Summer 2012 Essentials

Svaka prava bloggerica mora imati svoju ljetnu (s)hit listu :D

Al srsly, fotić je na servisu (pukao poklopac od kučišta za bateriju) pa popunjavam rupe i dosadu sa listom za ljeto 2012.te. Polu-wish lista, polu-shopping podsjetnik. Neke stvari sam već nabavila, neke možda ne uzmem a za neke čekam plaću :D

Ovo ljeta stavljam naglasak na njegu kože prije, tijekom i poslije sunčanja. Biram marke DM drogerija Sun Dance i Garnier jer su povoljne a učinkovite.

Za kosu se valja jednako pobrinuti: obavezno šišanje vrhova prije odlaska na more jer sam nakon godina i godina učenja na teži način shvatila da mi je kosa mnogo zdravija i ljepša kad ju šišam PRIJE odlaska na more, a farbam tek iza. Što se tiče njege i kozmetike za kosu, tu ću koristiti standardni njegujući Garnier šampon za obojanu ili oštečenu kosu, Tigi Bed Head Dumb Blonde regenerator i avokado ili makadamija ulje iz Kemiga. Kao dodatno pojačanje, ove godine testiram Avonove Advance Techinques proizvode za obojanu ili oštečenu kosu koje ću naručiti i isprobati prije odlaska na more (maska je već naručena).




Odmah iza njege vanjske spodobštine, ide hlađenje iste sa Avene termalnom vodom - najboljim prijateljem po ovoj žegi. Lajf sejviur. Neki dan sam mami kad je bila u posjetu kupila jednu i ugurala joj u torbu jer je cijukala "Joj Mare kako je ovo dobro" dok sam ju špricala na +30 tijekom vožnje po gradu. Sebi kupujem još nekoliko za more. Znam ja šta valja, mama :D
Što se tiče dekorative, srce mi odmah plače jer znam da prije mora ide zadnji oproštajni šoping u Sephoriiiiiiii :( Ući ću unutra i neću izlaziti satima dok ne isprpam svaki tester, posložim svaki OPI lak na svoje mjesto sa oznakicom imena i silujem Too Faced štand.



Onda će mi reći: "Gospođo, otiđite, zatvaramo." a ja ću:


i nakon toga manijakalno grabiti sve što mi dođe po ruku:


... po mogućnosti neke od ovih stvari:

Sephora matirajuće kompaktne pudere
R20 (kad sam normalno bijela) i R33 (kad sam ciganče preko ljeta, iznad BB krema)

Sephora kompaktno rumenilo + bronzer...

...ili Sephora Sculpting Disc (konturiranje, matiranje, highlight).
Zgodna stvarčica.

Sephora Colorfull Palette (sjenila + mat liner) u nijansama Miami Wibes i Wild Safari.
Nije da mi pristaje zeleno na očima, al nek se nađe.

Too Faced Primed & Poreless matirajući prozirni puder u prahu.
Must have za masnokošce ili mješovitokošce preko BB krema.

BB kreme će biti obavezne, a kako mnogo njih nema previsok SPF zaštitni faktor, preostaje mi jedino Skin79 Snail Nutrition BB krema koja nije savršena ali će zbog spf 45 poslužiti:
Za malo boje na licu tj. očima ću se skroz osloniti na Sleek Brights paletu jer mi ne pada na pamet nositi sve palete na more (da se ne bi razbile, pogubile ili stvorile zakrčenje u torbi):


Postaje mi pomalo mučno kad se sjetim da ću morati odabrati samo nekolicinu lakova za nokte za nositi sa sobom. Ne znam kako ću to izvesti, ali znam da će 2 favorita biti China Glaze Hang Ten Toes iz Summer 2012 Neon kolekcije i dobri stari Make Some Noise iz ovogodišnje Electropop kolekcije (swatchevi od All You Desire):


Najgore će biti sa ruževima, no znam da si svakako moram nabaviti 2 top favorita: Illamasqua Scandal i MAC Lady Danger:


Ljeti mi je bitan i stil (više nego preko zime, vjerovali ili ne, kad sam samo u tamnim bojama i uskim opravicama koje griju) ali i udobnost, pa biram široke krojeve i ležerne komade. Ovo ljeto 100% ulažem u kvalitetu obuće i biram Ipanema japanke. Pronašla sam savršen model ljubičaste boje sa rozim srcem:

U ostalim prigodama na nogama su wedgesice, a neki dan sam kupila krasan par na sniženju u Humanicu. Nisam pronašla sliku, ali su slične ovima, no u petrolej boji:
Badić je kupljen i spreman za more. Ove godine sam si napravila uslugu i odabrala bandeau ili banana (fkt se tako zove?) gornji dio bez naramenica i stvarno je puno udobniji od klasičnog podstavljenog na košarice i naramenice ili iritantne trokute. Nosim trokute cijeli život i zamrzila sam ih. Badić je kupljen u Tezenisu za prejeftinih 150 kn za oba dijela. Nemam sliku badića također, ali sliči na ovaj:


Kao što rekoh, zima je rezervirana kod mene za uske krojeve i tamne boje, no sad se neću skidati iz širokih bluzica i topova neutralnih svijetlih boja:


Za sad, po gradu mi jako paše nositi suknje i ne planiram ulaziti više u uske traperice u kojima sam za 15 min po ovim brućinama kao u ski odijelu (fuj). Volim suknje tulipan kroja jer mi izduže figuru čineći ju zaobljenijom i ženstvenijom. Moram si brzo kupiti još jednu ovakvu:


Šešir glavu čuva no šešir se mora prvo kupiti. Meni su za oko zapela ova 2 Accessorize modela, no poznavajući njihov cijenik, svoj primjerak ću tražiti na Dolcu:


Od torbi za plažu mi se jedino svidila ova Marc Jacobs, a njenu cijenu neću niti gledati online, pa opet pravac Dolac za to -.-


Srećom nakit nije toliko preskup, pa ću si ovo ljeto nabaviti detalje šarenih ili tirkiznih boja:


Još čekam da mi stignu lennonice sa eBaya, a sudeći po "brzini" dostave u zadnje vrijeme, stići će taman prije odlaska na more:


I to je moja lista za ovo ljeto. Skromno, nema što.
A koje su vaše essential/nužne stvari za ovo ljeto? Idete li igdje ljetovati?

6 komentara:

  1. Ja sam taman lijepo složila listu i raspodijelila novce, i onda našla MAC Watch Me Simmer ruž i opet sam u minusu :D Ali ajde, iskopat će se i za to :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a da, taj je divan :D ja sam mjerkala Reel Sexy, al mislim da je ipak malo predrečav čak i za mene. jbg, kad nemamo kako vidjeti uživo za sad :(

      Delete
    2. Uff, i meni je taj Reel Sexy prekrasan, valjda sam pogledala sve swatcheve koji postoje. I to na svom i dečkovom laptopu pa uspoređivala boje da vidim jel ekran radi razliku. Ipak sam se na kraju odlučila za WMS, čini mi se da će mi bolje pasati na ton kože. :D

      Delete
  2. Ajme, ženo, bogme ti puno toga treba :-D
    Moja wish-lista za ljeto ima na sebi možda 3 stvari, sad me sram... Od šminke mi ne treba apsolutno ništa, imam toliko toga da je to dovoljno za 5 žena, o lakovima ne smijem ni pomisliti, od preparative hoću Alverede body butter Verveine olitiga verbena, kupila sam ono malo pakiranje, oduševljena sam učinkom na mojoj suhoj koži ruku i nogu...
    Od odjeće hoću crne skinny trapke i crni H&M minjak iz basic linije i to je to...

    ReplyDelete
  3. Meni su brights od Sleeka također na wishlisti! :)

    ReplyDelete
  4. Možeš li vjerovati da meni nikada, ali nikada nije palo na pamet kupiti šešir? Kako imam predugu kosurinu, imam osjećaj da bi mi se vlasište neprestano znojilo ispod šešira i da bih morala svaki dan prati kosu, a to je fakat muka kad imaš kosu preko pola leđa.

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata