Abbamart "White Essential" set makeup kistova

Prošlo je već neko vrijeme odkad je završilo Brush Rush natjecanje na Facebooku, na kojem sam s ovim lookom osvojila Abbamart set kistova. Stigli su stvarno brzo (10 dana) nakon slanja, pa sam s komunikacijom i uslugom dotične stranice bila jako zadovoljna. Došli su u jako lijepom i kvalitetnom putnom neseseru, u zaštitnim navlakama, što me oduševilo jer čini ovaj set super za putovanja ili nošenje u torbi. Ove kistove od tad koristim u svakodnevnom šminkanju pa vam donosim moje dojmove .

Prve i najveće četkice su velika četka za puder i koso rezani kist za rumenilo.




Radi se o četkicama od prirodne dlake, za čim nisam baš luda jer preferiram sintetičke zbog učinkovitosti i što su cruelty-free. Dlaka ovih četkica je poprilično gruba prije pranja, no kasnije se omekšaju pogotovo ako ih nakon pranja tretirate sa regeneratorom ili perete u stilu Michelle Phan. Moram napomenuti da četkice JAKO smrde kad se smoče tj. peru. Četkicu za puder sam proslijedila mami jer mi nije trebala i bila je pregruba, a koso rezani kist za rumenilo koristim za roza rumenila u kamenu skoro svaki dan. Jako je precizan i s njim sam stvarno zadovoljna. Prvi kist je dugačak 16.8 cm a drugi 15 cm.

Slijede moje najdraže četkice - za podlogu i korektor.


Obje četkice su dugačke oko 14 cm i izrađene su od sintetičke dlake, što se i podrazumijeva za tekuće pudere, pudere u pjeni, korektore i sl. proizvode. Odmah ću napomenuti da je četkica za tekuću podlogu nedugo nakon prvog pranja PUKLA, no nabila sam ju jako u dršku i sad dobro drži :D Stvarno mi je žao što se to desilo, možda je loš primjerak. Dlake su izvrsne i četkica je stvarno funkcionalna, ugodna u ruci, niti prevelika niti prekratka i savršena ja za nanošenje podloga. Ova druga za korektor nije pukla niti se dogodilo išta negativno u vezi nje. Sjajna je za koretkor i često ju koristim.

Četkice za blendanje sjenila na očima:


Ove imaju jednu ozbilnu manu - prevelike su za svoju namjenu. Prva može proći nekako jer je skoro široka koliko je dugačka, ali nikako ne šljaka ako imate male kapke ili "hooded" eyes. Druga je zbilja predugačka i često se zna presavijati dok blendam sjenila i pigmente u udubljenju na kapku. Izrađene su od prirodne dlake i malo su pregrube, a miris se ne osjeti tijekom pranja kao u prvih četkica za puder i rumenilo, vjerojatno zbog veličine.

Tu su i četkica za tuš/obrve i mala "precision" četkica za blendanje:


Četkica za tuš me nije nikako dojmila u toj ulozi jer je preoštra, no posao popunjavanja obrva sjenilom radi sasvim solidno. Mala četkica za blendanje je jako funkcionalna i svakako ju mogu preproučiti jer je odlična za blendanje sjenila i/ili pigmenata u kutovima očiju i ostalim sitnijim dijelovima gdje su prve četkice za blendanje prevelike. Kao što vidite na fotografiji, i ove su izrađene od prirodne dlake pa lako "kupe" pigmente koji se teško ispiru, što bi moglo biti jedna od većih mana ovog seta, pogotovo ako ste clean freak ili perfekcionist.

Spužvasti aplikator i kistić za kremasta/mokra sjenila:


Žuti kistić za mokro nanesena ili kremasta sjenila je jedan od mojih favorita. Često posežem za njim kad radim šarene intezivne lookove na očima (kojih ima dosta u zadnje vrijeme) i fantastično radi svoj posao. Ako bi vam preporučila bilo koji kist u setu, to bi bio ovaj. Izrađen je od sintetičke dlake, što je još veći plus. Spužvasti aplikator nisam nikako koristila, pa vam ne mogu dati realnu recenziju istoga ali sam primjetila da je spužva na četkici rijetka i pomalo nekvalitetna pa vam ne bih mogla preporučiti istu sa 100% sigurnošću.

"Smudge tightline" četkica i kistić za ruževe/sjajila:


Ove četkice dolaze sa zaštitnim kapicama, što je plus. Prvu nisam znala kako prevesti na hrvatski no namjena joj je omekšavanje oštrih linija tušem na tightlineu ili liniji između ruba kapka prema očima a tik ispod trepavica. Ogledalo magazin je pisalo o tome u posljednjem broju, a to izgleda ovako:


Nisam ju koristila za tu namjenu jer sam (unatoč godinama iskustva sa aplikacijom dekorativne kozmetike na očima) debilček i već sam si skoro oko iskopala s ovakvim pokušajima. Kist za ruž/sjajilo radi svoj posao, jedina mu je mana što se dlačice lako deformiraju, pa ga treba čuvati bez zaštitne kapice koja ionako ne treba ako ga držite u čašici sa ostalim četkicama kao ja. Oba kista su napravljena od sintetičke dlake.

Posljedni par je rezerviran za uređivanje trepavica i obrva:


Dupla četkica za češljanje i zaglađivanje trepavica i obrva, a druga samo za trepavice iako može poslužiti i za nanošenje gela na neposlušne obrve. Obje četkice su sintetičke i dobro obavljaju svoj posao. Nisam primjetila nikakvo pucanje, svijanje, ispadanje ili sl. neugodnosti s njima.

Bitno je napomenuti da se niti jedna četkica ovog seta nije "linjala" tj. nisu im ispadale dlake tijekom pranja ili daljnjeg korištenja. Bitne mane koje moram istaknuti su: set nije 100% vegan i cruelty-free (pola četkica je od sintetičke pola od prave dlake), najveće četkice smrde tijekom pranja, četkica za tekući puder je pukla nakon samo 2 korištenja i prirodna dlaka na nekim četkicama ih čini pregrubima pogotovo ako imate osjetljivu kožu na kapcima.

Set je pogodan za početnike koji ne žele previše ulagati u skupe kolekcije četkica i kistova i za sve koji žele imati "osnove osnova" za šminkanje, a ne smetaju ih navedene mane.

Update 02.09.2012 - zbog novih cruelty-free stavova, ne želim više koristiti ili kupovati Abbamart četkice i alat jer su napravljene od prirodne dlake životinja. Recenzija je napisana iskreno i precizno, no ne želim podupirati daljnje kupovanje Abbamart četkica i alata - niti Abbamart White Essential seta niti nekog drugog artikla. Hvala na razumijevanju.

4 komentara:

  1. ajme odlični su kistići, ja sam nedavno dobila bobbi brow i nisam ih opće koristila :)
    Za tu šminku uvijek prste koristim ( znam da nije ok, al jbm moje su ) hehehe

    velika pusaaaa

    ReplyDelete
  2. Preidvni su kistići. :) Ljubomorna sam na setić :o ... :) Pozdrav!

    ReplyDelete
  3. svidja mi se ovaj mali precision za blendanje i ovaj smudge tightline... suuuper su, želimmmmmmm

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata