As seen on YT: Huge BB Creams Review & Swatches

Maloprije sam našla dva strašno dobra filmića vlogerice/blogerice Jenn sa From Head To Toe čiji blog možete pogledati ovdje: http://www.frmheadtotoe.com/

Cure su recenzirale i swatchale puno BB krema, među njima su: Missha M PC 21 i 23, Skin79 Super Plus Triple Functions BB Cream (hot pink), BRTC Jasmine Water BB Cream i mnoge druge. Najviše mi se svidila usporedba nijansi na azijskoj (tamnijoj) i na europskoj (svijetlijoj) koži i činjenica da su pričekale da kreme oksidiraju te ih zatim prikažu na ruci. Svakako pogledajte ;) (i mene su navukle na ovu BRTC Gold Caviar kremu, čini mi se odlična ali je full size skup za poludit').



Za one kojima se ne da gledati sve zajedno, evo blog entry sa svima podatcima: http://www.frmheadtotoe.com/2010/12/huge-bb-cream-overview-reviews-swatches.html

Jeste li i vi odabrale svoju BB kremu za ljeto? Ja se trenutno premišljam između Skin79 Snail Nutrition, Tony Moly Expert Triple, Skinfood Platinum Grape Essential i BRTC Gold Caviar jer sve imaju SPF45 (osim BRTC-a koja ima čak 50), a moram naručiti testere zadnje 3 iako se bojim da neću stići sve naručiti i kupiti do početka ljetovanja :(

First world problems.

7 komentara:

  1. baš sam pogledala videe, a onda sam išla guglat holiku i našla ovu http://mischievousmack.blogspot.com/2011/05/holika-holikas-peach-girl-bb-cream.html i zaljubila se potpuno u ovaj čep s rumenilom i sad to moram kupit za ljeto iako mi je jučer došla lioele beyond the solution... eto...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ajme i meni je ta supač, samo se bojim da ne bude prežuta za mene (treba mi neutralno). nije niti spf loš, a to kremasto rumenilo mi se čini super. imam i nju na listi za jednom xD

      Delete
  2. joj meni se te bb kreme nikak ne sviđaju, neznam zakaj, ko puder pomješan s kremom, nije loše za nekog ko inaće ima dobar ten.... al ovak za prekrivanje nula bodova, bolje da sam pomješaš kremu i puder ko kaj ekipa radi :)

    Ali ovi videi su mrak :)

    pusaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. ovisi od kreme do kreme. imaš onih sa slabijim prekrivanjem, a neke prekrivaju jako kao npr Revlon Colorstay. one su daleko više od kreme pomiješane sa puderom - imaju spf zaštitu u sebi, djeluju kao korektor, sprečavaju privremeno starenje kože i nastanak bora, hidratiziraju kožu i mnogo toga drugog.. sve je spomenuto u videima.

      a to što ekipa radi je jako loše, ne bi smijeli mješati BB kreme i pudere jer se na taj način poništava djelovanje kreme, a puder gubi teksturu i na kraju imaš jedno ništa na licu. bolje onda sam puder koristiti :(

      Delete
  3. Never tried any BB creams, seems like the main ingredient is silicone and my skin tend to get pretty oily of that...
    Phlox

    ReplyDelete
    Replies
    1. all of them contain silicon or some? Maybe you should try some for oily skin, like Missha M Matte or Missha M Perfect Cover, I've tried the last one in the last two days and it does an awesome job on matyifing extra oily t-zone. you can always get samples on eBay, so you can try them without purchasing the full size :)

      Delete

 

Newsletter pretplata