Clear-up kozmetički flasteri by Balea

U posljednje vrijeme sam pošteno poludila za flasterima i maskama za čišćenje pora, pa sam odlučila isprobati jedan od rijetkih proizvoda te vrste koji se može kupiti u hrvatskim drogerijama - Balea Clear-up kozmetičke flastere (za izvlačenje mitesera).


Flasteri su oblikom prilagođeni nanošenju na bradu, nos ili čelo, a preporuča se izbjegavanje drugih dijelova lica. U pakiranju se nalazi 6 flastera, što je dovoljno za 6 individualnih nanošenja ako koristite npr. samo na nosu ili nekoliko puta ako koristite na cijeloj t-zoni (poznatoj kao "minsko polje" -.-").


Informacije na pakiranju i sastav:



Flaster sam (ovaj put) upotrijebila samo na području nosa. Koža se namoči vodom prije (možete nanjeti i termalnu vodu ili hidrolat), a nije loše niti napariti lice u nekom biljnom čaju poput kamilice. Na uputama piše da se flasteri drže 10-15 minuta, no ja sam držala 20 minuta.


Koža prije korištenja flastera, flaster na nosu i koža nakon korištenja.

Flaster nakon korištenja:



Suma sumarum: djeluje li? Da, no ne izvlači velike mitesere nego one manje, površinske. Efektom me podjeća na The Face Shop peel-off masku koju sam nedavno recenzirala. Dakle, ako nemate velikih problema sa miteserima, isprobajte. Doduše, radije bih vam savjetovala da prije eventualne kupnje pričekate recenziju Nesura flastera na bazi ugljena koje ću recenzirati za koji dan (imam problema sa računalom, pa ne mogu pristupiti slikama u "Blog" folderu, trenutno koristim netbook) jer su potonje cjenovno i efektom isplatljivije.

Balea kozmetički flasteri su kupljeni u DM-u; cijena 26 kn.

*Cruelty-free napomena: dm-ov stav prema testiranju na životinjama možete pronaći na službenim stranicama dm drogerija. Dokazali su da ne testiraju finalne proizvode na životinjama, no nisu spomenuli sastojke, pa ih stavljam na sivu listu proizvođača (Balea, Alverde (koji nemaju "vegan" oznaku), Babylove, Sun Dance, etc.).

14 komentara:

  1. Dobro izgleda efekt, ali definitivno čekam recenziju nesura flastera :)

    ReplyDelete
  2. Morat cu isprobati, odlicna recenzija!

    ReplyDelete
  3. Uvijek sam mislila da ti flasteri ništa ne djeluju, ali sad bi mogla probati, učinak je sasvim pristojan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, to sam i ja mislila. ajd pricekat cu nesura flastere pa cem viditi :) (Niki)

      Delete
  4. isprobala,nisu losi,ali cekam recenziju nesura flastera,vec su na ebayu na wishlisti ;) inace,imam jako izrazene pore,a nos mi je koma sto se mitesra tice :S

    ReplyDelete
  5. Ja sam isto bila sigurna da ne valjaju ništa...Ali evo razuvjerila si me s slikom flastera s miteserima-nešto je pokupio čak...Isprobat ću ih s obzirom da imam probleme s nosom i bradom-ne puno ali dovoljno...I jedva čekam nesura recenziju da vidim i to-pošto kažeš cjenovno i efektom isplatljiviji...Btw meni majka uvijek govori-parenje kamilicom nekoliko minuta i povlačenje tankim zlatnim prstenom po koži-tako odlaze skoro svi....

    ReplyDelete
  6. Ja sam jako zadovoljna balea flasterima, ali čekaću recenziju nesura flastera, zainteresirala si me :-)

    ReplyDelete
  7. isprobala sam i ja baleine flastere.doduše,nemam mitesere nego proširene i nečiste pore. izvuklo je apsolutno sve van i nos mi izgleda svježije.
    naručila sam i ja nesurine flastere preko linka koji si mi dala.jedva čekam da stignu! :)

    ReplyDelete
  8. Ja sam probala Niveine nekada davno. Nisu mi se ucinili bas djelotvornim, ali ja imam bas puno mitesera.

    ReplyDelete
  9. Čekam Nesurine flastere jer si me navuklllaaaaa :D i neću da kupim ništa prije toga ...

    ReplyDelete
  10. zabroavila sam te pitati jesi li imala kakve nuspojave nakon baleinih flastera? meni je dan nakon korištenja,nos bio pun sitnih gnojnih prištića :/

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. nisam imala nikakve reakcije. imaš li opekline od sunca, prištiće ili suhu kožu na tom području? gore na etiketi proizvoda piše da se ne bi smjelo koristiti u tim situacijama.. ako nije zbog toga, onda ti je koža bila oštečena od potezanja i ljepljenja. ako ćeš i dalje koristiti flastere, obavezno hidratiziraj kožu iza, no bilo bi najbolje da sad neko duže vrijeme ne koristiš dok ti se ne smiri.

      Delete
    2. nemam opekline ni prištiće,samo proširene pore,a koža mi je masna.
      prvi dan sam bila oduševljena kako je sve izvuklo,a sutradan koma -.-
      hvala na savjetu! :)

      Delete

 

Newsletter pretplata