Blog aukcija za Pravu šapu

A sad nešto potpuno drugačije.
Neki dan sam na Facebook stranici podijelila obavijest o mačku koji je na ulici i traži udomitelja, a zatim sam otišla na izvor obavijest - skupinu pojedinaca koji se na Facebooku nazivaju Prava šapa


Odmah sam kliknula na "Like" jer definitivno podržavam sve organizacije (profitne i neprofitne) za pomoć životinjama, a ova stranica mi se činila i mrvicu drugačijom od svih viđenih jer nisu službena udruga nego nekolicina dobrih ljudi koji brinu za napuštene životinje. Na kraju sam otišla na FB albume u kojima je Prava šapa pokazala sve svoje četveronožne štičenike - one sretne, udomljene koji se rastežu na svojim udobnim toplim dekicama, no i one manje sretne, gladne, ozljeđene, na ulici, bez svojih ljudeka :(


Nisam pretjerano emotivna i plačljiva osoba, ali na neke stvari jednostavno ne mogu ostati hladne glave. Posebno me pogodio album sa slikama "Mini Mace" ili mace koju su ekipa iz Prave Šape pronašli ispred nečije kuće, dehidriranu (ljudi joj nisu davali vode!!), izgladnjelu, bez zubiju, jadnu jadnu macu. Suze su mi lijevale obrazima kao lude i odlučila sam im pomoći. Zbog Mini Mace, zbog Corinne (ženkice koja skuplja za sterilizaciju i ampulicu za koju sam odmah poslala nešto novaca), zbog Snowa čiju sam molbu za udomljene i pomoć shareala na FB zidu, zbog svih! Već dugo vremena trošim samo na sebe, na kozmetiku i na taštinu. Nisam se niti sekunde zapitala - možda sam mogla donirati tih 50 kn i dati nekom peseku ili maci hrane za 5 dana, a ne kupiti maskaru.. Imala sam malu hrpicu stvari koje sam ionako mislila prodati, pa sam odlučila napraviti aukciju za štičenike Prave šape. 

Dakle, situacija je sljedeća. Ekipi treba naša pomoć, ja imam neke stvari kojih se odričem za njih i tu dolazite vi. Svi predmeti su malo i skoro nikako korišteni, ovisno o vrsti predmeta. Označene cijene su početne, što znači da možete donirati i koju kunu više za njih. Ako ste iz Zagreba, možemo se naći uživo, a ako niste - šaljem vam predmete poštom s tim da vas častim sa pola preporučene poštarine (najsigurniji način slanja), pa će vas ona doći samo 8 kn jer je prosjek od 14 kn do 20 kn, ovisno o težini. Cijene poštarine su za Hrvatsku jer je (nažalost) još uvijek slanje u susjedne zemlje preskupo :( Ponude šaljete na moj mail: voodoo-blonde@hotmail.com, nakon čega vam šaljem podatke za uplatu. Šaljem nakon vidljive uplate :)

I da odmah napomenem, nema nikakve kvake i nemam apsolutno nikakve privatne koristi od ovoga pošto se odričem privatnih predmeta, plaćam pola poštarine i ne uzimam novce za sebe. Jedina korist od ovoga je hrana i ostala pomoć za štičenike Prave šape.

Kozmetika:

1. Amore Mio Forever parfem by Jeanne Arthes, bočica od 100 ml bez kutije (ostalo 80 ml). Početna cijena: 40 kn.



2. Klorane šampon od kamilice od 200 ml (potrošeno 30 ml) + gratis Avon RT šampon od 250 ml (ostalo nešto manje od 200 ml). Početna cijena: 40 kn.



3. LUSH-eva masažna pločica Hottie, upotrijebljena dva puta na rukama. Još ima originalni papir i škarnicl. Početna cijena: 40 kn. (1 ponuda, 45 kn) PRODANA



4. OPI lak za nokte u nijansi Suzi Says Feng Shui (zagasita plava). Original, kupljen u Irisu. Korišten 2 puta. Početna cijena: 40 kn. (2 ponude, 50 kn) PRODANO




5. China Glaze lak za nokte u nijansi Recycle. Original, kupljen u Studio Di dućanu u Zagrebu. Korišten jednom. Početna cijena: 35 kn. (1 ponuda, 50 kn) PRODANO




6. Ruževi za usne raznih nijansi i brendova. Malo korišteni, s iznimkom Revlon Really Red ruža koji je potrošen do pola. Početna cijena svih ruževa 10 kn, a Revlon Really Red 5 kn.



Catrice Ultimate Color - Be Natural! (1 ponuda, 10 kn) PRODANO, Catrice Ultimate Color Lobster Love (1 ponuda, 15 kn) PRODANO, Revlon Matte Really Red (3 ponude, 20 kn) PRODANO, NYX Round Lipstick B52 (1 ponuda, 25 kn) PRODANO.


Avon Colordisiac Red Hot Lips, Avon Colordisiac Temptress, Mahattan Perfect Creamy & Care 34N (1 ponuda, 15 kn) PRODANO, Manhattan X-Treme Last & Shine 39C (2 ponude, 20 kn) PRODANO.


Avon Extreme Lasting - Eternal Flame (1 ponuda, 10 kn) PRODANO.

7. Sephora sjajilo za usne u tubici u nijansi Red Velvet (klasična crvena, sheer finish). Par puta korišteno. Početna cijena: 7 kn. (1 ponuda, 20 kn) PRODANO



8. Schwarzkopf Palette Natural Colors trajna boja za kosu u nijansi 500 - Tamno plava. Novo i nekorišteno. Početna cijena: 15 kn.


9. Golden Rose Paris lakovi za nokte - 88 (baby plava) i 226 (metalik boja kave). 88 korišten nekoliko puta, 226 samo jednom. Početna cijena: 5 kn svaki. (#88 jedna ponuda, 10 kn) PRODANO


10. Basic Beauty lakovi za nokte - 66 (metalik kraljevsko plava) i 69 (metalik tamna plavo-zelena). Korišteni nekoliko puta. Početna cijena: 5 kn svaki. (#66 jedna ponuda, 10 kn) PRODANO


11. Donirala Babushka za aukciju: La Roche-Posay Toleraine Teint visokotolerantni tekući korektivni puder, nijansa 13, korišten 2 puta. Odlično prekrivanje, nekomedogen. Početna cijena: 45 kn. (1 ponuda, 50 kn)


Ostalo:

1. Dylan Dog stripovi i jedan Nathan Never strip, kupljeni prije nekoliko godina, jednom pročitani i spremljeni na policu. Početna cijena: 5 kn svaki. (1 ponuda za Dylan Dogove i Nathan Nevera, 5 kn svaki/20 kn) svi stripovi PRODANI


Nathan Never - Silazak u podzemlje, Dylan Dog Extra - Ispisano krvlju, Dylan Dog - Mala Smrt, Dylan Dog Extra - Veliki Guignol, Dylan Dog - Sjeme ludila. PRODANO


2. Mala torbica/clutch izrađen od platna i satena, crno bijele boje, sa mačjom glavom kao ukrasom u kutku. Izrađena po narudžbi (nekoć bisaga, no odrezano je remenje). Početna cijena: 20 kn. (2 ponude, 100 kn) PRODANA



3. Razni nakit: narukvica iz Accessorizea, lančić sa tirkizom iz Gdanjska i Andy Warhol set bedževa. Početna cijena za svaki komad: 10 kn (set bedževa se računa kao jedan predmet). (narukvica, 1 ponuda, 15 kn) PRODANA (lančić s tirkizom, 1 ponuda, 15 kn) PRODAN




4. Acme mali stolni zvučnici za osobno računalo, model NI-51, USB napajanje, crne boje, rade sjajno. Dolaze sa originalnom kutijom, umotani u zaštitnu foliju Početna cijena: 40 kn. (1 ponuda, 60 kn) PRODANO


5. Dragon's Lair prsten od ručno oblikovane bakrene žice, unikatan prsten kojeg je za aukciju donirala Ksenya Design. Veličina prstena je prilagodljiva. Početna cijena: 50 kn.



Znači, ponude mi šaljite na voodoo-blonde@hotmail.com! Ponude držim 3 dana (72 h) i ako u međuvremenu ne dobijem veću ponudu, predmet pod ponuđenom cifrom ide vama. Biti ćete obaviješteni na email o stanju svih predmeta, prije i nakon prodaje, a možete vidjeti i ovdje koji je predmet raspoloživ.

Sve fotografije (osim onih na kojima su prikazani predmeti za aukciju) iz posta su vlasništvo Prava Šapa Facebook stranice. Ukoliko želite donirati novce, hranu ili potrepštine, javite im se na inbox. Nisam član skupine Prava Šapa niti znam ikoga od njih osobno, samo sam "stranac dobre volje sa Interneta". Slobodno proslijedite ovaj post da što prije prodamo sve predmete i skupimo novce za životinjice. ;) Hvala svima od srca!

11 komentara:

  1. Da sam iz HR kupila bi barem pola ovoga što prodaješ ! Svaka čast,oduševila si me ! I navijam da se skupi što više novca ...

    ReplyDelete
  2. Podijelila sam na FB. To je sve što mogu učiniti jer sam i sama krpam i trudim se da skrpam za prikućene uličare kod mene :). Sretno s prodajom!

    ReplyDelete
  3. Evo, i ja šeram post. Ideja ¨ti je nevjerojatna.
    Idem odmah na njihovu stranicu

    ReplyDelete
  4. Obožavam mace i ovaj post me posebno raznježil! Šerala ga budem na facebook-u!

    Svaka čast!

    ReplyDelete
  5. shaream post,lajkam mace! ne zna se koja je ljepsa <3 sve bi udomila!..a doma imam purrr purrr 4 ljepotice :3

    ReplyDelete
  6. Odlična ideja, svaka čast :) Ponude su u inboxu, nadam se da ću nešto dobiti, a to što je post objavljen u vrijeme kada je moj datum rođenja smatram sudbonosnim. :)

    ReplyDelete
  7. Podijelila na FB. Ništa mi ne treba a ionako kad imam novčiće doniram.
    Hvala na aukciji za životinjice. Više nego potrebno je.

    ReplyDelete
  8. Svaka čast na ideji :) Vrlo plemenito od tebe :) Sherala sam već link na Facebooku, a vjerojatno ću i još koji put. Nadam se da će ova akcija biti uspješna ;)

    ReplyDelete
  9. Sve pohvale na ideji, svaka čast ;)

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata