What's in my bag? vol. 2

 
Zadnji WIMB post je osvanuo u studenom (umrla sam od smijeha na fotke tad i sad), a kako mi se sadržaj torbe (kao i ona sama) poprilično promijenio sa godišnjih dobima, vrijeme je za novo zavlačenje u torabu :D

Iz sjajilo freaka sa prešla u krema freak. Dolaskom toplijih dana i jačeg sunca, potreba za kremom sa visokim zaštitnih faktorom je postala neupitna. Trenutno koristim novčanik friendly varijantu za kožu tijela - Sun Dance Kids Dermo Sonnen Creme spf 50+ (DM, cca 30 kn). Krema je srednje gusta, žućkasta i smrdi na rakiju od gorkih badema, ali sam se toliko navikla na taj miris da se počinjem brinuti. Ne ostavlja bijeli trag ali ima tendenciju da se "mrvi" ako ispod stavim neki jači losion nakon tuširanja.

Od vrućina me efikasno spašava La Roche Posay termalna voda u putnom pakiranju od 50 g (cca 30 kn). Imam ju već 2 mjeseca i skoro je pri kraju, što je također spas za novčanik.

Biobaza univerzalna krema je moj favorit favorita preparativne kozmetike i kad bih trebala izbaciti sve iz torbe, nju bih ostavila. Kad sam van kuće, koristim ju kao kremu za ruke i kremu za stopala - ako sam u otvorenim cipelama u gradu i shvatim da imam suhu ljuskicu kože na peti (oh, horora), Biobaza me spasi odmah. (Inače mi doma služi kao krema za lice, losion za tijelo i balzam nakon brijanja.) Dee sa bunchofgirls bloga je rekla da ju je kupila na moju preporuku te da joj je super poslužila za tretiranje opeklina od sunca koje je pokupila na Maksiću na Prvi maja. Jesam vam rekla da je fkt multipraktik krema :D

Accessorize torbica koju sam našla negdje po stanu čini dom mom "mintastom" (kako modne blogerice vole govoriti :D) mp3 plejeru. U njega stane 4 GB hipsterskog užasa, a zadnjih dana slušam Grimes koju sam već linkala i Zola Jesus. Vessel <3 (glazba počinje na 0:35 btw)

 

Od krema tu je i Rosal krema za ruke za suhu kožu koja je službeno moja najdraža kupovna krema za ruke, uz Afrodita Aroma kremu koja mi je zimski favorit. Rosal je domaći proizvod predivnog mirisa, zahvalne srednje guste teksture i brzog vremena upijanja. Probala sam ju kod dečka (koji ju je posudio od sestre) i njemu i meni je odlična, a on ima jako suhu i osjetljivu kožu ruku kojoj treba puno njege, tako da je family approved ;)

Moj dobri stari "kožni" novčanik sa zakovicama koji nije kože vidio u životu <3 Al je kineza i godina maltretiranja (mislim čak 3) i tek se ovu zimu počeo lagano trošiti na rubovima. Platila sam ga ispod 100 kn, u njemu ima 20 pretinaca za sve moje kartice koje me čine robom modernih korporacija i društva <3 U njemu držim i onu famoznu Illamasqua karticu u kojoj su ispisani svi proizvodi kojima me tete maljavu kad god dođem tamo, a osjećaj križanja stvari iz nje nakon kupnje je božanstven. Tu su i vizitka od frizeraja, shopping list za Dionu, popust kuponi za Kozmo, iksica, slike za osobnu stare zilijun godina i kad god ih vidim stresem se pošteno itd. itd.

U torabi moram uvijek imati barem jedan on-the-go ruž i Alverde balzam od nevena. Zadnjih mjeseci najčešće nosim Revlon Mauve it Over koji je ujedno bio i jedan od ožujskih favorita. Jedan od mojih ultimativnih favorita, MLBB ruž. Jako je postojan, a dragi kaže da mi čini usnice dodatno punijima, tako da.. :D Alverde balzam mi je najdraži ikad, ozbiljno. Probala sam ih malu tonu, a neko vrijeme sam samo trošila Rosal od borovnice. Shvatih da mi je Rosal ostavljao osjećaj tekuće plastike na usnama, Labello je bio pretvrd i nehidratantan, a Melem mastan i odvratnog okusa. Živio meni Alverde <3


Imam i univerzalni, on-the-go miris koji često nosim kad mi treba nešto umjereno jako za faks i grad, a biram ga kad ne znam što da stavim na sebe - Avon Slip Into... u putnom pakiranju. Miris je jako ženstven, cvijetni i postojan, koliko god toaletna vodica može biti postojana. Kad ga potrošim, obavezno naručujem novi.

Balea antiseptičke maramice bi svaka torba trebala imati. Čiste i ubijaju sve živo i neživo. Koristim ih i za dezifenkciju mobitela, miša, tipkovnice, telefona, mačke, ma svega. Šalim se za mačku, naravno =)

Rokovik i kemijsku olovku uvijek nosim jer mi koristi za sve od bilješki na faksu do sastavljanja wishliste (i do 3 različite dnevno) sa cijenama i lokacijama proizvoda.

Tirkizna futrola za naočale je iz H&M-a, plaćena 20 kn i u njoj držim tirkizne cat eye naočale koje sam nedavno kupila i sa njima sam pravi mali hipster sa placa =) Jesam ikad rekla da jako volim TIRKIZNU boju?


~A što vi furate u torabi?

3 komentara:

  1. Novčanik je ostao isti! Sviđa mi se! Nije prenatrpana kao moja ( opći kaos kod mene)!
    Mogla bih i ja ovo! <3

    ReplyDelete
  2. novcanik mi je jednostavno predivan!! :)

    ReplyDelete
  3. Dragi hipster :)
    Ima svega, volim šarenilo u tašni!
    Morat ću i ja probati termalnu vodu!

    Coin purse i rokovnik su preslatki!

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata