BB Cream Swatch Fest!

Vjerujem da su mnoge od vas čekale ovaj post, pa se nadam da će vam biti od koristi. Napokon sam skupila sve kreme OSIM Missha M Perfect Cover 23 koja bi mi trebala doći svaki dan, pa ću napraviti update kad ju swatcham sa ostatkom Missha familije. Sve fotke su slikane u pola sata na istoj ruci, pa imajte na umu da su swatchevi fotkani pod istim intenzitetom svijetla na istom tonu kože. Za referencu, ja sam N23,  dakle srednje svijetli neutralni ton kože.

Skin79 BB kreme:


Intense Classic Balm je, kako sam mnogo puta istaknula, jako prekrivajuća BB krema, u rangu Revlon Colorstay tekućeg pudera. Nema sivih tonova, već je čista neutralna. Obožavam ju nositi zimi, a kontrola sebuma joj je solidna. VIP Gold ima najviše sive u sebi od ponuđene 3 kreme, a prekrivanje joj je slabo, dok je ujednačavanje tena odlično. Moja omiljena proljetno-ljetna BB krema, ne topi se niti malo na vrućinama, postojana i kontrola sebuma soldino dobra. Oriental Gold Plus je najsvijetlija od ponuđene 3 kreme, a prekrivanje joj je između IC i VIP Golda (baca na jače). Ima tračke rozog podtona u sebi, no i dalje ostaje neutralna. Odgovara N15-20 ili NC 15-20. Jako me podjeća na Skin79 Snail Nutrition kremu.

Missha BB kreme:


M Perfect Cover je moj favorit u matiranju kože od svih BB krema, pa me ta krema ugodno iznenadila i naručila sam odmah i nijansu 23 za ljeto (još čekam da mi dođe, update i review za nju naknadno). M Signature Real Complete manje prekriva od Perfect Cover, a ujedno i manje matira. Nije me dojmila kao PC, a nijansa je presvijetla, dok Perfect Cover 21 još može proći, no već vidim da ću ju obožavati zimi. Signature Wrinkle Filler 21 bih preporučila zrelijoj suhoj ili dehiriranoj koži. Ona je još svijetlija od Perfect Cover i Signature Real Complete, a i prekriva slabije. Dramatic Foundation 21 je brutalno svijetla nijansa, čak sadrži topli-breskvasti podton koji nisam susrela kod drugih Missha proizvoda. Dosta je lagana podloga, a nisam sigurna hoće li mi odgovarati po bilo kojoj karakteristici.

Holika Holika BB kreme:


Petit Shimmering je najsvijetlija od sve 4 nijanse i u sebi najviše sadrži rozi podton, a prekrivanje joj nije jako kao kod Moisture i Essential, a potonja je najsnažnija po prekrivanju od svih ponuđenih. Petit Moisture u sebi sadrži vidljiviji žuti podton i najtamnija je - za referencu: NC23-26. Petit Essential je odlična krema, jako dobro prekriva, a recenzirala sam ju prije nekoliko dana (potražite u Holika Holika taggu). Peach Girl me razočarala jer ne prekriva niti malo, a ima prejak dewy efekt. Nijansa potonje je čista N20, dakle neutralna. Od svih najviše preporučam Essential, a jedino joj zamjeram preslabo matiranje. Na jesen ću nabaviti uzorak Petit Clearing kreme za koju očekujem jednako dobro prekrivanje i odgovarajuću nijansu, a jače matiranje.

Razni brendovi BB krema:


Hanskin su me ugodno iznenadile prilikom swatchanje jer ih nisam imala priliku isprobati do sad. Jako su hidratantne a lagane u isto vrijeme, a tekstura im je baršunasta. Jedva ih čekam isprobati na licu, a za sad vam mogu reći da je Gold Caviar mnooogo lakša nego Super Light Touch jer sam (zbog naziva) mislila da će biti obrnuto. SLT mi se doduše više sviđa jer je nijansa tamnija od GC i čini mi se da bolje prekriva i ljepše "sjeda" na koži. GC u sebi ima izraženiji sivi ton nego SLT. Tony Moly Expert Triple ću danas isprobati na licu, pa javim update, no već vidim da će mi se svidjeti jer je nijansa pogođena "u sridu", prekrivanje mi se čini srednje do jako a i tekstura je obećavajuća. BRTC Gold Caviar je mnogo tamnija nego što sam očekivala, a poprilično je gusta, a moji uzorci minimalni, pa ćemo još vidjeti za nju. Ima jak topli podton u sebi, NC27 ili tamniji za referencu. Skinfood Aloe Sun 1 sam u jednom od prethodnih postova usporedila i swatchala sa Skin79 VIP Gold kremom, a razliku se po podtonu (VIP Gold neutralan, Aloe Sun breskavast), UV zaštiti (VIP Gold SPF25 PA++, Aloe Sun SPF20 PA+) i finiđu (VIP Gold dewy, Aloe Sun mat).

Ako imate ikakvih pitanja, slobodno me mailate (adresu ćete naći pod "Kontakt") a za ostale kreme očekujte recenzije kroz cijelo ljeto.

13 komentara:

  1. Imaš li kakvu ideju o nekoj full žutoj (ne narančastoj) tamnoj BB kremi? Otprilike NC35 +
    Persa

    ReplyDelete
    Replies
    1. od zapadnjačkih mi razne padaju na pamet, jesi li probala Garnier BB kremu (stariju verziju) u Medium nijansi? od azijatskih jedino Missha M Perfect Cover u najtamnijim nijansama - 27 Honey Beige i 31 Golden Beige. mislim da bi tebi nijansa 27 bila jako dobra.

      Delete
    2. Mislim da ću se i ja morati priključiti toj struji, moje tamnjenje ljeti je kriminalno. Zimi mi je i Bourjois HM Serum br. 52 pretaman, a ljeti dođem i do NC37. Tako da mi se čini da mi za ljeto samo Missha PC uopće ima dovoljno tamnu nijansu u ponudi.

      Delete
  2. Odlično i jako korisno! Sad se još čeka Missha M Perfect Cover 23 pa slijedi konačna odluka o kupnji :D

    ReplyDelete
  3. Petit Essential - here I come :)

    ReplyDelete
  4. kakva je ova holika shimmering? jeli blješti na licu tj, daje nekakav masni efekt ili je onako više glowy i prirodno?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nisam primjetila nekakvo blještenje, ima standardni dewy sjaj.

      Delete
  5. Od kuda si naručivala? To su bili uzorci?

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, većina su testeri, sa eBaya. ako žćeliš, mogu ti poslati linkove ako te nešto zanima, javi se na mail

      Delete
  6. Missha PC 21 je slijedeća nakon 13, nijansu tamnija, jel tako?

    ReplyDelete
  7. Apsolutno fantastičan post!
    Well done, Blonde! :-)

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata