Mad in China Baš Nešto i Kabuki prirodni sapuni

Prije koji tjedan obavila sam primopredaju svoje prve Mad in China narudžbe i jedva dočekala isprobati sapune po prvi put. Naručila sam dva Kabuki sapuna u obliku konjića i slonića, te Baš Nešto sapun za piling tijela.


Primila sam ih u dobrom starom škarniclu, a bili su omotani u kartončiće, s vrpcama od papira - što mi je odmah ostavilo dobar, eko dojam brenda. Kabuki sapuni su izgledali kao da su ispali iz bombonjere, a Baš Nešto se doimao poput energetske pločice sa žitaricama. No, nedugo nakon korištenja uslijedilo je razočaranje ovim proizvodima.





Ne znam koji točno sastojak u Kabuki sapunima je uzrokovao lošu i lako topljivu teskturu tih sapuna. Planirala sam ih koristiti za tuširanje, no prvo sam odlučila oprati ruke s njima i tu su bili OK kroz prvih par korištenja. Zatim su se počeli raspadati, kao da su cijelo vrijeme bili u vodi, no zapravo su stajali, ocijeđeni, u šalicama za kavu u kojima sam ih držala na umivaoniku. Sa svakim korištenjem su se pretvarali u gustu, mekanu masu i ostavljali su strašne mrlje po šalicama i umivaoniku.


Odlučila sam da ih neću odmah baciti, već ću ih zgnječiti i napraviti tekući sapun od njih. Kako da ne. Što sam ih više komadala i otapala u vodi, to je smjesa postajala ljepljivija, gušća i voskastija - uopće se nisu više toplili u vodi, a mrlje koje su ostavljali su bile luđačke. Svaki prirodni sapun koji sam do sad koristila ostavlja glicerinske tragove po posudici u kojoj se nalazi, no ovo je bilo neviđeno.


Na kraju sam sve bacila u WC školjku i stavila sapune drugog brenda na njihovo mjesto. Žali Bože ovih 17 kn (8 i 9 kn) koje sam potrošila na njih jer nisu vrijedili ni pola toga.. Što se tiče osjećaja na koži, sapuni nisu radili ništa korisno tijekom tuširanja taj jedan put kad sam ih iskoristila za tu svrhu. Čak je i čišćenje bilo pola-pola. Definitivno nisam sretna i ne bih ih nikome preporučila. A Mad in China bi poručila da malo razmisle o reformulaciji ovih sapuna jer im je tekstura (i očito sastav) koma.



Sa Baš Nešto sapunom sam imala mrvicu više sreće jer mu je tesktura bila relativno postojana, dakle tvrđa od Kabuki sapuna. Ovaj sapun sam uzela jer je pisalo da je namjenjen pilingu kože, a na kraju od tog pilinga nije bilo niti P.
Sapun je izrađen od baznog (glatkog) dijela sapuna i ovih neobičnih ljuskasto-mekanih komadića pri vrhu, čiji identitet i dan-danas ostaje neotkriven pošto na sastavu nije naznačeno što je to:


Moja pretpostavka je: mlinci ili gljive. Nema smisla niti jedno niti drugo, no ne znam što bi moglo biti. Niti koja mu je svrha, jer lijepo bome nije a ne radi nikakav piling kože. Sapun u sebi ima neke male jadne mekane čestice koje bi kao trebale obavljati eksfolijaciju kože, no kao što rekoh, ništa od toga. Ne isušuje kožu, no bome ju niti ne hrani u bilo kojem omjeru. Rekla bih da je ovaj moj komad težio cca 80 g, a platila sam ga 12 kn. Previše, jer ne obavlja svoju osnovu funkciju, a kao i Kabukijima - čišćenje je pola-pola. Još jedna primjetna mana je što se sapun brzo troši što uzrokuje nered pod tušem svaki vražiji put jer se ovi "gljivasti" komadi odvajaju brzo, te zaštopaju odvod. No me gusta.



Ukratko, nisam zadovoljna s ovim sapunima i definitivno ih ne preporučujem. Sumnjam da ću više išta naručivati od Mad in China iako su stvarno povoljni i ako ste iz ZG-a ili Karlovca, simpatičan lik će vam autom dofurati narudžbu na kućnu adresu, bez dodatnih troškova. Znam 100% da ulja i ostale materijale nabavljaju u Kemigu.

Ako želite ostvariti narudžbu, javite im se na gmail, naznačen na sapunima ili na Facebook stranicu.

6 komentara:

  1. Gljivasti komadi koji štopaju odvod. hahaha Već vidim sliku u glavi. xD

    Izgleda da nisu nešto, ali valjda su mala firma koja tek počinje..

    ReplyDelete
  2. Ona prva dva otopljena sapuna izgledaju zaista neprivlačno a ova napomena na "gljivasto" mi je u glavi složila "klik" da zaboravim da sam ikada čula za ove proizvode....ali valjda se sve treba probati da bi saznali kakvo je :D.
    lp

    ReplyDelete
  3. Šteta, a baš su me privukli njihovi proizvodi! Možda su nešto krivo smiksali u toj seriji, a ostalo je dobro...

    ReplyDelete
  4. Baš sam se ponadala da će proizvodi biti dobri :( Ali svejedno, hvala ti na ovako iskrenoj recenziji. Mislila sam nešto naručivati kod njih, ali mislim da ću ipak odustati i potražiti neke aruge alternative. Čisto preporuka, mene osobno Sapunotekini sapuni nisu razočarali, isto kao i Ulolini. Mislim da ću se ipak držati njih ;)

    ReplyDelete
  5. Ja bi te životinjce kupila barem da mi služe kao ukras :D

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata