DIY ekonomični peeling za tijelo

Jeste li vi jedna od onih koje u kupaonici imaju 38924632 gelova za tuširanje, a većina ih nije ni potrošena do pola? Taman vam je ponestalo peelinga za tijelo ili razmišljate kako vam je gruba koža? Imam rješenje za vas!

Jučer sam gledala tužno u polupunu bočicu Adroditinog gela za tuširanje koje nisam upotrijebila već tjedan dana (sad sam okupirana sapunima za pranje) i razmišljala što da radim s njim. Pošto se i peeling za tijelo našao na današnjem popisu za kupnju, pomislih da bih ga mogla napraviti od ovog gela za tuširanje! Na taj način bih uštedila koju kunu, potrošila gel za tuširanje, smanjila količinu ambalaže za otpad i očuvala okoliš te dala svojoj koži dobar peeling koji joj hitno treba.

Sve što vam treba: gel za tuširanje koji ne koristite (najbolje da je na uljnoj bazi ako imate dehiriranu ili suhu kožu kao ja, jer ćete na taj način jače hidratizirati kožu) i malo kukuruzne krupice, svježe iz smočnice.


Omjer gela za tuširanje i kukuruzne krupice neka bude 3:1. Nemojte stavljati previše krupice jer će smjesa onda biti previskozna; dovoljno je da bude 3 puta manje krupice od gela za tuširanje.


Snažno tresite bočicu da se sve fino izmješa. Ako je ambalaža prozirna, kao kod mene, vidjeti ćete lijepu žutu boju koju je gel dobio od krupice:


Na koži gel-peeling ovako izgleda:


Idem odmah pod tuš da isprobam :D Ako ste vi isprobale ovaj trik, javite kako vam je ispalo!

Btw, 200.-ti post jeeeej!

10 komentara:

  1. Odlicna ideja!brzo,jeftino i efikasno! big lajk! :D

    ReplyDelete
  2. hehe..moj omiljeni piling :)
    Cestitke na broju postova!!

    ReplyDelete
  3. probala sam piling gdje stavis kukuruzne krupice, maslinovog ulja, octa i meda i bio je odličan! mogla bi i ovo probati :)

    ReplyDelete
  4. super izgleda, misliš da bi se mogao i šećer staviti?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hm, može no ja ga ne volim jer ne samo da ne radi tako dobar piling kao krupica, često se "zakandira" i otopi u smjesi. npr. sa medom je prije bio UŽAS jer bi se sve otopilo i sljepilo. kukuruzne krupice se neće raspasti ili rastaliti u kupovnim tuširalicama :)

      Delete
  5. Meni je najdraži piling 1 žlica meda + 1 žlica jabučnog octa + 1 žlica pure + 3 žlice maslinova ulja, ali danas ću isprobat ova jtvoj malo za promjenu :D

    ReplyDelete
  6. Ajme super brzo jednostavno i najvažnije jeftino ...

    Moj Savjetnik

    ReplyDelete
  7. Odlična ideja :) Svakako ću isprobati ;)

    ReplyDelete
  8. Isprobala sam svoj napraviti prije i poslije mora i nema boljeg pilinga od home made pilinga :) koza mi nikad nije bila tako meka! Ja sam stavila sve sto sam imala u kuhinji :D krupice, turske kave (divan miris je dao), meda, maslinovog, bademovog ulja i gela za tusiranje.. Mislim da sam stavila i malo secera :D
    Moram prijaviti i domacu masku od zelene gline tj. silicijeve zemlje kupljene u ljekarni. Kada je situacija najkriticnija jednom u dva tjedna ju ostavim na licu preko noci. Budem sva prasnjava ujutro ali se isplati :D A inace ne preimjecujem i ne osjetim djelovanje maski pri jednoj upotrebi.
    Krkni nam jos prirodnih recepata :)
    Pusa

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata