The Face Shop Black Head Ex Nose Clay Mask


Prije nekog vremena sam imala jednu forumsku razmjenu uzoraka BB krema tijekom koje sam dobila na poklon ovu peel-off masku za čišćenje pora na licu. Peel-off je vrsta maske koja se skori, te se odlijepi sa lica nakon sušenja (cca 20 minuta). Isti dan sam ju isprobala i koristim ju već mjesecima, jednom tjedno.

Maska je na bazi gline i pretpostavljam kupina (ne vidim drugog razloga za slikom kupine na pakiranju), a pošto su na poleđini uputstva, sastojci i ostale informacije na korejskom, ne mogu vam dati detaljnije informacije u vezi istoga. Sama maska je jako gusta, izrazito ljepljiva i ima intezivan miris po ljepilu (koji meni ne smeta puno). Brzo se suši, pa ju je potrebno brzo nanjeti na željena mjesta s kojih želite ukloniti prljavštine iz pora - s nosa, čela, brade ili cijelog lica. Savjetujem korištenje špatulice ili sličnog instrumenta jer se maska teško ispire sa prstiju dok je još vlažna.

Vjerojatno vas zanima i ono najbitnije - djeluje li? I da i ne. Djeluje na površinska "začepljenja" pora i manje komedone, no ne očekujte da će vam izvuči velike, tvrdokorne komade. Meni je poprilično dobra, no ni blizu Nesurinim flasterima koje ću vam uskoro pokazati u obliku recenzije (inače mi flasteri mnogo bolje izvlače prljavštine iz pora od maski peel-off tipa).

Evo kako izgleda moja koža (čelo i nos) prije nanošenja maske:



















Maska na licu:


Koristi se na način da se na čisto lice nanese maska u debelom sloju (jer tanki sloj neće moći izvući dovoljno sebuma i ostalih nečistoća iz pora), pričeka da se slojevi potpuno osuše (oko 20 minuta) i odlijepe se sa lica. Nakon uklanjanja potrebno je oprati ostatke sa mlakom vodom. Ja nanosim serum nakon umivanja da se koža lakše "smiri". Moguće je blago crvenjenje kože, no definitivno manje nego kod korištenja flastera.

Parenje kože prije korištenja pomaže pri širenju pora i njihovom lakšem čišćenju (ja lice parim na pari biljnog čaja, najčešće kamilice).

I rezultat:


Vjerujem da vas zanima pogled izbliza na samu površinu flastera. Evo nekoliko kadrova koji nisu za one slabijeg želudca (nemojte reći da vas nisam upozorila!):




Ukoliko nemate velikih problema sa porama i ne tražite izrazito jaka sredstva za čišćenje, ova maska bi vam mogla odgovarati. Pošto ju nisam kupila, već dobila na poklon, ne znam joj točnu cijenu ili odgovarajući link za kupnju, no vjerojatno ju možete pronaći na eBayu. Konačna ocjena: 3 od 5.


*Cruelty-free napomena: Nemam informaciju testira li ovaj brend na životinjama ili ne, pa ću editirati post naknadno kad saznam. Hvala na razumijevanju.

12 komentara:

  1. Wow, ovo mi se čini fantastično! Baš tražim neku jaču peel off masku, sve "normalne" uopće ne funkcioniraju na meni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. čekaj da tek vidiš Nesurine flastere što rade :D inače je hvaljena Volcanic Clay maska od The Face Shopa, možeš probati i nju.

      Delete
  2. Odlična stvar! Stvarno vidljivi rezultati! :) Reci gdje si kupila i koliko dođe? I ako imaš kakvu predložiti koja se može kupiti kod nas (ukoliko ovu nisi nabavila u HRV).
    Super blog, volim te čitati btw. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pa jesi li ti procitala post!?!?

      "Pošto ju nisam kupila, već dobila na poklon, ne znam joj točnu cijenu ili odgovarajući link za kupnju, no vjerojatno ju možete pronaći na eBayu" -.-''

      Delete
    2. Oprosti, promaknulo mi je to, moja greška. ;)
      Isto tako, mislim da si mi to mogla lijepo reći i obratiti mi pozornost na ovu činjenicu. Oh well... :)

      Delete
  3. Ja ću čekati post o Nesura flasterima jer su mi trenutno na watch listi pa konačan sud donosim nakon tvog posta :D

    ReplyDelete
  4. Meni se čini da maska sasvim dobro obavi svoj posao. Jesi li koristila Balea flastere, ako jesi reci mi šta ti se čini boljim?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kupila sam Baleine flastere taman danas, napravit ću recenziju uskoro ;)

      Delete
  5. U čovječe, nisam mislila da ih stvarno "vadi". :S
    Odlično jee! :D

    ReplyDelete
  6. Ovo je s ebay-a: http://www.ebay.com/itm/Face-Shop-Blackhead-EX-Nose-Clay-Mask-50g-PEEL-OFF-/320563168496?pt=US_Skin_Care&hash=item4aa30dc4f0#ht_4648wt_905

    a ovo je verzija istoga samo puno jeftinije (cca. 40kn) ^^: http://www.ebay.com/itm/160693288221?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

    ReplyDelete
    Replies
    1. skoro 100 dolara? o_O pobogu... ugl hvala na linkovima! ova druga je jako hvaljena i efikasna, navodno. meni su draži flasteri :D

      Delete

 

Newsletter pretplata