DIY: Ljetni piling "Slatki limun"

S dolaskom toplijih dana promijenila sam brojne navike, kako to inače biva. Neke od njih su komplicirane i neću ih ovom prilikom pretjerano nabrajati i pravdati, dok su druge jednostavne poput pilinga za lice i tijelo kojeg koristim na tjednoj bazi (svaka 3 dana bi bilo idealno, no često se to pretvori u 1x tjedno. Sram me bilo.) Ovaj novi ljetni piling i dalje ima dobru staru bazu - med, no ostali sastojci su bitno izmijenjeni. Stari recept možete pogledati na ovom linku.

Za ovo mučkanje trebati će vam:

- posudica od barem 2 dcl. Ja sam reciklirala staru staklenku od organske mermelade.


- jedna jušna i jedna čajna žlica (za mjerenje)


- med (najbolje domaći)


- bijeli šećer (koristite bijeli umjesto smeđeg pogotovo ako imate osjetljivu kožu jer je potonji ekstra grub)


- i jednu polovicu limuna (ne brinite se, nećete ju cijelu potrošiti :) )


Dakle, ja volim napraviti više pilinga da imam za nekoliko tjedana no vi možete napraviti manje ako se bojite da vam ne bi odgovarala smjesa ili ako inače trošite jako malo pilinga. U tom slučaju, samo prepolovite doze koje sam ja ovdje koristila. Za prvi korak ulijte 6 jušnih žlica meda u posudicu.


Nakon meda uspijte 5 ili 6 jušnih žlica šećera. Nisam namjerno htjela biti precizna sa količinom žlica jer smjesu radite ovisno o tome koliko volite da bude gusta. Ja svoju volim malo gušću, da se ne preljeva nego da bude jako viskozna pa dodam 6, 6 i pol žlica.


Sve dobro promiješajte...


... i ulijte 1 čajnu žličicu ocijeđenog limuna. Što se samog limuna kao sastojka pilinga tiče, dosta cura mi je reklo da se ne bi usudile staviti limun na lice, zbog tobožnih kiselina i ne znam čega. Ja namjerno ljeti stavljam limun umjesto ulja u ovu smjesu jer mi bolje pročišćava lice. Limun (Citrus x limon) je poznat po odličnim svojstvima izbijeljivanja flekica i toniziranja kože, a sadrži i enzime koji čiste kožu od mrtvih stanica. Stoga ga smatram savršenim sastojkom za piling, a ako imate masnu ili mješovitu kožu poput mene, ovo će vam biti pun pogodak! Suhokošcima i dalje savjetujem korištenje ulja poput bademova ili suncokretova u ovakvim smjesama.


Još jednom dobro promiješajte smjesu i VOILA! "Slatki limun" je gotov.




Čuvajte ga na suhom i hladnijem mjestu. Često dobivam upite oko čuvanja pilinga u hladnjaku - dakle, možete ga slobodno staviti u hladnjak, no ja ga tamo ne držim. S obzirom da smjesa ne sadrži kvarljive sastojke, ovo vam može trajati dugo dugo vremena. Nadam se da će vam piling odgovarati ako se odvažite na isprobavanje! Recept za smjesu sam "izvukla" iz glave s obzirom da se radi o jako jednostavnom receptu i vjerujem da je određeni dio vas probalo ovo ili nešto slično. Javite mi svoje recepte! ;)

Danas sam pronašla mamin stari sokovnik kojeg ona već dugo vremena ne koristi i napravila preukusan prirodni sok od bakinih jabuka i mrkva:



Nazvat ću ga "Ajme meni" sok zbog nereda kojeg ovaj sokovnik ostavlja iza sebe kad je gotov sa pripremom soka. Preodlična je mašinica, samo ubacite gotovo voće i BAM sok izlazi van! No unutra ostaju trupla voćki koja su supergadna za čistiti, no isplati se.

A za večeru uživam u:


Primjećujte li uzorak? Ehm, dakle - čitate riječi "brucoša" vegetarijanca. Odlučila sam napraviti tu bitnu promjenu u svom životu koju bih povezala sa odlukom da koristim isključivo kozmetiku koja nije testirana na životinjama. Imam stvarno dobru potporu ljudi sa intepletova koji su mi slali poruke podrške i s kojima sa se dopisivala te dobila brojne savjete, recepte i linkove. Od srca hvala svima i drago mi je da me podupirete! Promjena je malo čudna no ne i superteška. Uživam u novim okusima i proizvodima, no sve polako, sitnim koracima da prilagodim organizam kako treba. Mislim da će ovo biti lako pamtljivo ljeto :)

Post soundtrack: Placebo - Meds

Baby...did you forget to take your meds?

2 komentara:

  1. Super recept za piling! Ja jako često radim domaće, doduše uvijek za jednokretnu upotrebu, ali mislim da ću si smućkati koji 'na veliko'. :D

    Ja radim razne kombinacije, najčešće koristim med, šećer, sol, limun, maslinovo ulje, bademovo ulje, glinu, mlijeko, palentu, sodu bikarbonu, ljeti i ribani krastavac... Uglavnom ovisi šta imam doma i za šta sam raspoložena.

    I podupirem te na putu prema vegetarijanstvu! Ja nisam vege, probala sam u 3 navrata, svaki put sam krenula promišljeno, čak sam se na kraju i s nutricionistom savjetovala, no nakon mjesec-dva-tri bi se počela loše osjećati i krvna slika bi mi bila loša. Na koncu sam odustala jer sam shvatila da se ipak previše mučim i da se to počelo opasno pokazivati na mome zdravlju.

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata