Današnji vege ručak + popis nadolazećih postova

Kuhinja mi je danas izgledala kao da je u njoj eksplodirala voćno-povrtna bomba :) Volim praviti jednostavna jela - riža ili tjestenina (i to prava talijanska tjestenina; brašno + voda), šareni umaci, salata i kao desert voće. Kome je ko' meni :))


Inače, ako vas zanima što sve jedem u zadnje vrijeme - pizza Margerita (sir + rajčica), razne umake od rajčica, sirove mrkve, omlet od tikvica (iako nisam luda za jajima), Soy Dream i Alpro sojine napitke, Omegol vegansku majonezu, kuhane mahune prelivene maslinovim uljem, grickalice poput flipsa/smokija i štapića sa kikirikijem, maslac od kikirikija, od voća najviše naranče, bijelo grožđe, banane i zlatni deliš jabuke. Banane su mi kudikamo najdraže zblendane sa biljnim mlijekom, no pošto trenutno nemam blender, jedem ih  sirove. U nedostatku kreativnosti i volje navečer radim "fritule" - brašno + sol + voda pa ih klopam sa svježim sirom, kajmakom ili domaćim ajvarom. Donedavno sam dosta jela i tunu te ribu i plodove mora no moram priznati da mi se gadi miris i okus sad. Mislim da ću preći na skroz vegetarijansko, pošto mi ova prehrana super paše i stvarno je jeftinije mnogo nego prije. Pijem puno čaja na dnevnoj bazi, pogotovo zelenog, pa mi je probava super. =)

A što se tiče bloga, hipeproduktivnost me puca strašno zadnjih tjedan-dva, najviše otkad smo Babushka i ja snimile onaj video. Sad bih najradije samo vlogala. U planu imam malu tonu postova i videa za napraviti a neki od njih su:

- Kozmetički proizvodi koji su me razočarali u rujnu
- Cruelty-free kozmetika za početnike
- Usporedba CF dezodoransa
- Recenzija e.l.f. Studio kistova
- Recenzija Sleek Contour Seta
- Recenzija Physicians Formula Organic Wear Lash Boosting maskare
- Swatchevi China Glaze lakova (za ovo moram ili srediti nokte do kraja ili nabaviti nail wheel)
- Trenutni HG proizvodi (preparativa + dekorativa + kosa + alat)
- Recenzija Illamasquinih ruževa u nijansama Growl i Sangers
- Recenzija Essence Gel Eyeliner (tuša u gelu, nijansa Midnight in Paris - ako ih ne kupim još nekoliko do tad)
- Cruelty-free hrana za ljubimca i PETA-ini "ljubimci" (malo škakljiva tematika, no mislim da ćete izdržati)
- Kolektivna recenzija svih isprobanih Melvitinih proizvoda (a ima ih 10ak)
- pregled kozmetike iz raznih dijelova stana: tuša, kupaonskog ormarića, noćnog ormarića (čitaj: police kraj kreveta) i s radnog stola

Sigurno sam zaboravila još neke, no ovo je većina postova koje možete očekivati u sljedećih mjesec-dva. Totalno sam luda za bloganjem, još više nego na samom početku, a malo me strah da ne pustim skoro svakodnevno objavljivanje postova... Od sljedećeg tjedna idem na vježbe crtanja/percepcije/arhitektonskog dizajna jer sam odlučila promijeniti neke stvari u životu i baviti se stvarima koje stvarno volim. Za kraj vas ostavljam sa ovih zadnjih nekoliko redaka i predivnim videom s Youtube-a koji me potaknuo na razmišljanje i promjene:


Jer želim ostaviti svoj trag na ovom predivnom planetu. ♥

P.S. Jedva čekam da se Babushka vrati iz Londona s darovima muhahahaha. /wahaha 

11 komentara:

  1. Obavezno recenziraj e.l.f. kistiće. Jesu li te carinili?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne, vrijednost je bila 150 kn (znam da ne carine do 160 kn).

      Delete
  2. jako ukusno izgleda :) nešto slično i moja mama pravi <3

    jedva čekam post o proizvodima koji su te razočarali jer uvijek na tom popisu nađem nekoliko proizvoda koje sam htjela kupiti :)

    ReplyDelete
  3. Sareno i zdravo.Ja se zbilja trudim jesti vise povrca,ali kod mene to ide jako tesko.Vise puta sam pokusavala,neko vrijeme cak u postu,pa nisam jela meso,samo ribu,ali za mene je to bilo mucenje.A i za okolinu,da me trpe razdrazljivu :-)U zadnje vrijeme moram jesti vise povrca pa se bukvalno tjeram,jer sam sebi navukla probleme sa probavom,tako da rado bacim pogled sta pravis ne bih li se i ja inspirisala:-) Zadnjih dana jedem gljive suncanice i brokoli,uglavnom neke kineske recepte i sl.
    Pripazi jedino sa zelenim cajem posto ionako ne jedes meso,cajevi bas dosta smanjuju resorpciju zeljeza u krvi.
    Ocekujem s nestrpljenjem te China Glaze lakove.Gdje ih kupujes?

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo nisam znala za to sa čajevima, hvala! potražit ću više info-a oko toga. a bijeli i biljni čajevi su ok ili isto?
      China Glejzače naručujem preko eBaya od ove sellerice: http://stores.ebay.com/Top-nail-shop?_trksid=p4340.l2563 ili u ZG-u Studio Di, Trešnjevka, Okićeva ulica (na dnu). no ponuda im je slaba, radije prek eBaya i isplati ti se uzeti više lakića zbog poštarine, plus uvijek mi dođu za 6 dana

      Delete
    2. U sustini svi cajevi sa kofeinom odnosno teinom.Bas kao i kafa,ali ja kafu recimo ne pijem,samo mnogo caja,pa me zabrinulo kad sam to otkrila

      Delete
    3. Da,u svakom slučaju nemoj previše zelenog čaja,nije dobar ... šolja dnevno :)

      Delete
  4. Totalno se veselim ELF kistovima, Sleek Contouru, dezićima i CF za početnike :) Melviti isti, čisto da vidim šta drugi misle :)

    ReplyDelete
  5. Vodoo, kaj točno sve ide u povrtni miks?

    ReplyDelete
    Replies
    1. prvo ubaciš malo biljnog ulja na tavu, onda dinstaš luk (a tu ja dodam i zelene paprike i tikvica zbog okusa). onda dodaš pelate i lupkaš ih kuhačom dok se ne omekšaju i rastave skroz. onda u to sol i papar, ja dodam još i chilija i majčine dušice za aromu. to se sve krčka na blagoj vatri 5 min i serviraj sa tjesteninom ili rižom (meni je tjestenina draža). kad radim s rižom, dodam grah u sve to skupa.

      Delete
  6. Hvala, malo sam modificirala, tj. nisam imala tikvice, a pelate nemam, već domaći mamin paradaj sos, ostalo je isto. Uglavnom me zanimalo kaj je to na slici jer nisam bila sigurna dal su tikvice ili ne :-) Ubacila sam i piletine narezane na trakice i poslužila sa špagetama od pira.Hvala još jednom. Super su ti fotke hrane, odmah ogladnim :-)))

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata