Skin79 update: VIP Gold i Snail Nutrition

Ako ste duže pratile blog i interesirale se oko Skin79 BB krema koje koristim već neko vrijeme, onda vam je vrlo vjerojatno poznat i post o mom prvom iskustvu sa ovim brendom (a i BB kremama općenito). Tamo možete pročitati recenziju Intense Classic BB kreme, te pronaći swatcheve i prve dojmove Hot Pink i VIP Gold krema.
Nedugo nakon tog posta i recenzije, naručila sam kod istog sellera VIP Gold kremu, jer sam bila zadovoljna njezinim efektom na mom licu - umjereno prekrivanje i matiranje, sa prirodnim finishom, taman za ljeto.


Kad sam ju dobila, malo me (neugodno) iznenadilo malo pakiranje od 25 g, no to sam bila sama kriva jer nisam vjerojatno puno obratila pozornost na opis proizvoda. Ova krema dolazi u nekoliko varijanti - velikom pakiranju na pumpicu od 40 g, ovoj u tubici od 25 g i u malom pakiranju na pumpicu (tzv. handy type) od 15 g. Sad kad malo bolje razmislim, izabrala sam dobru varijatnu jer vjerojatno ne bih nikad potrošila veće pakiranje, pogotovo kad stalno kupujem BB kreme pa se tubice gomilaju.

Dakle, s ovom se kremom u mjesec i nešto dana korištenja nije ništa promijenilo - daje mojoj koži jako prirodan i dewy izgled, blago ujednačava ten, jako zaglađuje kožu i ne izbjeljuje. Ne bih ju mogla preporučiti nekome tko ima jako problematičnu kožu i traži jače prekrivanje (za to je super Intense Classic, pogotovo ako tražite maksimalno matiranje).



Ne, ne čini vam se da je tubica naizgled napola prazna - i mene je to ljutilo na početku, ali svih 25 g je tu kako i piše na pakiranju, pa ignorirajte :) (to je slučaj sa svim proizvodima u tubicama).

Još jedna interesantna stvar kod pakiranja je da ova VIP Gold, naručena kod istog sellera kao i prva Intense Classic ima zaštitnu naljepnicu preko poklopca i žig autentičnosti na poleđini tubice. Dobila sam upite oko istih oznaka na IC kremi, a sad vam mogu potvrditi da te oznake očito ovise od BB kreme do BB kreme.


 
Swatcheve kreme na ruci i izgled nakon aplikacije vam neću opet pokazivati jer sve navedeno imate u linku na početku posta.

Ova kremica mi je jako dobra, no kako dolazi ljeto i koža traži veći SPF faktor, naručila sam testere Skin79 Snail Nutrition kreme.


Osim visokog SPF-a 45 i PA+++ zaštite, ova krema obečava i sprečavanje nastanka bora, veću hidrataciju, zacijeljivanje kože i povlačenje ožiljaka zahvaljući visokoj koncentraciji puževog sekreta (ne znam bolji naziv, ispričavam se) i UV zaštitu.

Ono što sam prvo primjetila kod ove kreme je neobičan i jako ugodan cvijetni miris. Niti jedna BB krema koju sam do sad isprobala nema nikakav miris, pa je ova definmitivno posebna, pa ako ne podnosite mirisne proizvode, možda bi trebali preskočiti ovu kremu (pogotovo jer je dugotrajan, što meni osobno ne smeta).

Krema je neutralnog podtona i odlično se stapa s kožom nakon nekoliko minuta. Ja sam neutralnog tona kože, pa mi ove neutralne Skin79 kremice savršeno pašu. Ova krema je, doduše, i prilično SVIJETLA (N15-20) pa mislim da bi odlično odgovarala blijedoputima. Ja sam ju nanjela na lice nakon alergije na sunce i blage sunčanice, i jako mi se svidio efekt neutraliziranja crvenila na koži.

 Skin79 Snail Nutrition swatch

Skin79 Snail Nutrition na mom licu, lijevo - prije aplikacije, desno - nakon aplikacije. Primjetite crvenilo na nosu i oko obrva koje je kasnije u potpunosti neutralizirano ovom kremom.

Efekt koji Snail Nutrition daje koži je JAKO sjajan, ili "dewy" pa ako imate imalo masno lice ili dijelove lica (poput t-zone) savjetujem da matirate te dijelove sa puderom jer se koža poprilično zamasti nakon samo sat vremena. Sa puderom koža ostaje matirana još nekoliko sati, ali zbog visokih temperatura u gradu u poslijednje vrijeme, i ona se "topi" sa lica na kraju dana.

Kao što vidite na fotografijama mog lica, prekrivanje joj je srednje prema jačem i po mojoj skromnoj procijeni taman je na pola puta između slabije VIP Gold i daleko jače Intense Classic, pa ako se premišljate oko kupnje, možda vam je ova savršena solucija na zlatnoj sredini.

Konačna odluka: Nisam 100% sigurna hoću li naručivati ovu kremu za ljeto do kraja 7.og mjeseca ili odlaska na more jer mislim da je njena nijansa presvijetla (ili je efekt izbljeđivanja prevelik?), no pošto dovoljno prekriva i ima visok SPF 45 faktor (PA+++), možda bi mogla biti dobra ljetna investicija (75 kn na eBayu za najmanju 15 g varijatnu, a 115 kn za najveću 40 g varijatnu).

Testere Snail Nutrition krema sam naručila od sellera cosmetic.love. Seller također nudi testere drugih krema i proizvoda, pa je to odlična prilika da isprobate neke proizvode prije kupnje. Paketić je stigao za točno tjedan dana, pa pohvale selleru za brzinu.

Živl'i. ;)

4 komentara:

  1. Baš mi je jučer stigla mini vip gold (5ml), ali ju još nisam isprobala, moram to učiniti čim prije. Totlno sam u fazi da moram isprobati čim više ovih bb-ica! :)Jedan outtopic, jel ona bockalica koju si uzela s ebaya, dobra za nanošenje rumenila? Dvoumim se oko kupnje...

    ReplyDelete
    Replies
    1. za kremaste i tekuće proizvode je odlična, za ovo drugo baš i ne.

      Delete
  2. nakon debela 2 sata citanja tvog bloga imam samo tri zelje: dodati tvoj blog u reading list-u, naruciti cijeli sortiment "tvog" azijskog sellera na ebayu i imati plave oci :) veliki pozdrav iz beca

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata