New in 01/09/2012 + sitnice

Jučer sam poludila pred Flormarovim štandom u Kozmu, Jurišićeva. Toliko toga mi se svidilo, a nisam mogla pokupovati 14 različitih artikala odjednom. Meanwhile in Africa... Čak ne znam jel Flormar CF brend - zato sam im sinoć poslala mail sa par upita na tu temu, pa čekam odgovor. Nadam se da će mi javiti da ne testiraju jer sam našla savršenu zamjenu za NYXova Mega Shine sjajila u njihovoj ponudi (ako ne i bolju). O tome više kad dobijem odgovore na svoje upite.

U međuvremenu sam se malo bolje zapiljila u Kozmove police i otkrila novu (meni do sad nepoznatu) marku mazalica - Fruit of The Earth! U ponudi su bile univerzalne kreme i losioni za tijelo (iako mislim da sam na drugoj polici ugledala još prije višenamjenski Aloe Vera gel), pa sam odabrala Vitamin E kremu (19,90 kn). U Bipi sam ugrabila dugo promatrani IQ sintetički kist za rumenilo/konturiranje (Bipa, 39 kn) kojeg sam primjetila kod Babushke, a u Mulleru Montagne Jeunesse Mud Pac maskicu za lice (5,90 kn). U ponudi su imali samo mala, putna pakiranja :( Pitam se gdje su nestale one velike? Što se tiče kista, sutra ga isprobavam kad se osuši nakon pranja a ako mi se svidi, kupujem četkicu za tekući puder iz iste linije!


Na eBayu sam našla za relativno povoljnu cifru Physicians Formula Organic Wear Lash Boosting maskaru (60 kn, link). Moj prvi PF proizvod, jedva čekam da mi dođe!



Dugo sam mu odoljevala jer sam čula dosta priča o njegovom lošem odnosu sa kupcima i često nepotpunom ponudom, no znatiželja ne ubije uvijek mačku, a mačka mora imati lijepu šminku. I tako sam danas izašla super zadovoljna uz Inglota sa nečim stvarno posebnim. Moram priznati da me ponuda ostavila PAF jer, iako sam prije znala ući u njihov dućan, nikad nisam bolje promotrila artikle. Sjenila, gel lineri i pigmenti za oči su genijalni! I ostatak ponude je jako lijep, no očni makeup im je prva liga. Bila sam dosta rano ujutro i nikoga nije bilo u dućanu, pa sam pola sata pričala sa JAKO simpatičnom i uslužnom curom koja mi je sve lijepo pokazala, dala da na miru swatcham što god me zanimalo, nudila sa maramicama i skidačem šminke, etc. Jako ugodno prvo pravo iskustvo, pohvale Inglotu!


Odabrala sam paleticu sa 3 okrugla sjenila, za mene poprilično neobičnih nijansi - nude, brončane i smaragdno-zelene. Ova zadnja mi je definitivno favorit i jedva čekam isprobati sva 3 sjenila na očima sutra. Moram priznati da sam se iznenadila kad sam skužila da su me ove prirodnije nijanse više dojmile nego one jarkih boja, zbog kojih sam i ušla u Inglot. Zbog nekog razloga su ove mnogo pigmentiranije i bolje pašu na moj ton kože. Svakako ću se vratiti po još sjenila i pigmenata za oči.


Ovaj tjedan sam kupovala i dosta čajeva za kojima sa skroz poludila otkad sam totalno promijenila prehranu i prestala u potpunosti piti kavu i mlijeko. Jedna od ljepota ovakvih vrsta promjene je što otkrivate nove brendove, lokacije i vrste ponuda - tako sam npr. početkom tjedna prvi put skužila da Muller nudi golemu ponudu zdrave hrane, grickalica, suplemenata i čajeva - inače bih unutra ušla laserski fokusirana samo na kozmetiku i parfeme :bravoja: Kuća Zelenog Čaja u Ilici je dobra stara lokacija i njihov bijeli čaj je nešto najukusnije ikad (upravo pijem drugu šalicu danas), a tijekom posjeta Splitu ovo ljeto sam posjetila Kuću čaja Split i isprobala njihov zeleni Kina Lung Ching čaj. Mama uzgaja ispred kuće domaću metvicu, pa mi je nabrala punu vrećicu i poslala busom prije koji dan. Mislim da sam namirena do početka sljedećeg proljeća :D I da, stvarno mrzim filter vrećice. Živili listići!



Patuljčica vas sve promatra i osuđuje. 


A ja slušam Scott Pilgrim Vs. The World OST. Odličan film bome.


Uživajte u vikendu!

*CF napomena: Svi proizvodi iz posta nisu testirani na životinjama. =D>

20 komentara:

  1. Kolika je cijena tog trio-a (?! :) ) sjenila?
    Planiram vec neko vrijeme zaputiti se u Inglot, ali uvijek me plase tete sto rade u ducanima s kozmetikom, nekako si mislim da nikad nisam dovoljno dobro nasminkana da imam pravo uci na takvo mjesto.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nikad nemoj tako nešto misliti! Prelijepa si kakva god da jesi, čovjek si kao i one i nemaju te one nikakva prava tretirati drugačije od drugih kupaca. Ipak ti njima ostavljaš svoj novac koji nisi sa grane ubrala. Upamti to, nemoj se bojati ili ograničavati radost u vodu kozmetike koja te (vjerujem) jako veseli zbog pigmenata na licu! :)
      Tek sam sad skužila da nisam napisala cijenu u postu, oprosti. Cijena paletice je 132 kn (prazna paleta=30 kn, sjenila svako=34 kn).

      Delete
    2. Zenooooo!!! Bila u Inglotu :))) Kupila sam zasad samo AMC gel liner i Duraline, ali sad radim poozbiljnu listu. Jos kad sam vidjela da je Illamasqua digla cijene, samo cu sa Cvjetnog malo produziti dalje mnogo cesce...
      Hvala na rijecima ohrabrenja, nisam izgorila prilikom ulaska u ducan, niti bila kruto ismijana zbog otopljenog pudera na faci. ;)

      Delete
    3. eto vidiš da je prošlo super :D drago mi je da si se rješila tog straha! samo hrabro naprijed od sad ;)

      Delete
  2. Očekujem recenziju kreme za tijelo! :) Upala mi je u oči već više puta u Kozmu, ali kako uvijek imam neke zalihe i stalno dobijem/kupujem neke nove mazalice nikako doći na red...i da, paleta je prekrasna!!! Znaš što ti je sljedeći zadatak - swatchevi :D Šteta što je Inglot samo u Zg :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. može, kupim još jedan od losiona za tijelo, pa ću napraviti Introduction brenda post + usporedbu. za sad ti mogu reći da je krema za suhu i dehiriranu kožu. nije premasna, jako fino miriše!

      Delete
  3. Stvarno najs paletica!i mene je malo trta ulazit u te"fensi" kozmeticke ducane i parfumerije..nekako se najugodnije osjecam kupujuci na netu i u dmu,kozmu i bipi..tete me ne gledaju cudno i ne nagovaraju na kupnju..btw thumbs up za zeleni i bijeli caj!ja danas pila zuti! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja još srčem ostatke svog bijelog. :D a za tete i dućane - ne znam, ja uvijek udrem u priču, pa ispitivam (nekad ih testiram muhaha), pa počnemo pričati o ne-kozmetičkim temama, ma sve živo. do sad nisam imala jedno tužno/traumatično/ružno iskustvo u parfumerijama jer dođem priljateljski nastrojena i komuniciram s njima. nemoj ih se bojati, i one su ljudi koji zarađuju svoju plaću, imaju loš dan za šminku i frizuru, nisu popile kavu i susedov pas im se pokakao na trijem :D

      Delete
  4. Inglot paletica i maskara su mi super, ali moje pitanje ide uz čaj (i ja nedavno poludila za njima) - jel dobar Mullerov Matetee? Baš sam ga mjerkala neki dan, no dragi me odvukao, pa se nisam uspjela odlučit ili ne odlučit na kupnju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. evo taman ga pijem umjesto kave. da, dobar je kao zamjena za jutarnju kavu jer me odmah probudi (teini umjesto kofeina)i ukusan je. usporedila sam ga vizualno sa Mate zelenim u Kući zelenog čaja i identični su listići, sitno sitno reckani koji plutaju u vodi. ja ću si svakako uzeti još neki čaj od tamo.

      Delete
  5. Vidjela sam neke Moonlight i Morning ne-znam-točno-kako-se-zovu zelene čajeve, pa su mi se i oni učinili zanimljivima. Baš ću kupit koji ovih dana kad se zaletim do Mullera :)
    e da, i maska za lice mi se sviđa - recenzija :)))) *ima fetish na maske*

    ReplyDelete
  6. Muller sam po sebi ima odlične proizvode i vrlo povoljne cijene, zato najčešće tamo i odlutam dok sam u potrazi i za kozmetikom, ali i zdravih grickalica :)

    Paletica je jako primamljiva... studentski život me prisiljava na ne kupovanje skupe kozmetike no tu i tamo si ju priuštim... bitna je želja i volja :D

    odličan post, kao i uvijek :)

    ReplyDelete
  7. Cekam recenziju kremice :)vec sam ju par puta mislila uzeti ali uvijek shvatim kako imam puno takvih kremica koje kupim i stoje a ne mogu ih svakodnevno koristiti jer mi ne pasu u potpunosti.. zanima me kako ce se ponasati na mjesovitoj dehidriranoj kozi kakve obje imamo :)

    ReplyDelete
  8. Oduševljena sam time što Fruit of the Earth, kako kaže na stranici, ima proizvode za sunčanje! Koristim faktor 50, volim da je proziran i u spreju, pa sam dosad koristila Garnierov. Mislim da ću preći na ovaj, jer je CF. A tebi velike pohvale za inicijativu oko nalaženja i promoviranja CF kozmetike! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nadam se da ćeš ga naći kod nas, spretnu potragu želim! i ne, hvala vama čitateljima koji to čitate i cijenite ;)

      Delete
  9. Replies
    1. možeš vjerovati da ga još nisam isprobala? :facepalm: budem ti pričala za vikend ;)

      Delete
  10. Aaaaa upravo sam lurkala Fruit of the Earth web stranicu i slinim nad ovim serumima za lice i spf kremama :( Ne želim zvučati ko baba roga, ali to nikad neće doći kod nas!!! Kakva je situacija s online kupovinom i cijenama dotičnih proizvoda, znaš li možda? Ja ne kupujem online, pa nisam upućena baš...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nisi baba roga, jer vjerojatno zboriš istinu :D iskreno, nisam gledala ponudu na stranicama poput eBaya, no svakako ću pogledati. mislim da ne bi trebalo biti preskupo jer se ipak radi o proizvodima drogerijskih cijena, jedino bi poštarina mogla biti skuplje (čak skuplja od proizvoda). ak nađeš nešto javim mi bilo gdje!

      Delete

 

Newsletter pretplata