Jesenjska 2012 lista želja

Dobila sam prijedlog na Facebook stranici da napravim wishlist post, a pošto to nisam napravila već doooosta dugo, došla je prilika da vam pokažem za čim čeznem ove jesenji (čitajte: što ću manijakalno pokupovati odmah nakon povratka u Zagreb nakon mjesec i pol ljetovanja na jugu.). I dalje se držim cruelty-free politike, pa svi proizvodi koji se nalaze tu nisu testirani na životinjama, kao ni sastojci. Trenutno sam u fazi parfema i domaćih brendova prirodne kozmetike, pa se na ovoj listi želja nalaze i čitavi dućani koje moram posjetiti što prije. Srećom sam našla odlično blogersko kompanjonstvo za shopping pothvate yay :) May the drooling begin.


Illamasqua ruževi - najradije bih ih kupila SVE, no prvo ću iskušati sreću sa nijansama Growl (boja crnog vina) i Liable (rajčica-crvena). Ne posjedujem niti jedan njihov ruž, a ako mi se svide tekstura i postojanost, definitivno ću si priuštiti još mnogo nijansi i izgraditi pravu malu vojsku. Izvori slika: Temptalia, Miss Claret.


Kryolan ruževi - zaljubila sam se u ove dvije genijalne nijanse koje je pokazala Beauty Addict na svom blogu. U lovu sam na idealni ljubičasti i crni ruž, a definitivno očekujem pronaći svoje primjerke jer Kryolan slovi po širokoj paleti proizvoda i odličnim cijenama! Izvor slike: Beauty Addict.


NYX Mega Shine sjajila - posjedujem samo 2 nijanse ovih sjajila (Beige i Cooper Penny) i nije mi dovoljno. Uz Illamasquina Intezivna sjajila, ova su mi definitivno najdraža. Imaju genijalan miris, hidratiziraju usne, nude širok izbor nijansi i pakiranje mi se jako sviđa (hura za malu mašnicu na čepu!). Favoriti: Perfect Red, Crystal Soda, Dolly Pink i Smokey Look. Izvor slike: The Cos View.


Illamasqua rumenilo u kamenu Intrigue - pozdrav, ja sam VB i luda sam za konturiranjem. Moja kolekcija vrišti za proizvodom za naglašavanjem svjetlosti na licu, a Illamasquin Intrigue mi se čini idealnim proizvodom za taj posao. Imala sam u planu uzeti i Spite rumenilo, no pošto mi je danas došla Sleek paletica za konturiranje, prekrižila sam Spite sa liste jer ga ona savršeno zamjenjuje. Intrigue još moram isprobati u dućanu na Cvjetnom, no imam osjećaj da ćemo se odlično slagati, a odlično će poslužiti i kao sjenilo i baza na kapcima. Izvor slike: MattWellsTV.


Red Cherry umjetne trepavice - slove među najboljima na svjetskom tržištu, uz Ardell (koje obožavam) i nekolicinu drugih. Strašno ih želim isprobati, a jedan od mojih dražih sellera na eBayu ih prodaje u lotu od 4 komada za samo 75 kn (uključena poštarina). Izvor slike i link za kupnju: eBay.


NYX Eyebrow Kit with stencils - set za obrve sa šablonama. Iako sam obrve dovela do idealnog oblika i našla dobar proizvod za popunjavanje istih (Ardeco sjenilo za obrve), ovaj me mali set "grebe" za oko već duže vrijeme. Sadrži 4 nijanse sjenila za popunjavanje, šablone, kistić za nanošenje sjenila i češljić s dvije strane. Jako koristan za putovanja, kojih će (nadam se) biti sve više. Izvor slika: Makeup and Beauty Blog.


Nesura flasteri za pore na bazi ugljena - već isprobana, genijalna stvar za izvlačenje nečistoća iz pora na nosu, čelu i bradi (najbolje funkcionira na nosu zbog oblika flastera). Spremam uskoro post o njima, a sljedeći put kupujem pakiranje od 10 komada. Izvor slike: Spletniza Livejournal.


Paco Rabanne Lady Million i Nina Ricci Nina - parfemi mirisne kuće Puig, oboje ljubav na prvo šnjofanje. Ninu sam imala prije nekoliko godina u obliku minijaturne verzije parfema i nisam nikad prežalila njezin gubitak, a Lady Million sam isprobala prije nekoliko dana u lokalnoj parfumeriji i pala na dupe od cvjetne fantazije koju parfem krije u sebi! Izvori slika: Google images.


Prirodni sapuni hrvatskog brenda Mad in China - napravljeni od prirodnih materijala dostupnih svima. Za oko mi je najviše zapela mini kolekcija sapuna Bestijarij i jedan sapun za piling iz stalne kolekcije (znate koliko sam luda za pilingom u svakoj varijanti). Poslala sam narudžbu već prošli tjedan, a paket me čeka odmah po dolasku u Zagreb iako je bilo predviđeno duže čekanje. Svakako očekujte dojmove u obliku recenzije. Izvor slika: Mad in China Facebook.


Mala od Lavande/ECO Lavender products prirodni proizvodi - jedino prodajno mjesto zasad se nalazi u ZG u Studiu BlueS (Gotovčeva 5), a planiram ih posjetiti što prije i isprobati pilinge, sapune i ulja koja se ovih dana posvuda hvale. Izvori slika: ECO Lavender products Facebook.


Još jedan prirodni domaći brend - Miyu prirodna kozmetika. Naletila sam na njih davno na Facebooku, još kad sam otvorila stranicu za blog i od tad škicam njihovu ponudu. Planiram do zime isprobati nekoliko njihovih proizvoda, poput balzama za usne i domaćih sapuna. Miyu proizvodi su ručni rad apsolventice farmacije, a dostavljaju se diljem Hrvatske. Izvor slike i ponuda Miyu proizvoda: Facebook stranica.

Vjerojatno će se još hrpa stvari ugurati u listu želja do povratka u metropolu i obavljanja megaekstraturbo povratničkog šopinga, ali ovo su "udarne točke" moje liste želja.

15 komentara:

  1. Svidaju mi se ruzevi ali nekako mi je najvise za oko zapeo NYX EyeBrow Kit. :)

    Niki

    ReplyDelete
  2. i meni su NYX sjajila uvijek na wishlisti *moram skupit sve*, a i ovaj brow kit mi je strašno privlačan već neko vrijeme :)
    trepuša isto nikad dovoljno :D
    a Nina mi je jedan od najdražih parfema :D

    ReplyDelete
  3. gdje se mogu nabaviti flasteri za pore?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://stores.ebay.co.uk/Cosmetic-Loves/NESURA-/_i.html?_fsub=4111067015&_sid=1053395955&_trksid=p4634.c0.m322

      Delete
  4. Sviđa mi se tvoj cruelty-free pristup, a iz ove liste bih posebno izdvojila domaće brendove prirodne kozmetike :) Hvala na preporuci ;)

    ReplyDelete
  5. Ninu sam imala pred puno godina i sad ju imam opet. Uz Omnia Crytsline to mi je jedan od najdražih parfema. Požuri u Bipu, 240 kn je 30 ml EDT, a elixir 270. Ja uzela elixir.

    ReplyDelete
  6. NYX sjajila *srcad* sve bi ih pokupovala

    ReplyDelete
  7. i ja se spremam na pohod na Illamasqua ruževe, već ih dugo namjeravam kupiti :)) inače obožavam njihove lakove za nokte, savršeni su :)

    ReplyDelete
  8. Eh, da još prave i brow kit za crnokose....*sigh*

    ReplyDelete
    Replies
    1. ako misliš na ovaj kit konkretno, imaju i za crnke: http://img.auctiva.com/imgdata/1/6/7/2/7/2/8/webimg/552308366_o.jpg?nc=134 prvi s lijeva ;)

      Delete
  9. Wow, odličan mi je ovaj Kryolan fuksija ruž! Gdje se to može kupiti?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Brozova 36/2 (u dvorištu), ZG. ako si van ZG-a, moeš naručiti na info@conure.hr

      Delete
  10. Lady Million slobodno mozes preskociti,zapravo bolje da kupis onu uljanu Refan kopiju.Ja imam original edp i predivno mirise,i ja ga volima ali to uopste nije postojano.Duze mi traje ta kopija.jos sam ga forsirala citavo ovo ljeto,i sve sam mislila da se to samo meni cini i da ga drugi oko mene osjecaju,ali ne.A dvoumila sam se izmedju njega i Hypnotic Poisona,bolje da sam uzela HP

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata