastično pakiranje na pumpicu je super za reciklažu.


Jučer sam opet bila u Melviti :D :D Ljudi moji, ja ne znam.. Toliko sam se zaljubila u ovj brend, onaj dućan u Areni, najuslužnije najbolje prodavačice ikad.. Mislim da ću ih od sad stalno hvaliti, pa se pomirite s tim :D


Prošli tjedan sam "pokupila" nekoliko testera, a jučer sam se odlučila na kupnju:


Mlijeka za čišćenje lica i očiju s mirisom ruže (cvjetna vodica ruže + mlijeko sjemenki ruža + cvjetni listići divlje ruže, kao što i piše na sastavu) koje sam već isprobala i koje mi je fantastično. A iz dućana sam jedva otišla jer me nisu htjele pustiti bez da isprobam još jedno 5 proizvoda na sebi i ponesem tri tone testera:


Hidratizirajuće mlijeko za tijelo od ruže, Balansirajući fluid za kontrolu sebuma, Cvjetna ružina vodica i Uljepšavajuća krema za nokte i ruke. Zadnji put sam dobila testere Aloe Vera Soft Balsama, ovog mlijeka za čišćenje i Izvanredne kremice za lice Bio Ex, a sve ću (uključujući minije sa ZeGeVege-a) recenzirati uskoro. Moram vam odmah javiti da mi skoro sve savršeno paše pa će recenzije biti uglavnom hvale i dizanje spomenika ovim proizvodima :)

Skoknula sam i do dm-a po najdraži balzam za usne ikad:


Offtopic: Jeste li ikad skroz slučajno napravile pravi veganski ručak? Ja jesam jučer i to po prvi put, a skužila sam tek kad smo došli kući sa vrećicom iz Interspara. Kako se lako čovjek "preokrene" :)


Salata od rajčica, tikvica i paprika + makaroni sa rajčicom i peršinom + kuhane mahune prelivene maslinovim uljem. 


Njemu super. (A nije ni vegetarijanac, kamoli vegam). Ovo mrljavo narančasto u čaši je Cedevita jer nismo imali love za pravi sok od naranče hehe.

I za kraj - moj najdraži prirodni slatkiš ikad: suhe smokve. Klopam ih kao da nema sutra.


10 komentara:

  1. suhe smokve :rofl: meni ih moji uvijek trpaju da nosim u zagreb, jedva to izbjegnem. nije da ih ne volim skroz, ali definitivno nisu prva stvar na svijetu za kojom bih posegnula ikad.
    inače, lajkam sve osim veganskog menija :sry:

    ReplyDelete
  2. Ovaj Melvitin fluid za mladu kožu mi je bio malo čudan, kao da se nebi do kraja upio i ostavljao mi sloj na koži, a ako bi ga istisnula manje, onda nebi uspjela pokriti cijelo lice. Iz te kolekcije za mladu kožu apsolutno je nepobjediv roll on za nepravilnosti na koži. Svaki pristić nestaje u roku 24 sata, a posebno je efikasan protiv vulkana u nastajanju :)

    ReplyDelete
  3. Kakav deo tražiš ? Znojiš se više nego što bi trebala ili ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. apsoultno mi je svejedno kakav, iako u pravilo izbjegavam sprejeve. ne, znoj mi ni najmanje ne smeta, samo miris.

      Delete
    2. Uvijek zaboravim da tražiš CF proizvode tako da moje preporuke malo vrijede :/

      Delete
  4. Odličan post. I jako informativan, baš kako volim :)
    Otkad sam kod tebe na blogu vidjela, Kemig mi je tiha patnja. Jedva čekam da me put nanese u Zagreb, pa da odem tamo u nakupujem se. ;)
    Što se tiče dezodoransa, ja korisim Nivea For Men roll on Invisible Power i prezadovoljna sam :)
    Veselim se narednim recenzijama :)
    P.S. odličan ručak :) I sama takve preferiram :)

    ReplyDelete
  5. Probaj svijetloplavi Bionsen dezic, ali u spreju. Nazalost, ja ga u Zagrebu mogu naci samo u Kozmu na pocetku Jurisiceve, a van Zagreba nigdje. Ima alkohola u sebi, posto kad ga naspricas ispod pazuha imas osjecaj kao da si se s hrpom vode zaspricao, no brzo ishlapi. Nije nimalo iritirajuc ni direktno nakon brijanja. A o mirisu da ne govorim. Svjez, cist, PREDIVAN miris, poslije njega mi odjeca prefino mirise, a svi me pitaju kako to da mirisim tako "cisto" :) I iako sam se isprva, nakon godina koristenja antiperspiranta, tesko naviknula na normalno znojenje, moram priznati da se apsolutno ni jednom nisam zasmrdila, na kraju dana jos uvijek mirises kao na pocetku. Definitivno probaj!

    ReplyDelete
    Replies
    1. P.S. Meni je svijetloplavi roll-on isto bio kriticno los, ali sam to prepisala cinjenici da roll-onove ne koristim NIKADA. Najgore mi je kad mi pazusi krenu "kliziti" jedan o drugi zbog te slipave tekucine u njemu :s

      Delete
  6. Često radim takve ručkove, bez da uopće skužim. Ponekad mi treba tako laganija hrana.. A kakve su cijene u Melviti, jel high end ili prihvatljiva? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni su s obzirom na kvalitetu, ok cijene. 100-150 kn komad (ovisi, no uglavnom se tako kreću)

      Delete

 

Newsletter pretplata