Vi pitate, ja odgovaram!

Drage cure (i dečki, ako čitate blog), u zanosu pisanja ideja za nadolazeće postove i recenzije, palo mi je na pamet da bih mogla napraviti Q&A post, dakle "Question & Answer" post u kojem bih objavila vaša pitanja i odgovore vezane za blog, kozmetiku, navike ili nešto četvrto što vam padne na pamet. Ideja je da me bolje upoznate i saznate neke stvari koje vjerojatno ne bih spomenula u postovima ili se sama sjetila napisati.

Pitanja ostavite u komentarima ili na mail voodoo-blonde@hotmail.com. Sutra ću odgovoriti na pitanja u vidu novog posta. I nemojte biti zločesti ;D

16 komentara:

  1. Moram pohvaliti ove kategorije sa strane, ne znam je li to nešto novo, dosad nisam išla za tim, ali sve je tako uredno i pregledno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala puno! stavila sam ih prije neka 2 mjeseca, nije pretjerano novo :) meni osobno je najkorisnija tražilica sa desne strane, stalno ju koristim kad tražim stare postove. drago mi je da su tebi kategorije korisne, nisam imala feedback do sad!

      Delete
  2. kako izgleda tvoja morning/evening routine za njegu lica? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to će biti opširno za odgovarati hehe. hvala ugl :D

      Delete
  3. Odlični su ovi tagovi dole, super praktični, masu toga sam pretražila već tako, a tek sam neki dan uopće našla ovaj blog :) Pitanja imam, baš super da si stavila Q&A post :)

    Zanima me kako stojiš s Melvitom? Ja sam se pronašla u nekoliko njihovih proizvoda, a ponajviše su me privukli s tim što ne testiraju na životinjama i što koriste organske sastojke. Njihova Apicosma kremica za mješovitu i normalnu kožu mi je super, iako je po ljeti manje koristim i dobro bi mi došlo nešto lakše. Piling gelovi za tuširanje su mi isto odlični. Prije su me mučile začepljene pore i prištići na prsima i leđima, sad više toga nema. Dosta su velikodušni s testerima, pa ću ti rado ustupiti neke ako te zanima, jer ja ne znam kud bi s njima :)

    Drugo, imaju li ti azijski brendovi nekakve BB kremice za nas blijede s rozim / hladnim podtonovima? Imam generalno dobar ten, pa ga ne volim mučiti tekućim puderima osim ako je baš neka fensi prilika, pa bi mi neka BB kremica super došla. Ima dana kad se osjećam i izgledam isprano, pa da me malo osvježi ;) Dosad sam probala jednu Baleinu i jednu Alverdeovu, ali me nisu baš bacile na koljena.
    A ni s tekućim puderom nikako na zelenu granu :( Svaki, ali baš svaki mi je prežut. Preko ljeta mi je dobar Max Factor puder u kremi, mislim da je Creamy Ivory nijansa, ali mi je već u jesen prežut i neiskoristiv. Gdje da tražim?

    I na kraju evo par proizvoda koji su mene oduševili:

    Boujois Flower Perfection translucent smoothing primer http://www.bourjois.co.uk/catalog/make_up/complexion/enhancer/flower_perfection_translucent_smoothing_primer - ja ga ne koristim kao primer, nego umjesto pudera u kamenu. Obično prvo stavljam korektor, pa BB kremicu ili tekući puder (ako je fensi prilika) i nakon toga prekrijem s ovime. Prekrasno izjednači ten, matira i daje neku svježinu ^^ Vrijedio je svake lipe :)

    ELF Studio Under eye concealer & highlighter, nijansa Glow/Fair - http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~126.htm - lagane teksture i dosta rijedak, super prekrije moje podočnjake i bilokakvo crvenilo ako ga ima, obično oko nosa ili obraza. Žao mi je što ne postoji isti proizvod namijenjen cijelom licu, riješio bi mi probleme s tekućim puderom.

    Eto, što se make-upa tiče, bez ove dvije stvari ne mogu, sve ostalo je zamjenjivo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala na preporukama! što se tiče Bourjoisa, čula sam nekoliko pohvala za taj puder-primer. ne znam testiraju li oni na životinjama ili ne (mislim da su u sivoj zoni), no našla sam si nekoliko HG proizvoda za matiranje pa nisam sigurna hoću li ga isprobavati. iako je u dućanu bio jako fin pod rukama, kad sam probala tester. a za ELFov korektor i highlighter u jednom sam također čula dosta pohvala, to moram probati ako budem uskoro od njih išta naručivala.
      hvala na pitanjima!

      Delete
  4. Kako napraviš tako dobre fotke kad slikaš lice ? Je l' ti neko pomaže ? :) i koju četkicu preporučuješ za nanošenje podloge ( link :D )

    ReplyDelete
    Replies
    1. ajd jedno lagano pitanje, hvala na postavljanju ;)

      Delete
  5. Možeš li podijeliti s nama neke TOP proizvode, što dekorativne što preparativne, što za kosu i sl....ti uzmi prosjek da li je to TOP 3 ili TOP 5 itd....;D ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dobila sam identičan upit na mail, pa ću na ovo vjerojatno prvo odgovoriti. hvala što si ga postavila!

      Delete
  6. Kad bi sa sobom na put mogla nositi samo jedan jedini komad šminke, koji bi to proizvod bio? Da, da, teško je pitanje. :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaaaa kud ovo pitanje, najgore od svih! :D jel može "jedan jedini komad kozmetike"?

      Delete
    2. Ako ti olakšava, može! :)

      Delete
  7. Je li itko iz tvoje okoline imao utjecaj na tvoj početak šminkanja, odnosno tko te potaknuo za ulazak u make-up world ? Koju bi osobu istaknula kao najbolje našminkanu (hrv, stranu)? Eto, da imaš šta razmišljati :D

    ReplyDelete
  8. Koliko imas godina :) U nekim postovima mi izgledas tako mlado,a u nekim onako malo zrelije :)

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata