CF sredstva za čišćenje u kućanstvu

Danas sam tijekom posjeta lokalnoj dm prodavaonici stajala 20 minuta ispred polica na kojima su se nalazila sredstva za čišćenje i slična pomagala, no ne jer nisam znala što kupiti, već sam bila hipnotizirana markama koje do tad nisam koristila i, ruku na srce, nisam previše primjećivala. Zanimljivo je kad promjenite pristup u kupovanju kozmetike, namirnica i kućanskih čistilica, mijenjate vlastitu perspektivu koja se širi te odjedanput postajte svjesniji veće ponude oko sebe (bila je ona oduvijek velika, samo što uvijek gledamo u iste marke, iste stvari, ne zagledamo se dublje u ponuđeno, prolazimo kao zombiji kroz redove u drogerijama..) i većeg izbora. Sve se to ne odvija u svijetu nego u mojoj glavi jer primjećujem stvari oko sebe. Mislim zbilja, tko normalan stoji ispred polica za sredstva za čišćenje 20 punih minuta i izgleda kao da gleda u najljepše portrete na platnu? Aha da, ja.


Ozbiljno, ako me ikad vidite uživo negdje i primjetite da buljim u nešto sa slinom koja curi iz kutka usanama, nemojte se šokirati.

Rezultat freaky 20-minutnog hipnotiziranog buljenja u police de ema:


Frosch-eva kremasta tekućina za univerzalno čišćenje od lavanda i Aloe Vera gel za ručno pranje suđa te Super Jon tekućina u spreju za čišćenje staklenih površina.

Taman sam jučer čistila stan (fyi, najčešće čistim i spreman oko sebe ne kad je velik nered nego kad sam napeta, ljuta ili mi je dosadno jer me to strašno opušta. Osim pranja WC školjke FUJ.), pa mi je nestalo svega živoga, tako da kupovina nije bila slučajna.


Super Jon je podmarka proizvoda Labud laboratorija, hrvatskog brenda. Poznati su i po super slavnom Čarliju (gel za ručno pranje suđa, kapsule za perilicu, sol i tekućina za sjaj), a tu se nalaze još i dobro poznati Oliver, Meri Merino i Apart praškasti i tekući deterdženti, Sanitar (od tekućina za dezinfekciju i pranje do osvježivača wc-a), Super Jon vlažne maramice i tekućine, Permetal sredstvo za uklanjanje masnoća i Proderma tekući sapuni. U dm-u baš i nije neka ponuda, pa ću svakako pogledati što nude druge prodavaonice (a u dm-u je ionako najbolje kupovati Denk Mit proizvode ako vam odgovaraju).


Frosch me jako šokirao kao brend. Pozitivno! Ne samo da znam da njihovi proizvodi nisu testirani na životinjama, već na pozadini imaju logoić Integrally Sustainable web stranice koja daje detaljne informacije o Frosch-ovoj eko filozofiji i kampanji. Hura za reciklažu! Kao šlag na kraju, stvarno su jeftini! Naime, gel za ručno pranje suđa od 500 ml + 250 ml gratis sam platila sam 11,90 kn! Većina drugih brendova (često non-CF) nudi identičnu vrstu proizvoda po identičnoj cijeni, no duplo manjoj količini!
Sredstvo za čišćenje sam platila 13,90 kn za 500 ml i smatram da je to također super cijena, pogotovo jer ovakve proizvode kupujem samo nekoliko puta godišnje.

Pošto mi je veliko pakiranje gela za ručno pranje suđa bilo preveliko i nezgodno, odlučila sam se na - reciklažu! Jučerašnjim dolaskom Mad in China sapuna, oprala sam bočice na pumpicu od potrošenih tekućih sapuna iz velike i male kupaonice...


...osušila i upotrijebila kao dozer za Frosch-ov gel za ručno pranje.


Nemate pojma koliko ovo čudo prekrasno miriše. I uopće ne nadražuje kožu na rukama! Jako sam zadovoljna kupljenim. Htjela sam uzeti i Aloe Vera omekšivač za strojno pranje rublja, no nisam mogla sve nositi i ne bi mi stalo u platnenu vrećicu koju sam imala sa sobom (mrzim plastične vrećice, nosim ih samo kad zbilja nemam kamo sa stvarima, što je rijetko).

Također, danas sam prvi put u životu probala sojino mlijeko sa okusom čokolade od Alpro-a. Ne znam kako vi stojite s ovim, no meni je ovo jedan od najboljih okusa u zadnje vrijeme. OooOoOOoodličan okus, topila sam se cijela dok sam ga pila! Malo je čak i jezivo jer ima identičan okus na kravlje mlijeko sa dodatkom čokolade, koje sam prestala konzumirati još početkom ljeta. I jako je zasitno - nisam ništa jela satima iza. Iako je paketić dosta malen - samo 250 ml, dođe skoro 8 kn što nije mala cijena, no kušajte ga jednom - možda vam se svidi kao meni, pa si ga priuštite jedanput ili dvaput tjedno ;)


Također, ako niste u mogućnosti kupovati CF (cruelty-free) sredstva za čišćenje u kućanstvu, onda probajte sa potpuno prirodnim namirnicama i sastojcima. Plijesan i mrlje će odlično odstraniti limun, sodom bikarbonom čistite glatke površine i spriječite njihovu oksidaciju, dolijevajte alkoholni ocat u vodu i napravite univerzalno sredstvo za čišćenje, a za neugodne mirise i kao dodatak koristite eterična ulja.

20 komentara:

  1. Meni su odlični Alpro pudinzi od crne čokolade. Za umrijet dobri :D. Mana je što su pretjerano skupi. Uzela sam ih na akciji jedom.
    Sojina, zobena i druga mlijeka rijetko uzmem jer nisu baš jeftina, ali si katkad napravim zobeno i rižino sama pa dodam čokolade.
    Kravlje ne pijem godinama jer ga ne podnosim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja sam rižinom dugo davala šansu no jednostavno mi je prefuj. od sljedećeg tjedna počinjem sa drugim vrstama, sojino me ugodno iznenadilo! evo taman sam jela burger od soje u gradu, ful mi se sviđa jedino mi je bed što je toliko genetski izmodificirana da ne znaš više šta s njom :(

      Delete
    2. Rižino mi je super jer sam rižomanijak :D, ali mi ga se ne da baš raditi. Zobeno kupovno sam stavljala i u kavu, a moje bude jače i onda kad se pomiješa s vrućom kavom napravi sluz. Ne znam čime tretiraju industrijsko da ne reagira. Ali super je kao hladan napitak s čokoladom, a ona zob koja ostane nakon cijeđenja je super za pojesti :))

      Delete
  2. Odličan post :-)
    Takođe koliko-toliko pazim da mi sredstva za kucnu higijenu budu sto vise ekoloski prihvatljiva, i takođe imam oba ta Frosh proizvoda sa tvoje slike. Imaju i dobre omeksivace za ves. Pazim kako zbog zivotne sredine tako i zbog vlastitog zdravlja.Inace uvijek cistim sa maskoom na licu, sva ta isparenja, jos posebno ako se zatvoris u kupatilo dok cistis...nije svjedno. Meni se nekad smiju sa tom maskom i pitaju Michael (MJ )jel opet ides u wc ribat,al sta bih im ja :-)
    Sem toga svagdje nosim svoje kese i platnene cekere,da barem tamo gdje ne moram ne dobijam plasticnu kesu.Mali doprinos,ali koliko toliko

    ReplyDelete
    Replies
    1. dobra ideja za masku, hvala! ja koristim jednokratne gumene rukavice jer mi se one velike žute uvijek potrgaju.
      i mali trud se broji, cekeri su zakon <3

      Delete
  3. to mlijeko sam pila valjda 5-6 ili vise godina samo sto je 2004-05 do pred 2g (kad vise ne znam cijenu jer sam bila svega od tad 4mj u HR), bilo 5.50kn ili tako nesto... pljacka :((
    veliko koje sam isto znala uzeti je bilo 10kn mislim

    ReplyDelete
  4. Zanimljiv post, tj., do sada nisam naisla da je neko pisao o sredstvima za ciscenje. :) Forsch mi je broj jedan u kucanstvu, od deterdzenta za sudje pa do onog za ves, i omeskivaci su im super, mada sam omeksivace u zadnje vrijeme odlucila sve manje koristiti.
    Nego, pisem zbog soja coko napitka; ne znam da li si probala dm-ove Alnatura, ako nisi - moje preporuke, a jos bih preporucila i Joya soya (riza, zob) koji su i najjeftiniji od svih na trzistu (cini mi se), GMO free, i stvarno odlicni. Joya obicni od soje mi se do sada pokazao najboljim (u kategoriji obicnih), s tim da cesce (u slucajevima kada ih kupujem, a ne pravim) zavrsim s nekim zobenim. :D Inace, najbolja varijanta je praviti domaca mlijeka/napitke, narocito od zobi (zobenih pahuljica), superjednostavno za napraviti, znas sve sta je u njemu, i iznimno je isplativo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pijem Alnaturina, no rižino mi je ipak pregadno.. svakako ću isprobati zobeno i mislimda sam vidila bademovo no nisam sigurna. rižino mi je inače jedino fino smiksano u blenderu s bananom jer mu ona daje okus.
      i da znaš da sve više razmišljam da počenm raditi svoje napitke. hvala na prijedlogu svejednO!

      Delete
    2. Rizina su inace najneutralnija (sto zna nekada biti i prednost), zobeni su s druge strane najaromaticniji, cak aromaticniji (ugl.) i od bademovih - kada govorimo o ovim kupovnim. Domacim je lako manipulisati. :) I obavezno, makar probaj napraviti domace, najjednostavniju varijantu, od instant zobenih pahuljica.

      Delete
  5. Zobeno mlijeko je zakon! Sojino mlijeko je fino, ali je meni jako loše za probavu, kao i ostali sojini derivati. Inače, i ja čistim s Froschem, imam ovakav lavandin, ali za pranje podova. Za ostalo (kupaona) koristim rozi Sanitar koji mi je najfiniji mirisom), jedino sam malo zakazala s Likvijem kojeg koristim za pranje suđa, ali to ću obvezno promijeniti kad vidim da ima Froschev. Koristila sam jedno vrijeme i Frosch za kupaonice na bazi octa, ali to mi je tako smrdilo (mene je podsjećalo na majonezu, ma prestrašno nešto) da mi se povraćalo svaki put kad bih čistila kupaonicu s tim. Da ne spominjem da sam ju morala luftati pola sata nakon toga. Pih!

    ReplyDelete
    Replies
    1. pa ti čisti sa svačim stan :D obavezno kupi ovaj Frosch Aloe Vera za pranje suđa, tako fino miriše, njeguje kožu i jeftin je, ma milina!

      Delete
  6. Super ti je članak, baš si me ugodno iznenadila :) ja sam inače u svojoj okolini "freak" što se tiče CF proizvoda, akcija vezanih za napuštene životinje i svega toga skupa, redovito se svađam s mamom u drogeriji kada hoće kupiti persil i lenor. Moram se nadovezati na Likvi. Prema mojim informacijama, Saponia je CF tvrtka i godinama koristim njihove proizvode, što Likvi, Ornel, Faks, Zirodent... Istina da je Frosh jeftiniji, ali mislim da je bolje kupiti naš domaći CF proizvod i sačuvati i ovo malo radnih mjesta što postoji u ovoj državi, nego kupovati strane brendove. Žao mi je samo što više nema Saponiine dekorative Markins, bila je odlična (moja mama ju ne može prežaliti)

    ReplyDelete
    Replies
    1. podržavams stav "Kupujmo Hrvatsko" definitivno, no treba ostati otvoren i na druge brendove, ne nužno domaće, koji prave dobar omjer cijeni i kvalitete. ja sam za kupovanje svega po malo i podupiranje svega po malo :)

      Delete
  7. Super članak! I ja kupujem Froschove proizvode. Al ne kužim, napisala si da si ga upotrijebila za ručno pranje. Umijesto sapuna?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma ne, neg kako perem suđe golim rukama, gel ih njeguje i ne isuši kao ostali tekući gelovi/deterdženti za ručno pranje. za suđe je, ne za ruke ;)

      Delete
    2. okeee onda. :D već sam pomislila. xD
      naravno da može za suđe, to je višenamjensko sredstvo.

      Delete
  8. Jako mi se sviđa ovaj post, posebno zbog toga što na beauty blogovima ovakvih postova uglavnom nema. :) I ja trenutno koristim ovo Froschovo sredstvo (kako oni kažu, mlijeko) za čišćenje i jako sam zadovoljna. Volim miris lavande :D Nisam znala da je Frosch CF proizvod, i sad mi je baš drago da je tako da ću ga ubuduće kupovati. Hvala puno na preporuci za ovo Zeleno ćudo za suđe, taman mi danas ponestalo sredstva koje uobičejeno koristim, tako da mislim da ću prijeći na Frosch. Prije sam znala koristiti Frosch omekšivač rublja, vidiš, mogla bih mu se opet vratiti. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ako želiš ubuduće kupovati CF čistilice za stan, Labud laboratorij i Saponia imaju super proizvoda, a domaći su ;) živio dobri stari Sanitar hehe :D

      Delete
    2. Hvala na preporuci, potražit ću njihove proizvode na policama. Baš sam danas kupila Frosch zeleni omekšivač i zeleni deterdžent za suđe, baš lijepo miriše! :) I svakako, kad god naiđeš na nešto CF a da je kvalitetno, svakako napiši post o tome ili mi nekako javi. Stvarno se želim potruditi, i ako imalo mogu nešto promijeniti. :)

      Delete

 

Newsletter pretplata