Missha M Perfect Cover BB kreme - 21 i 23 (final)

Jučer sam postala samo swatcheve, a danas vam donosim kompletnu (finalnu) recenziju mojih najnovijih BBca - Missha M Perfect Cover u nijansama 21 i 23.


M Perfect Cover je najpoznatija BB krema u cijelom Missha asortimanu i često ljudima baš ona padne na pamet kad se izgovori samo ime brenda.
Još prije kupovine prve, svjetlije nijanse, dobila ju u obliku uzorka od jedne drage cure prilikom jedne razmjene i - oduševila me! Odmah ubrzo sam naručila i full size kremu u varijanti od 20 ml, a kako je dolazilo i ljeto, uzela sam par dana iza i tamniju nijansu, 23 (dok je ova prva još bila na putu).

Istaknula bih dvije karakteristike koje su me najviše dojmile kod ove kreme - srednje prekrivanje i odlična kontrola sebuma. Znate ono kad naletite na idealnu BB kremu, no prejako ili preslabo prekriva? Slabu uvijek možete nadograđivati sa više slojeva, no onda riskirate prebrzo trošenje proizvoda ili cakey izgled lica, a prejako prekrivanje možete riješiti sa jako tankim nanošenjem, no onda se gubi SPF zaštitna koja je bitna odlika ovih krema, a koliko često pretjerate i nanesete previše? (Ja uvijek pretjerujem u količini. Sa svim :D)

Prekrivanje je, dakle, srednje i taman mi paše jer kremu mogu nositi u bilo koje doba godine (zimi često nosim teže podloge, a ljeti laganije i prozračnije). Kontrola sebuma se pokazala najboljom od svih BB krema koje sam do sad probala, a probala sam ih stvarno dosta - skoro 20! Najbliže ovom je došla Skin79 VIP Gold, no to bih pripisala njenoj laganijoj teksturi i kvaliteti samog brenda (kojeg jako volim). Masna t-zona me izluđuje i skoro uvijek ju moram matirati sa puderom u prahu, no sa ovom kremom se mogu opustiti jer je matiranost zagarantirana. Čula sam od mnogih cura da njima ne matira niti malo, no opet - jednako toliko sam čula da preslabo ili prejako prekriva, pa preporukama nikad niste 100% sigurni.

Jedino što me iznenadilo jest veličina ovih tubica - dosta su male i zbilja sam se brinula da ću ih prebrzo potrošiti, no pošto imam obje nijanse, znam da sam sigurna do zime.


Krema mi nije uzrokovala prištiće i nije mi začepila pore, a još jedan plus ide i formuli - srednje gusta, malo više vuče na vodenasto i lagana je za razmazivanje, no ako ste fan prstiju prilikom nanošenja, svejedno preporučujem jednu od svojih BB alatki - bockalicu ili kist za tekući puder. Ne morate trošiti silne novce na to, ja ima bockalicu od 20 kn sa eBaya i meni je savršena. I kad već hvalim kremu do kraja, napomenut ću i da odlično zagladi lice i ujednači ten bez efekta maske ili prejakog prekrivanja. Ukratko, ova krema me oduševila!

Swatcheve na ruci sam postala u prošlom postu, a ovdje ću samo staviti fotke krema na licu:

Missha M Perfect Cover - 21. Lijevo: lice bez BB kreme, desno: lice nakon nanošenja BB kreme. 

Missha M Perfect Cover - 23. Lijevo: lice bez BB kreme, desno: lice nakon nanošenja BB kreme.

Fotografije su uslikane u različitim periodima dana - prve ujutro a druge tijekom zalaska sunca, pa je ton kože poprilično različit. Iako sam mislila da će mi nijansa 23 trenutno biti pretamna i da ću je moći koristiti tek kad potamnim na moru, prevarila sam se - nijansa je u principu tamnija od 21ce, no obje se toliko lijepo stope sa kožom i razlika ne bude toliko uočljiva. Nijansa 21 mi je malo presvijetla čak - za jednu nijansu po mojoj procijeni, a kod nijanse 23 je uočljiviji rozi podton kojeg imaju obje kreme/nijanse. Ako ste neutralni li rozi, krema će vam odlično pasati, a žuti podtonovi bi mogli potražiti sreću negdje dalje. Visok SPF42 i PA+++ zaštita ovu kremu čine idealnom za ljeto, kao i za sva ostala godišnja doba.

Ne znam 100% kako koreanski brendovi stoje sa testiranjem na životinjama (osim Skin79 za koje znam da su cruelty free), no mislim da je Missha na bijeloj listi, barem koliko tvrdi So Loverly blog (For those wondering, Missha is against animal testing for product development and their packaging is recyclable. They do use animal derived ingredients though as the Perfect Cover BB Cream contains caviar extract. - dakle, proizvod nije testiran na životinjama, no nije niti veganski), a KARA (Korea Animal Rights Advocates) za Misshu kaže da su neka testiranja provedena (pitanje je kad točno?) no ne za sve proizvode, pa se svaki posebno označuje za testiranje (a podatci nisu potpuni). Missha se ne nalazi na Petinim listama uopće (niti na bijeloj niti na crnoj), pa ću svakako poslati email tvrtci direktno sa upitom.

Edit: Kontaktirala sam Misshu - osobno ne tesitraju na životinjama, no "ono što rade u Kini njih se ne tiče" (krasno, krasno) a Skin79 također prodaje proizvode u Kini pa nisu niti oni na bijeloj listi.

Kreme sam nabavila od sellerice rubyruby sa eBaya i preporučujem ju jer (iako ne stavlja testere u paketiće) prodaje originale i sve uredno dolazi za tjedan-tjedan i pol.

Danas smo se Babushka i ja još jednom družile prije odlaska na more, a zalutale smo i u dm (blogerska kava tj. čaj bez šopinga iza je ništa hehe), pa me ona nagovorila da nakon DUGO vremena kupim jedan Balea proizvod za lice. Riječ je o hvaljenom Aqua serumu za lice kojeg je dosta nahvalila, a kako sam ja u potrazi za novim cruelty free proizvodima (da, Balea i Alverde su sigurni), odlučila sam mu dati šansu. Dezić je Naturally Fresh kristal  i jedini koji ima Leaping Bunny oznaku na ambalaži, a šampon Annyer, marka koju sam samo susretala u Nami do sad (sjećam se još kad je moja teta koristila njihovu boju za kosu u 90-ima) no nisam znala da su cruelty free do neki dan. Stigao mi je puder za matiranje od Innisfree-a i jako me veseli isprobavanje! Update za puder: ispostavilo se da njegova matična tvrtka Amore Pacific ne provodi kozmetička testiranja na sastojcima ili proizvodima, no provode druga farmaceutska istraživanja na štakorima i miševima - http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed?term=amorepacific%20rats - klik za info o autorima članaka.


Za kraj jedna kratka napomena: putujem na more za 2 dana i nisam sigurna koliko ću stići postati recenzije, no fotkati ću sve i svašta, pa ćete biti u toku svakako.

9 komentara:

  1. Annyerov sajt je užasan, nema nikakvih informacija, niti je izlistano pola proizvoda. :-/ Koliko je košta šampon i militraža me zanima? Ajde, baš me zanima kakav će ti biti! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 12 kn za 300 ml. da, sajt im je kao da je radio netko za domaći iz informatike u prvom srednje. :/ meni je dobar za sad, možda ne čisti jako koliko bih htjela, no probati ću svakako i onaj za masnu kosu.

      Delete
  2. Odlučila sam uzeti nijansu 27, mislim da će mi sad odgovarati za ljeto. Hvala na recenziji, jedva sam dočekala :)

    ReplyDelete
  3. I'm surprised that both shades seem to match you pretty well, though I think 21 makes you look a bit lighter. The bb cream makes your skin look very even - I like the coverage of the Perfect Cover but something in it always makes me break out :/

    ReplyDelete
  4. možeš li mi preporučiti sellera za tvoju bockalicu od 20kn? baš mi treba jedna :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. kupila sam ju davno, pa mi više nije u eBay zapisima, no samo upiši u tražilicu: duo fiber stippling brush. sve je to isti Kinez :)

      Delete
  5. ...ja sam našla Misshu u nijansi 31 i nadam se da će makar ta nijansa odgovarati ali kupujem tek najesen ... baš me zanima kakav će ti biti ovaj puder u prahu??? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja ću pokušati nabaviti nijansu 27 za sljedeće ljeto, pošto mi je ova ipak presvijetla, no gledam sve po eBayu 30 dolara hm??
      puder je za sad jako dobar, nadam se da se neće promijeniti stanje.

      Delete

 

Newsletter pretplata