Brzinski post 08/08/12

Napokon sam našla kafić koji ima vajrles :D Visim u njemu već dva dana i nadoknađujem čitanje mailova, foruma, facebook objava itd.

Na plaži koristim sve i svašta za zaštitu kose i kože od UV zraka, morske vode i topline, no najdraži su mi proizvodi Avene termalna voda, Macadamia Healing Oil Treatment ulje za kosu i Sun Dance balzam za usne sa zaštitnim faktorom 50:


:šitasta fotka s mobitela mode on:

Ne tako davno sam na FB pitala jel Macadamiin Moisturizing Rinse regenerator vrijedi tih novaca, a većina mi je cura javilo da nije baš nešto, dok se u ulje kunu životom. U ožujku sam probala Moroccanoil ulje koje mi je bilo stvarno dobro, no nakon Macadamia ulje sam shvatila da mi je bilo očajno jer mi je činilo kosu premekanom i "prežvakastom". Naknadno sam saznala da ima hrpu silikona u sebi, dok mi od Macadamie kosa postaje meeekana (no i dalje normalna), mirisna i zdrava. Već vam sad mogu obećati da ide u favorite srpnja i kolovoza koje ću obaviti po povratku u Zagreb.

Srećom nisam previše potamnila na moru pa mi sve BB kreme i dalje odgovaraju, što mogu zahvaliti velikom slamnatom šeširu, naočalama i odlasku na plažu tek iza 16 h, ponekad i kasnije. Avene termalna voda mi je došla kao budali šamar jer su mi oči jako osjetljive na more i sol, a ona ih u jednom špricu ukloni sa lica.

SunDance marka me oduševila, a ovaj balzam za usne mi je super došao jer zbilja jako štiti pošto ima zaštitni faktor 50. Mane su mu brzo ispiranje i bijeli film na usnama, što sam maksimalno izignorirala zbog visoke zaštite.

Moram s vama podijeliti oduševljenje sa iHerb.com stranicom, koju mi je otkrila AnaviGlam, a čujem da i slavna Viola sa KC bloga redovito kupuje kod njih. Sva kozmetika, suplementi i ostali proizvodi su maksimalno prirodni i nisu testirani na životinjama. Ponuda je GOLEMA sa zbilja dobrim cijenama. Napravila sam si već 2 shopping liste, jedva čekam obaviti prvu kupnju! Za prvu kupnju daju kupon za popust od 5 $. Ako se odlučite na kupovinu, imajte na umu da je najjeftinija poštarina 6 $ s tim da paket mora imati maksimalno 1,8 kg. ;)


Dok ovo pišem, pijem najukusniji koktel IKAD - Caribbean Sun. Ne mogu naći nigdje recept na netu, no radi se o bezalkoholnom miksu papajinog, mangovog, ananasovog i narančinog soka. Genijalno!


Živ'li!

*Cruelty-free napomena: Avene, Sun Dance i Macadamia Natural Oil su CF brendovi.

4 komentara:

  1. Hvala za "označavanje" ;) i drago mi je da ti se sviđa...svakako se javi nakon prve naruđbe da čujem komentare!
    ps-uživaj na moru!
    lp

    ReplyDelete
  2. uh i meni bi sad dobro došel jedan ovakav koktel :D btw di ima za kupit macadamia ulje u zg-u?

    ReplyDelete
    Replies
    1. u Frizer priboru Domjanovićeva 6 (mislim da je to ta adresa), kod Kvatrića i u svim boljim salonima i ljekarnama. ja sam svoj primjerak kupila u Lavanda Mia ljekarni - 10 ml 37 kn. čim se vratim u ZG kupujem 30 ml <3

      Delete
    2. hvala ti :) i ja ću po svoj primjerak uskoro ^^

      Delete

 

Newsletter pretplata