Skinfood Egg White Pore Mask - maska za pore


U maničnom napadu na eBay i obilje azijske kozmetike na webu, ugrabila sam i Skinfood-ovu naslavniju masku za pore "Egg White Pore Mask". Dakle, radi se o maski za lice od bjelanka jajeta, ako sam dobro skužila. Nemam izražene mitesere ili pore, no ponekad se zna nakupiti toliko nečištoća u porama da je to čudo. Od svih proizvoda za čišćenje pora najefikasniji su mi flasteri, a ovo je prvi put da sam probala masku koja je baš ciljano namjenjena čišćenju pora.

Naručila sam set uzoraka od 3 izdašne vrećice po nekih 5-6 grama po mojoj procijeni, što je dovoljno za 2 upotrebe po vrećici ili 6 upotreba ukupno, s tim da ju nanosim na cijelo lice (za samu t-zonu bi trajalo i do 10 pakovanja). Ako računate da ovakve masku koristite maksimalno jednom tjedno, trajati će vam mjesec i pol dana, što je sasvim dovoljno za isprobavanje prije narudžbe velikog pakiranja od 100 g koje bi vam trajalo zauvijek. Skinfood je inače jedini brend za čiji proizvodi imaju tester pakiranja za SVE. OK, možda ne sve no 90% ponude, pa možete isprobati nešto od njihove ponude za male novce.

Maska je jako gusta i bijele boje, a lako se razmazuje. Kao što rekoh, dovoljna je polovica pakiranja jedne vrećice što bi iznosilo nekoliko grama. Maska nije peel-off tip, dakle ne stvrdne se i odljepi, već se umije nakon 10-15 min. Ja ju volim držati 20 min čisto da budem sigurna da se "primilo". Maska se blago sasuši nakon nekoliko minuta, no ni približno dovoljno da se svrsta pod peel-off tip maske. Moram istaknuti jako ugodan miris koji sam primjetila kod drugih Skinfood proizvoda.


Proces i rezultat maske na licu:


Ne znam koliko bi se vidjela ako biste kliknuli na sliku, no najviše "crnoglavaca" imam na području čela i nosa, dok su najdublji i najveći na bradi. Oni se začudno ne vide toliko jako na fotkama. Iako je ten čist, postoji diskoloracija na području između obraza i usana, te povremeno crvenilo oko nosa, korijena nosa i usana. Kad se maska nanese, određene "točkice" su izražene. To su pore u koje se maska ne upije odmah, pa ju treba dobro utrljati. Ja volim utrljavati polako no čvrsto masku u lice jer mu tu i tamo treba dobra masaža. Rezultat nakon 20 minuta - koža lica izgleda čišće, mlađe i zaglađenije. Pore mi NISU u potpunosti očišćene, no budimo iskreni - koje sredstvo može SKROZ očistiti sve pore sa lica? Ako znate takvo jedno, a nije iritirajuće ili puno kemikalija, javite mi. Primjetila sam da ako nanesem masku prije spavanja, t-zona mi je mnogo manje masti preko noći i ostaje više matirana do jutra, što je meni poznata boljka. Ako masku nanesem ujutro, šminka mi mnogo bolje sjeda i izgleda zaglađenije i općenito bolje.

Suma sumarum: Ako imate nečistu kožu, duboke i zakrčene pore, masnu kožu ili želite isprobati nešto novo za čišćenje, preporučujem vam ovu masku, NO - ne očekujte čuda. Maska ima prvenstveno privremen učinak kao i svi čistači i jednom će se pore napuniti a nečistoće nakupiti. Mislim da nema potrebe nanositi ju češće od jednom tjedno. Toplo preporučujem ako imate problema sa pretjeranim lučenjem sebuma preko noći. Maska neće učiniti nemoguće mogućim - ali će lijepo očistiti lice i izgledati će mnogo bolje.

Set vrećica sam kupila na eBayu od sellera bringbringshop, a platila sam ju 20ak kuna. Tražeći link, vidjela sam da je seller promijenio količinu vrećica na 10 i povećao cijenu na 55 kn. Ako ste svejedno zainteresirani, evo link.

A na koji način vi čistite pore?

4 komentara:

  1. Meni je odlična Avonova samozagrijavajuća maska za čišćenje pora, ni ona naravno nije čarobna da očisti svaku moguću poru na licu, ali rezultat je sasvim pristojan i vidljiv! Samo što ima AHA (i BHA?) kiseline pa nije naodmet biti SPF osvješten, ali ja ionako konstantno nosim spf 50 ili 30 pa mi ne smeta...

    ReplyDelete
  2. Uuu, razlika je i više nego vidljiva, i na maloj slici. Definitivno ću probati ovo. Pa bankrotirat ću zbog tebe i tih tvojih azijskih recenzija. :/

    ReplyDelete
  3. Ova maska mi stoji na wish listi već tjednima - zaključak : kupujem :D

    ReplyDelete
  4. Ja koristim neki Avon osvježavajući piling za pore koji mi nije uopšte osvježavajući već poludim kad ga stavim,grije se ko lud ... Ja ga koristim jer mi dobro dođe za njuškicu,nekako tu najviše vidim rezultate :) nije loš,neka 2 - 3 € dođe ali tražim da pokušam nešto novo . Moje piling sredstvo br.1 je smeđi šećer :)

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata