Wasting light with visions

Oh, naslov na engleskom, kako neobično za mene. Možda i ne toliko kad shvatite da sam se (napokon) vratila na kopno, gdje me čekaju još dugačka 2 tjedna do povratka u Zagreb. U međuvremenu sam se ponovno susrela sam dragim mp3 playerom i albumima Wasting Light od Foo Fightersa i Visions od Grimes na repeatu. Vrijeme je za jedan mali pogled unazad na moru i najavu budućih recenzija.


Hvar je prekrasan otok, no ritam života je užasno spor i lijen, a većinu godine sam u ludom i užurbanom Zagrebu. Bilo bi idealno da je bilo malo više ritma tijekom dana, a ne samo fijakastih aktivnosti poput izležavanja na suncu i srkanja Cedevite u lokalnom kafiću. Ovako sam jedva 2 tjedna izdržala :D


No ne smijem se previše žaliti. Uživala sam dovoljno u čistom zraku i još čišćem moru, koje mi je (nakon dvotjednog svakodnevnog plivanja) ukazalo da sam totalno van forme i pod hitno moram naći neku fizičku aktivnost u kojoj ću uživati barem jednom tjedno poput joge ili Tai Chi Chuana. Nisam pretjerano sportski tip, a sportovi sa loptom ili sličnim rekvizitima mi nisu osobno dragi. Pošto mi organizam pati za izgradnjom mišične mase i rastezanjem, mislim da će neka orijentalna disciplina biti zakon.


Pogled iz jednog od mojih najdražih mjesta - Ribljeg restorana, u kojem sam iskusila korisnu vegetarijansku lekciju u obliku ove voćne salate:


Kiselost naranče kombinirana sa blažom breskvom i skoro neutralnom jabukom umeljana u hrskavost oraha nije bila najbolja kombinacija, što mi je ukazalo da još moram učiti kombinirati namirnice i okuse. Iako je ova kombinacija bila koliko-toliko ukusna, nisam ju mogla pojesti do kraja. Oh well, uvijek ima kornjačica u vrtu :D

Kad smo već kod kombiniranja, neki dan sam opet mučkala i smučkala domaći piling za sestru koji bi joj trebao pomoći oko pjegica na licu uzrokovanim Sunčevim zrakama na bazi limuna, ulja pšeničnih klica i celera. Za koji tjedan će mi javiti rezultate, a nadam se da će joj pomoći barem malo.



I za kraj, evo nekih proizvoda koje sam kupila prije ljetovanja a koristila sam dosta u posljednja dva tjedna na moru, pa očekujte dojmove u vidu recenzija:

Balea Aqua Serum za lice, The Face Shop peel-of maska za mitesere na bazi gline, Eveline micelarna otopina i Macadamia Healing Oil Treatment - ulje za njegu kose.

Stariji, ranije isprobani favorit - Klorane šampon za kosu od kamilice.

Ako vas zanima jedan od ovih proizvoda prije ostalih, javite u komentarima. Do tad, pozdrav od Foo Fighters-a, Grimes i moa..

*Cruelty-free napomena: Klorane, Eveline i Macadamia Natural Oil proizvodi nisu testirani na životinjama. Za The Face Shop marku moram provjeriti putem mail upita tvrtkama. Balea se nalazi na sivoj listi proizvođača (ne zna se kako testiraju sastojke). Hvala na razumijevanju.

3 komentara:

  1. Ah, Foo Fightersi <3

    Nije tebi lose, uzivas :D I da, joga je savrsena za nas lijene guzice koje ne vole grupne sportove i skakutanja.

    ReplyDelete
  2. Ajde da te čitam opet. ;)
    Hvar dosadan? Ja sam uvijek slušala kako je to top spot za tulumarenje. xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. bome nije tamo gdje sam ja bila :D tj. barem ne ove godine, meh.. Dobro je bilo ugl, ajd, neću se žaliti.

      Delete

 

Newsletter pretplata