Holika Holika Essential Petit BB krema + prvi dojmovi Skinfood Aloe Sun BB kreme


Zadnjih 2 tjedna imala sam priliku isprobati BB kremu iz meni donedavno nepoznatog brenda - Holike Holike, a riječ je o Essential kremi iz Petit kolekcije (u kojoj se još nalaze i Clearing, Watery, Shimmering i Moisture kreme).

Essential je opisana kao krema koja pristaje na sve tipove kože, a glavna odlika joj je hidratacija. Kolagen i kavijar u sastavu pomažu koži da ostane elastična i zdrava. Sprečava nastanak bora, djeluje kao primer na licu i zaglađuje kožu, i tako dalje.. uglavnom, nikakvi novi i intentivni navodi za jednu BB kremu.

Sa ovom kremom konkretno sam krenula malo zabrinjavajuće jer sam, isprobavajući nekoliko proizvoda dnevno (moja soba se pretvorila u skladište testera) ostala šokirana kad su se drugi dan korištenja ove kreme pojavili prištići na čelu, od toga jedan potkožni. Bila sam zbezezeknuta jer ja nikad nemam prištiće, a kamoli od BB krema, koji ih trebaju sprečavati!
Srećom, ispostavilo se da je krivac za prištiće ipak bila jedna L'Erbolario krema koja je bila pogubna za moju kožu jer je jako hidratanta i preteška za ljeto, a vjerojatno je bio i neki sastojak u njoj koji mi je zasmetao (Crema Viso al Polline di Fiori).

Dakle, ova krema me ugodno iznenadila prekrivanjem. Ima dosta dobro prekrivanje koje je blizu Skin79 Intense Classic Balm kreme, a svejedno jače od Misshe M Perfect Cover koja bi trebala navodno jako prekrivati (meni ne). Ton kreme je, ponovno, neutralan i odlično se stapa sa kožom. Ja imam veliku sreću da sam neutralnog tona kože pa mi velika većina krema sa istočnog tržišta odgovara, makar imale sivila u sebi.


Na ruci krema ima blagi breskvasti ton, no vjerujte mi - skroz je neutralna. Paše svijetlijim tonovima kože, od N15 do N25, po mojoj procijeni. Ako ste tamne puti, vrlo vjerojatno vam neće odgovarati, pogotovo ljeti.

Krema je gušća, no odlično se nanosi na lice (za razliku od Skin79 IC koja se malo teže razmazuje). Iako nisam ljubiteljica korištenja ruku tijekom nanošenja BB krema, već koristim kist za tekući pudera (za gušće BB kreme) ili bockalicu (za rjeđe BB kreme), no ova najbolje izgleda kad se nanese prstima umjesto četkicama.

Tijekom teksta sam ju usporedila sa nekoliko krema koje posjedujem, pa bi bilo red da pokažem usporedne swatcheve istih*:



Kontrola sebuma joj je slaba - moja inače masnija t-zona se zasjaji nakon samo nekoliko sati (a uvijek nosim običnu kremu/fluid za lice ispod BB krema). Zbog jačeg prekrivanja i hidratacije, srednje jake SPF zaštite (30) te svijetlije nijanse, Essential Petit će biti odlična krema za kasnu jesen i zimu. Nosit ću je još koji tjedan po gradu prije odlaska na more, no matiranje prozirnim puderom u prahu je obavezno. Savjetujem vam da ju izbjegavate ako imate hiperosjetljivu kožu sklonu prištićima i nepravilnostima, imate tamniju put ili jako masnu kožu lica. Također, krema ne ističe suhe dijelove ili pore, što je svakako plus.

Kupila sam ju na eBayu od sellerice rubyruby76, po cijeni od samo 38 kn na ovom linku. Došla je za točno tjedan dana, no nisam dobila nikakve testere jer ih ova sellerica ne dijeli (naručila sam još stvari kod nje i uvijek isto).

***************

Još bih se samo osvrnula ukratko na Skinnfood Aloe Sun BB kremu u svijetlijoj (1) nijansi, čiji sam uzorak dobila od drage forumašice:


Aloe Sun me strašno podsjetila na Skin79 VIP Gold Super Plus kremu, no ipak se obje razlikuju jedna od druge u nekoliko odlika:

- Aloe Sun ima breskvasti/rozi podton, a VIP Gold neutralni
- Aloe Sun daje mat finiš, dok je kod VIP Gold kreme diniš dewy (sjajan)
- Aloe Sun ima SPF20 PA+, a VIP Gold SPF25 PA++

Ako vam se svidila recenzija VIP Gold kreme koju sam u više navrata postala na blogu, no brine vas neutralni ton kreme koji zna vući na sivo, možda je Skinfood Aloe Sun krema dobro rješenje zbog svog rozog podtona. Obje kreme slabije prekrivaju i nisu za kožu sa većim nepravilostima.



(*isprike na tipfeleru na fotografiji usporednih swatcheva kod HH kreme)

Nadam se da su vam ove recenzije pomogle u odabiru BB krema. Ako imate ikakva pitanja, možete mi se obratiti na mail (pod "Kontakt"). Usporedne swatcheve svih BB krema koje sam skupila objavljujem sljedeći tjedan.

Živ'li.

26 komentara:

  1. Ja san se mislila između ove Holike ili Skin79 IC, ali san se ipak odlučila za ovu Skin79. Super ti je na licu, vjerojatno bi i meni bila dobra. a, sad koliko bi je koristila ne znam, jer kažeš da si se zamastila. a, od toga bježim koliko je god moguće. Masti li Skin79 koliko i ova Holika?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne, sve Skin79 su mi laganije na licu od ostalih brendova kremi. VIP Gold je u biti jedina koja se ne topi po ovim ljetnim vrućinama sa lica. najbolje mi matira Missha M PC, ne nosim s njom niti puder, odlična je :)

      Delete
    2. super onda. bitno mi je da je skin79 lagana. A, Vip gold ću uzet onda nekom drugom prilikom. za sad sam se opskrbila sasvim dovoljno

      Delete
    3. ček, za koju Skin79 pitaš? Intense Classic i VIP Gold su obje iz brenda Skin79 :D ako pitaš za Intense Classic, ta nije toliko lagana, dapaće, žbuka pošteno, a.k.a. revlon colorstay. VIP Gold je jako lagana i ne topi se na licu, iako slabo prekriva. za ljeto preporučujem više VIP Gold

      Delete
    4. a uuu. na Intense Classic sam mislila. mislin nju san već naručila. :/ uf, čekat će ona zimu onda ako je takva žbuka. iako mi ne triba veliko prekrivanje uopće, pa bi ta VIP Gold i bila dobra.
      Ali svejedno će Vip sačekat malo dok ne potrošin barem jednu kremu.

      Delete
    5. gle, iskoristit ćeš ju sigurno, ako ne sad za cijelo lice, onda kao korektor za nepravilnosti :) možeš ju miješati sa drugog bb kremom za neki posebni efekt. javi kakva je ;)

      Delete
    6. a i to šta kažeš. potrošit će se sigurno, jer BB kreme najviše i koristim. stvarno su super! Oću, javim ;)

      Delete
    7. koji ti je ono plavi tuš na očima? :D

      Delete
    8. Maybelline Expression Kajal olovka za oči u nijansi 39 Azur ;)

      Delete
    9. Tnx! Lipo si crtu povukla, pa sam mislila da je tuš :)

      Delete
    10. evo javljan da je skin79 poprilična žbuka. :/ i svijetla mi je. i ona ide na čekanje do zime.

      Delete
    11. bit će slađe kad ju počenš koristiti za koji mjesec od pustog čekanja :D al da, i meni je žbuka, no nijansa mi super paše, obožavam ju nositi zimi.

      Delete
  2. Kakvog je Missha podtona ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. blagog roskastog na ruci, no na licu se stapa i oksidira u neutralni, barem meni.

      Delete
  3. Potpisujem recenziju u potpunosti posto imam hh i u svemu mi je kao i tebi. To mi je prva bb krema i moram priznati da me prekrivanje pozitivno iznenadilo.
    p.s. pohvale za blog, pratim i na fejsu i radujem se svakoj novoj objavi :)
    super je sto imamo isti podton i kozu pa mi tvoje recenzije puno znace

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala što me pratiš i na pohvalama! :)

      Delete
  4. Imam Skinfood Green Tea Peach, bb kremu. Iz prv eme nije oduševila, onda sam joj pružila drugu šansu i očarala me.
    Razmišljam i o Skinfood maskama i ostalim stvarčicama. :).

    E da imam ako želiš mogu ti poslati Skinfood Fresh Fruit Lip&Cheek, u nijansi Pomergranate, par puta sam ga probala ali nevolim ta kremasta rumenila...

    ReplyDelete
    Replies
    1. svakako probaj Egg Pore White masku, meni je super za čišćenje lica, baš sam ju danas poslikala za recenziju :)

      možeš mi se javiti na mail za ostalo (voodoo-blonde@hotmail.com) :*

      Delete
  5. baš si me zarazila s tim bb kremama, opće me strah doći na tvoj blog (jep, moja wishlista gotovo svakim tvojim postom sve više raste) :D nego, dvojim se između skin79 vip gold i misshe pc (mislim da bi mi čak nijansa 23 bolje odgovarala jer mi je faca dosta potamnila)..koja bi bila bolja sad prek ljeta? bojim se da mi vip gold nebi bila presvijetla..

    ReplyDelete
    Replies
    1. između njih dvije svakako Mishha M PC 23. ja sam ju naručila i očekujem ju za koji dan, pa sačekaj recenziju ;) meni je 21-ca maaalo presvijetla, a 23 će biti odlična za ljeto. jedva ju čekam dobiti u ruke.

      Delete
    2. a i zbog toga što Missha PC ima spf 42, a VIP Gold samo 25.

      Delete
    3. e hvala, čekam onda recenziju :)

      Delete
  6. Trebam savjet! Dakle, treba mi BB krema za ljeto, da se ne topi, da lijepo ujednači ten (dakle da nije prozirna, ali ni full coverage) i da je tamnija nijansa. Koža mi je ljeti mješovita. Preporuke? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pričekaj recenziju Misshe M Perfect Cover u nijansi 23 sljedeći tjedan, pa procijeni bi li ti pasala ili ne, jer bih ti nju savjetovala

      Delete
    2. Super, taman sam kroz idući tjedan i mislila naručiti, hvala :D

      Delete
  7. Mislim da ću definitivno ugrabit ovu Holika kremu, samo možda u kojoj drugoj varijanti. Već imam tolko tih azijskih stvari na wish listi, a za sve si ti kriva, samo da znaš. :D

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata