NYX rumenilo u stiku - Orchid


Nakon što je NYX početkom godine izbacio novitete u redovnoj ponudi, u oči mi je odmah upalo ovo rumenilo u stiku. Odabrala sam nijansu Orchid, koja je opisana kao koraljno-roza sa zlatnim shimmerom (navodni dupe NARS Orgasm rumenila, iako nisam išla za tim, već mi se nijansa po swatchevima na netu jako dojmila).


Ono što me najviše iznenadilo kod njega kad sam otvorila paketić i uzela ga u ruke njegova minijaturnost! Iako proizvoda ima sasvim dovoljno - 6.2 grama (a ako ste zaljubljenice u kozmetiku i imate puno rumenila, ovo će vam trajati zauvijek), sama ambalaža je velika, tj. visoka 5-6 cm kad stoji uspravno. Plastika u kojoj se nalazi rumenilo je dosta čvrsta, proizvod stabilno stoji unutra i ne "bježi" odmah van kad se vrti rumenilo. Poklopac je stabilan i tvrd, što jamči da se neće razdvojiti ako biste nosili rumenilo u torbici. Dakle, ambalaža je po meni više nego dobra.




Rumenilo nije prekremasto, više naginje na suho, ali u dodiru sa kožom se dobro nanosi, a blendanje je mrvicu teže (za razliku od njihovih kremastih rumenila, a može biti i do shimmera u formuli ove nijanse). Iako se shimmer ne vidi puno u ambalaži, na koži je baš BAM sjajno. Mislim da je ovo sjajan proizvod, pogotovo za ljeto jer daje divan nenapadan zlatni sjaja i zdravu rozo-koraljnu boju (pritom štedite na highlighteru uz rumenilo).


Pigmentacija - jako dobra (4/5), a postojanost solidna - na obrazima traje oko 4 sata, nakon čega blijedi, ali vjerujem da bi duže stajalo ako bi koristila primer za lice ili neki postojaniji puder (na meni traje 4 sata jer nosim lagane BB kreme).


Iako je koraljna boja u ambalaži, na mojoj koži dobiva jaku rozu notu, kao što viditi i na slici lica. Kao i sva rumenila u kremi, i ovo dobro djeluje kao ruž ili sjajilo, a usnama daje rozu boju i jedva zamjetan sjaj. Sviđa mi se što s ovim rumenilom izgledam kao da sam upravo otrčala krug oko kvarta, pa daje pravi "flushed" izgled lica.

Rumenilo sam platila 66 kn, a naručila sam ga od sellerice joy017. Stiglo je za 2 tjedna, sjajno upakirano u foliju sa mjehurićima, pa vam mogu sigurno preporučiti ovog sellera (sjajna komunikacija btw).

6 komentara:

  1. krasna boja i lijepo ti stoji :)

    ReplyDelete
  2. Baš ti lijepo stoji :) Nikad nisam imala nijedno Orgasmasto rumenilo, i baš bih mogla kupiti ovo da vidim kako bi ta breskvasto rozo zlaćana varijanta izgledala na meni :)

    ReplyDelete
  3. Ja sam zapikirala Magnolia nijansu, nema šljokica, a baš je lijepa boja za koristiti i na usnama. Btw, imaš prekrasne crte lica <3

    ReplyDelete
  4. prelijepa si mi na ovoj slici. Ova bijela olovka na waterlineu je bas super detalj.

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata