New brand in: Fruit of the Earth

Fruit o the Earth je američki brend preparativne kozmetike, a tradiciju dugu 31 godinu održavaju donoseći kupcima kvalitetne i povoljne proizvode, bazirane na prirodnim sastojcima poput aloe vere, kakao maslaca, shea maslaca i drugih. Kod nas se mogu pronaći u Kozmo drogerijama, a cijene im se kreću 20ak kuna za kreme u kutijicama i losione, te 70ak kuna za ogromno pakiranje shea maslac-losiona za tijelo (sve skupa sam vidila samo nekoliko artikala za prodaju iako im je ponuda ogromna).

Prije koji tjedan sam kupila Vitamin E univerzalnu kremu za njegu kože i ubrzo se vratila po još jedan proizvod - Cocoa butter losion za tijelo.


Univerzalna krema za njegu kože sa vitaminom E je idealna za suhokošce. Krema jr poprilično gusta, bijele boje. Ima srednje jak miris, pomalo umjetan no ne i neugodan. Lako se razmazuje i relativno brzo upija. Često ju koristim za mazanje jako suhih dijelova tijela poput ruku i stopala, pogotovo pred spavanje. Nanjela sam ju par puta i na lice no bila mi je premasna (imam mješovitu dehidriranu kožu). Nije mi izazvala nikakvu reakciju na koži lica ili tijela.
Na pakiranju piše:
Vlaži, umiruje i štiti te čuva mlađi izgled kože. Sadrži prirodne sastojke koji njeguju suhu kožu, vitamin E, aloe veru, pšenične klice, ulje sjemena suncokreta, kolagen i elastin koji smanjuju pojavu znakova starnje kože. Održava mladenački izgled ruku, lica i tijela. UPUTE: Obilno nanesite na suhu kožu po potrebi. UPOZORENJA: Držati van dosega djece. Samo za vanjsku upotrebu. Izbjegavati kontakt s očima. Može ostaviti mrlja na nekim tkaninama. Nije testirano na životinjama


Što se tiče sastojaka - krema stvarno ima sok iz listova aloe barbadensis, ulje pšeničnih klica, kokosovo i suncokretovo ulje no zato ima i tonu drugih (manje prirodnih i zdravih) sastojaka, poput mineralnog ulja, alkohola, parabene i parfem (miris). Zbog toga se ne bih baš složiila da je ovaj proizvod toliko prirodan, no ajd, bar su se potrudili :D Definitivno ju ne preporučujem osjetljivoj koži i onoj reaktivnoj na alkohol u kozmetici. Suhoj koži koja nije sklona alergijama, reakcijama na određene sastojke i izdržljivoj koži bi krema vrlo vjerojatno bila dobra.

Iako me krema nije skroz na skroz oborila s nogu, losion mi je poprilično dobro sjeo! Možda nema najugodniji miris (osjete se dosta ulja i još neki sastojci), upija se munjevito i moju kožu čini nevjerojatno glatkom i hidratiziranom. Malo je rjeđe formule od kreme i lakše se razmazuje. Bočica ima male utore za prste sa strane, pa je rukovanje s njim olakšano. Rekla bih da je namjenjen i normalnoj koži, a ne samo suhoj ili dehiriranoj. Na pakiranju piše da služi za hidratizaciju i zaglađivanje suhe i grube kože. Sadrži kakao maslac, aloe veru, vitamin E, ulje pšeničnih klica i suncokreta. Pomaže zacijeljivanju izrazito suhe kože koja se peruta, kao i one oštečene suncem.



Sastav losiona je jako sličan kremi: uz sve sastojke koje nalazimo u prirodi poput ulja i aloe vera gela, tu si i alkoholi, parabeni, parfem i ovaj put čak sodium lauryl sulfate! Iskreno, nisam previše obratila pažnju na njih tijekom kupnje, no kad sam došla kući i malo ih bolje proučila, bila sam blago razočarana. Losion je sjajan za moju kožu, no nije nezamjenjiv. Platila sam ga 23 kn, a kremu 19 kn, u Kozmu. Zbog ovih sastojaka ni losion ne bih preporučila osjetljivoj koži. Iako mi je drago da se na policama naših drogerija mogu pronaći ovako solidni proizvodi koji nisu testirani na životinjama, sumnjam da ću konkretno ovaj par ponovno kupiti iz dva bitna razloga - miris i sastav. Miris bih mogla još nekako istrpiti jer zbilja nije TOLIKO neugodan, no sastojci me bodu u oči ipak.

Kako se vama čine ovi proizvodi?

3 komentara:

  1. Ja sam kupila od iste marke Cocoa butter u kutijici, sadrži Aloe Veru i vitamin E. Vjerojatno je jako sličan Vitamin E kremi, isto je gušće strukture, ali opet nije jako gust i tvrd kao prvai prirodni maslaci za tijelo. Ja ga koristim kao mazalicu za tijelo, ali moram napomenuti da se dosta brzo troši! Ja ga doduše nanosim i do dva puta dnevno kao prevenciju od strija jer sam trudnica. Lijepo nahrani kožu i efekt je dugotrajan, miris je ok (daje mi malo na kokos ali kao što si ti rekla, djeluje pomalo umjetno). Odličan omjer cijene i kvalitete, ali za nekog ko se puno tracka preporučam uzeti veliko pakiranje (recimo ovaj losion koji ti navodiš) jer je ekonomičnije. Iako je namijenjen suhoj koži, moja je trenutno normalna i paše mi.

    ReplyDelete
  2. probaj Nikelov maslac od kokosa, ima u DM-u, 200ml za 59kn :)

    ReplyDelete
  3. ali bome smrdi ovaj losion,očito sam mislila da će bolje mirisati kad ga kupim.

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata