Livin' la vida naturala (12/09/2012)


Evo jedan brzinski post o nekoliko stvarčica koje sam kupila/otkrila/iskusila zadnjih par dana.

Nakon potrošenog Macadamia Natural Healing Oil ulja za kosu, odlučila sam nabaviti pravo makadamijino ulje za kosu. Detaljno proučivši ponudu Bio Terra dućana na webu, zaputila sam se u Vlašku 7 (blizu Trga).

(zamislite da se ovdje nalazi super kul slika dućana sa weba kojoj slijedi super kul tekst)

Sliku dućana na webu nisam našla, no zato sam u dućanu našla ono što sam tražila. Prostor je stvarno minijaturan, otprilike kao moja soba - 8 kvadrata, ne uključujući eventualno skladište straga, no zato im ne fali ponude. Lavera, Oshadhi, Green Magma, Monoi de Tahiti sveto polinezijsko ulje (za koje nisam pitala cijenu, uh!), Ladrome/Pranarom/Aromara eterična ulja, razni hidrolati, ulje mješavine i sinergije, dodatci prehrani, pomagala.. Prodavačica je upućena i ljubazna te vas ne tjera na kupnju nečega pošto-poto i ne gleda vas kao zadnju budalu. Čak me pohvalila za znanje o uljima tijekom upita :D Kupila sam traženo Oshadhi ulje makadamije od 30 ml za samo 31 kn (usporedba: Macadamia NHO dođe 80ak kn za istu količinu, a uopće nije pravo čisto ulje makadamije :( ).


Tamo sam srela i Miu, curu koju sam upoznala zahvaljujući aukciji za Pravu šapu jučer i koja čita blog redovito (bok Mia!) :) Bilo mi je drago da sam s njom ušla unutra jer je to bio moj prvi posjet Bio Terri, te smo se i lijepo pročavrljale. Zatim sam požurila na Trg gdje su se opet izlagale prirodne mazalice, organski medovi, čajevi, domaći kuleni (fuj za miris mesa pod šatorom), kolači i razne sitnice. Čovo mi je pokušao prodati hidrolat "lavande" za 25 kn pola litre. Na kraju se ispostavilo da je to lavandin, no pravdao se da je ista stvar i da drugi krivo označavaju svoje proizvode, no nema veze "jer je to domaće i prirodno gospodična, da ne bi živeli u zabludi". Samo sam zahvalila i otišla dalje. Na drugom štandu sam ugledala Bobo eko sokove koje dragi i ja rado pijemo u Divas kafiću u Martićevoj :D Naletili smo na neke nove okuse, pa sam nam kupila bazgu i komorač. Super su ovi prirodni sokovi od eko biljčica, a pravi ih neki čiča iz Krapine (250 ml - 10 kn).


Prva asocijacija, naravno:

Skidaj gaće TI.

Onda smo šetajući Martićevoj uletili u Garden (dućan zdrave prehrane, prirodne kozmetike i ostalih ljepota). Nije mi jasno kako nisam tamo ušla prije, a svaki drugi dan prolazim kraj tog dućana. Unutrašnjost izgleda ovako:

(izvori slika 1 i 2)


Ponuda je stvarno dobra. Sastoji se najviše od keksića od integralnog brašna, raznih napitaka od rižinog, sojinog i ostalih biljnih "mlijeka", namaza, EKO sokova (dosta njih iz domaće proizvodnje), slastica, integralnih pločica, suplemenata i voća, ali i kozmetike brendova John Masters Organics, Lavera, Sonnentor, Cattier i brojnih drugih. Kupila sam The Bridge rižino mlijeko sa čokoladom koje je bilo ok okusa, no ne boljeg od Alpro sojinog sa čoksom (koje je genijalno) i La Merende keksiće od integralnog brašna sa rižom i čokoladnim komadićima. Meni su bili tvrdi, pa ja dragec pojeo skoro sve a rižino mlijeko sam ja popila ^^ Što se tiče ostale Gardenove ponude, najviše su me zaintrigirale ekološke čistilice za stan i sapunčeki brenda ECOR, koji je izabrao Garden kao zastupnika svojih proizvoda za hrvatsko tržište. Sigurno ću isprobati koji njihov proizvod!


(izvor slika: Garden FB page)

Čekajući tramvaj u Branimirovoj, primjetila sam da Kozmo ima 30% popusta na sve omekšivače vešta pa sam ugrabila posljednji Frosch-ov Aloe Vera omekšivač kojeg sam ionako mislila kupiti uskoro (došao me samo 10,49 kn). Me happy.


U Bili sam jučer prvi put ugledala Biofarm čajeve, među kojima je bio i ovaj Relax (100 g - 19 kn). Biofarm je brend iz Zagreba, a u Relax čaj mješaju lavandu, kamilicu, plod komorača, hibiscusov cvijet, zelenu zob, list kupine, narančinu koru, šipak i još brdo toga. Uglavnom biljni čaj sa puno voća, rumene boje i prevladavajućim okusom kamilice.


 Jako fin čaj, baš opušta. 


I za kraj - sjećate se onih Mad in China životinjskih sapuna? Odlučila sam napokon zamijeniti kupovne tekuće sapune u plastičnoj ambalaži na pumpicu sa njima. Ambalažu recikliram, a sapune držim u šalicama za kavu koju ionako ne pijem  ^^



Loša vijest je da su ovi sapuni u kontaktu sa vodom postaju ljepljiva ljigava masa nalik na rastopljenu čokoladu. No me gusta.


Onda sam ih zdrobila i pomiješala s vodom, u nadi da ću napraviti tekući sapun od njih.



Na kraju sam dobila popizditis jer se sve pretvorilo u glinamol koje mi se sljepio za ruke i nije htjelo isprati. Mad in China živinice su letile u smeće, a ja sam uzela Sapunotekinu Malu vješticu umjesto njih i mirna Bosna. Fakin sapuni. (puna recenzija ovih naknadno btw)


Laku noć moj eko narode.

16 komentara:

  1. a steta, bas su mi bile slatke zivotinjice :(

    ReplyDelete
  2. Bazga i komorac!!!!!!!!! zelim!!!! <3 di se to tocno uzme? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. koliko znam, ima ih samo na sajmovima domaćih proizvoda, a inače se prave u Krapini. Divas kafić u Zagrebu, Martićevoj ih koliko znam jedini nudi na cjeniku..

      Delete
  3. Obožavam Bobo Bazgu a svakako bi probala i komorač :D i obožavam i Garden, puno mi je draži od Bio&Bio makar je i on visoko na mojoj ljestvici ;)
    lp

    ReplyDelete
  4. Asocijacija na Bobo sokove hahahahaha, pišam. :D

    Super post! :D Daj još sličnih, al malo proširi i na hranu, pošto si rekla da si vegetarijanka. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok, no tehnički nisam vegetarijanka jer još jedem ribu i plodove mora (probala sam skroz vegetarijanski i veganski jesti, probava mi je koma bila..)

      Delete
    2. čula sam da je tako uvijek na početku, treba tijelu vremena da se privikne. :)

      Delete
  5. nadam se da smo na blog i dalje dobrodosli i mi mesozderi i korisnici kozmetike bila testirana na zivotinjama ili ne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne, biti ćete proganjani bakljama i vilama :D lol, naravno da su svi dobrodošli čitati i komentirati o svemu što pišem. zbog osobnih preferencija ću se koncentrirati na cruelty free kozmetiku, u većini, a jedem i ja meso jer sam još na ribi i polodovima mora, tako da nisam ni ja vegetarijanka. no ovo je prije svega kozmetički blog i neću puno mješati svoju prehranu u njega ;)

      Delete
  6. Klikala sam malo po Bio Terra stranici i vidila da imaju Silverex sapun. Jesi možda probala?

    Svako malo čujem neku dobru stvar o njemu, ali nikako da ga nabavim. U mom gradu ga nema, a kad odem negdje nekako se nikad ne sjetim na njega.

    ReplyDelete
    Replies
    1. vidila sam ga u dućanu, no nije me zaintrigirao.. nisam probala, sry.

      Delete
    2. Ok, ma morat ću ga probat prije ili kasnije, baš me zaintrigirao. :)


      A reci, kakvo je ulje makadamije? Ja imam argan (kemig) i dobro mi je, jedino moram bit ultra pažljiva jer zna ostavit mokro/masni izgled kose, iako na dodir kosa nije uopće masna. Htjela bi sad nabaviti i ulje makadamije, čitala sam da se brzo upija i da je super zaštita od fena i pegle.

      Delete
    3. odlično! upija se ekspresno, pogotovo npr na mojim suhim rukama. na kosi je lako pretjerati, moram staviti doslovno pola zrna graška nakon pranja da bude taman. jako je povoljno i svakako će poslužiti za nešto. imaš moje preporuke ;)

      Delete

 

Newsletter pretplata