Nesura flasteri za pore na bazi aktivnog ugljena


I napokon - recenzija proizvoda kojeg ste toliko čekale jer sam ga toliko nahvalila. Zaista, radi se o fenomenalnom proizvodu kojeg bi svatko trebao isprobati, unatoč stanju sa porama na nosu ili drugim dijelovima lica.

Flasteri su crne boje i na bazi su aktivnog ugljena. Aktivni ugljen je već dugo poznat kao mineral koji služi ne samo za pročišćavanje vode, nego i čišćenje lica, te je odličan za izvlačenje nečistoća, kako kaže Babushka u svom DIY postu za ugljenastu masku za lice. Osobno preferiram flastere pokraj maski bilo kojih vrsta jer su čišći i efikasniji, barem za moje pore.


Ovako izgleda jedan individualni flaster izvađen iz pakiranja. Tamno sive je boje i njegova je aplikacija jednostavna: namočite nos (ili bradu ili čelo) - običnom vodom, termalnom vodom ili hidrolatom - i nanesite flaster, pritom dobro pritiskajući da se bolje zaljepi za kožu. Suh flaster se neće zaljepiti dobro, pa ako niste dobro namočili kožu ispod flastera, možete natapkati flaster s gornje strane mokrim prstima.


Kao i obično, flaster na licu djeluje 10-15 minuta dok se skroz ne osuši i stvrdne, no ja uvijek ostavim +20 minuta za svaki slučaj. Ovi flasteri su deblji i tvrđi od svih koje sam do sad probala, a možda je u tome kvaka ako gledamo njihovu učinkovitost. Nakon +20 minuta ovo su rezultati:


Lijevo: pore na nosu prije nanošenja flastera, desno: pore nakon skidanja flastera. Slobodno kliknite na sliku da biste ju povećali i primjetili ogromnu razliku prije i poslije.

Vjerujem da umirete od želje za pogledom na flastere. FYI, slike su ovaj put stvarno GADNE i nemojte reći da vas nisam upozorila. (Pokazala sam ih dečku i sablaznio se kao da je vidio duha.) Kliknite na svaku fotografiju za dodatno uvećanje.







Da, fuj. Kao što vidite, flasteri DJELUJU. Čak na meni koja nema nečisto lice. Najviše mitesera je izvukao flaster na području nosa, a manje onaj na čelu. Prije korištenja nisam parila lice ili ga umivala u toploj vodi. Korištenje flastera se preporuča maksimalno 2 puta tjedno, a za najbolje rezultate ja ih koristim jednom tjedno. 

Dolaze u pakiranjima od 5, 10, 50 ili 100 komada. Cjenovno najisplativiji su oni od 10 komada koji dođu 23 kune. Kupiti ih možete kod ovog sellera na eBayu (kod njega naručujem svu azijsku kozmetiku i jako sam zadovoljna jer brzo dostavlja proizvode - cca 10 dana - i poklanja testere uz svaku kupnju).

Kako vam se čine Nesurini flasteri? Ja sam oduševljena s njima, naručujem novo pakiranje ovih dana.

*Cruelty-free napomena: Nemam informaciju testira li ovaj brend na životinjama ili ne, pa ću editirati post naknadno kad saznam. Hvala na razumijevanju.

34 komentara:

  1. odlično, svakako ću jednom naručiti :)

    ReplyDelete
  2. Wow, stvarno puno izvuku :)

    narucujem ih prvom prilikom :)
    hvala na recenziji :*

    ReplyDelete
  3. Super stvar. Obavezno naručujem. :)

    ReplyDelete
  4. omg,koje gromade je izvukao! jedva čekam da dođu i moju pa da ih isprobam :))

    ReplyDelete
  5. i da,zaboravih pitati. čime tretiraš kožu nakon flastera?

    ReplyDelete
    Replies
    1. očistim ju sa micelarnom otopinom i namažem serumom za hidrataciju kože - uglavnom zbog smirivanja crvenila.

      Delete
  6. Ću obavezno da kupim i probam :D

    ReplyDelete
  7. Ne šalje za BiH, užas, idem tražiti drugog sellera

    ReplyDelete
    Replies
    1. žao mi je :/ evo ovaj seller je ok i šalje kod vas: http://www.ebay.com/itm/NESURA-Charcoal-Pore-Strips-Black-Head-Remover-10-/320658251746?pt=US_Skin_Care&hash=item4aa8b89fe2

      Delete
    2. Hvala na linku, ali evo već sam naručila kod ovog seller-a http://www.ebay.com/itm/140599501130?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

      Uh jedva čekam da mi stignu, jer ako sam zadovoljna baleinim a kažeš da su ovi bolji onda :D

      Delete
    3. eh da, i ta je sellerica dobra :) nadam se da će ti biti dobri kao meni!

      Delete
  8. Ja odma narucila,jedva cekam! :D

    ReplyDelete
  9. Jel bolje od Baleine maske i onih trakica isto?

    ReplyDelete
    Replies
    1. recenzirala sam trakice neki dan, pogledaj recenziju ;) meni je bolje svakako. zapravo, ovo je najbolja stvar koju sam do sad koristila za pore, tople preporuke!

      Delete
  10. ideeeees,ovak nekaj ucinkovito jos nisam vidla,narucujem ODMA!! hvala <3

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. poslala bih ti jedan bez frke, no sve sam potrošila :( moram novu turu kupiti.

      Delete
  12. Not aviable to Bosnia and Hercegovina..Grrr...Imas ijednog koji salje ovamo?

    ReplyDelete
  13. Upravo su mi na nosu ;))
    iako nisam dobila free testerice kuverta im je preslatka :D

    ReplyDelete
  14. Danas su mi stigli!! Isprobat ću prije spavanja! :)

    ReplyDelete
  15. Ja sam ih kupila i probala već 2 puta i ništa mi nije izvuklo :((. Ne kužim kako je tebi sve izvuklo. Meni su se pojavile možda 2 ova "izvučenka" iz nosa. Kad sam na bratu radila to, njemu je izvuklo samo s jedne strane nosa, a s druge ništa. A napravila sam sve što si rekla. Dali možda da prvo parim lice, da se otvore pore?

    ReplyDelete
    Replies
    1. možda da. ja uvijek prvo naparim lice prije izvlačenja. i onda s prokuhanom vodom i blazinicom namočim nos i čelo i stavim flastere. sretno!

      Delete
  16. meni su stigli jučer i isto sam isprobala već dva ali nisu mi izvukli skoro ništa iako imam baš vidljive mitisere. idući put ću pariti lice i držati ih 10ak minuta više, nadam se da će djelovati bar malo bolje.... :/

    ReplyDelete
  17. Možeš li mi prodati koji jer ja ne mogu naručivati preko interneta?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poslala bih ti jedan, no nemam ih više kod sebe. Ne znam hoću li ih uzimati više, sry.

      Delete
  18. @Voodoo Blonde, ne mogu pronaći gdje si stavila link sellera :(
    Možeš mi reći od koga naručuješ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne naručujem ih više, ali utipkaj u ebay Nesura Charcoal Pore Strips, pa će ti nešto izbaciti već.

      Delete

 

Newsletter pretplata