Detrivore Cosmetics recenzija i swatchevi


Detrivore Cosmetics je firma mineralne kozmetike, kratko i jasno. Pokrenula ga je 2008 godine marljiva zombijka Distorria, a danas spada među poznatije indie brendove. Svi proizvodi nose mračna i neobična imena poput Creature (stvorenje), Poison (otrov), Abyss (Bezdan), itd. kao što i pristaje samom imidžu brenda i web shopa, pa ako patite na takvo nešto, našli ste pravu stvar.

Dugo sam se vremena premišljala što točno naručiti i na kraju sam odlučila uzeti za početak samo uzorke, najviše sjenila. Znala sam da obavezno moram uzeti jedno kraljevsko plavo sjenilo i jedno sunčano žuto jer obožavam takve boje na kapcima. Zaintirgirao me i puder za matiranje lica Pallor Mortis Dehydrating Powder, pa sam ubacila i njegov uzorak u košaricu.


Uzorci dolaze u malim plastičnim vrećicama sa vakuum zipom, a pretpostavljam da se unutra nalazi oko 1 grama proizvoda što je stvarno odlično za uzorke (veća pakiranja imaju ukupno 5 grama). Naručila sam sjenila:

BSoD - mat tamno plava
Vacancy - shimmer sunčano žuta
Paradoxia - prekrasna shimmer kraljevsko plava
Plague - tamna boja mahovine sa holo shimmerom
Sacred - presijavajuća tamno ljubičasta sa holo shimmerom

a na poklon sam dobila još 2 sjenila što me jako obradovalo a to su:

Diabolical - bež-marelica sa šljokicama i
Courtier - shimmer bijela

Krenimo dakle na kvalitetu i teksturu sjenila. Ukratko - genijalna su! Imala sam predrasude da su svi mineralni proizvodi jako praškasti, teški za blendanje i nevidljivi na koži, no ovi su nešto sasvim deseto. Iako im zbilja treba masnija baza da totalno zasjaju na koži (ja sam koristila Essence I Love Stage bazu koju sam ponovno kupila za ova sjenila i nisam požalila), i suha izgledaju jako lijepo - no ne traju dugo. Baza im daje ne samo punu pigmentaciju, već i dugotrajnost. Ako biste ih željeli pojačati do maksimuma ili učiniti vodooptornima, onda bi vam savjetovala nešto poput Inglot Duraline-a ili Illamasquinog Sealing gela.

Sjenila se uopće ne truse, što me pozitivno iznenadilo i dobro se blendanju mada preporučujem sintetičke četkice za aplikaciju i stapanje jer prirodna dlaka nekih četkica buda pregruba za ova sjenila, upije ih i sagrebe sa kože.

Swatchevi sjenila "na suho", bez ikakve podloge ili baze:



Swatchevi sjenila na Essence I Love Stage bazi:


 Detrivore Cosmetics BSoD, Vacancy, Paradoxia, Plague, Sacred, Diabolical i Courtier.





Moji favoriti: Paradoxia, Sacred i Diabolical. Potonju ne bih nikad naručila da ju nisam uživo isprobala, prekrasna nudasta boja, baš je idealna za neutralni crease ili cijeli kapak sa crnim tušem, recimo. Definitivno naručujem. Courtier me razočarao pigmentiranošću, kao i Vacancy koji jedino "štima" nanesen mokrim kistom. BSoD je lijepa boja ali je Paradoxia uživo 3 puta ljepša i pigmentiranija. Plague loše izgleda na slikama i na kapku, a jako lijepo u vrećici, šteta :(

Nagrada za najoriginalnije ime ide BSoD-u hahhahaha :D



I Patuljčici se sviđaju sjenila :D



Pallor Mortis Dehydrating Powder - puder za matiranje koji sam naručila jer sam u potrazi za HG mat puderom u prahu, pa sam spremna sve probati. Radi se o običnom prozirnom puderu koji se stapa sa kožom i zaglađuje istu. I to je sve. Nisam osjetila jako matiranje kod njega, nošeći i pudere i BB kreme, eventualno par sati i to je to. Nije me oduševio i drago mi je da sam prvo naručila tester a ne cijelu teglicu. Vrijedilo je probati, sve u svemu.




Uzorci dođu 1$ (6,1 kn) a puna pakiranja sjenila su 4$ ili 5$, rumenila, set primera za oči i razni puderi 5$, sjajila zvana Embalming Tubes 3$ a sjajila u tubicama 6$. Svakako preporučujem sjenila, iako imam u planu kupiti predivno Indecent rumenilo koje sam vidjela kod Girly sa bunchofgirls bloga i teglice najdražih sjenila iz ovog lota, plus hrpu uzoraka.

Poštarina je fiksna i iznosi 5$ ili 32 kn, bez obzira na količinu proizvoda. Pigmenti dolaze odlično upakirani u ove vakuum vrećice ili su zapečaćeni u foliju kad dolaze u teglicama. Sve to još ide u nekoliko vrećica i dobijete uvijek uzorke gratis. E sad, ide zeznuti dio. Pošto samo spomenuta Distorria radi za ovaj brend, čeka se na slanje pošiljke i po 20 dana, a dostava traje oko 2 tjedna. Ako nemate živaca za puno čekanja, onda preskočite, a svi ostali koji se odluče strpiti i probati ove proizvode, nećete požaliti. Ja nisam bila veliki ljubitelj mineralnih sjenila do sad, sjajna su!

Sastav mineralnih sjenila (preuzet sa http://www.detrivorecosmetics.net/Ingredients_ep_50.html:)
Sericite Mica(77019) Titanium Dioxide (77891), May Contain: Carmine, Manganese Violet (77742) Ferric Ferrocyanide 77510, Iron Oxide (77491, 77492, 77499, 77288, 77742,) Ultramarines, Tin Oxide 778161, Calcium
Aluminum Borosilicate, and Silica.
Metallics may contain: Bronze powder 77400, Copper Powder 77400, Iron Oxide Fe203.
Misery Contains Red #40 Lake.

Proizvodi nisu testirani na životinjama, no nisu veganski jer sadrže karmin (sjenila) i pčelinji vosak (primer).

Nadam se da vam je post bio od koristi, ja sam baš zadovoljna kako su ispali swatchevi i fotke. Evo za kraj fotka za koju smatram da je najkul ispala:


Živ'li.

2 komentara:

  1. BSoD i Paradoxia! :slin:
    Btw. sad me ovo podsjetilo da moram do kraja svočat svoje Mjau samplove koji jadni leže u kutiji sa sjenilima i nikako da dođu na red po ovim vrućinama. :-/

    ReplyDelete
  2. Jako lijepe boje. Ja jedva cekam da moja dodu!! :D

    Niki (http://niki-veki.blogspot.com)

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata